Ovaris poliquístics / endometriosi . Tractaments?
Ovaris poliquístics / endometriosi . Tractaments?
Hola noies,
el meu marit i jo fa mig any que hem començat a buscar un peque
Jo tinc 32 anys, ovaris poliquístics
i endometriosi
(un quiste d'endometri de 3 cm.)
He buscat pel foro de les buscadores i he trobat a forces noies que tenen una cosa o l'altre, i s'han quedat
.
Però mai he trobat noies quetinguin els dos problemes junts
Escric aquest missatge per conèixer a algú que tb. tingui el 2 problemes i conèixer el seu testimoni.
També voldria saber quins tractaments heu seguit les que teniu qualsevol de les dues coses.
La veritat és que el meu marit no li dona molta importància, suposo que vol treur pressió a l'assumpte, però jo estic unamica preocupada.
Gràcies a totes.
el meu marit i jo fa mig any que hem començat a buscar un peque
Jo tinc 32 anys, ovaris poliquístics
i endometriosi
(un quiste d'endometri de 3 cm.)He buscat pel foro de les buscadores i he trobat a forces noies que tenen una cosa o l'altre, i s'han quedat
.Però mai he trobat noies quetinguin els dos problemes junts
Escric aquest missatge per conèixer a algú que tb. tingui el 2 problemes i conèixer el seu testimoni.
També voldria saber quins tractaments heu seguit les que teniu qualsevol de les dues coses.
La veritat és que el meu marit no li dona molta importància, suposo que vol treur pressió a l'assumpte, però jo estic unamica preocupada.
Gràcies a totes.
Re: Ovaris poliquístics / endometriosi . Tractaments?
Hola noies,
llegint en aquest foro, he vist que el tractament habitual en cas d'ovaris poliquístics és l'Omifin. He buscat per internet el prospecte, i he vist que és molt efectiu en aquests casos, però que aumenta i empitjora els casos d'endometriosi.
Alguna de vosaltres té OP i endometriosi?
Què us han comentat els gines en respecte a aquest tema?
Adéu i sort per totes.
llegint en aquest foro, he vist que el tractament habitual en cas d'ovaris poliquístics és l'Omifin. He buscat per internet el prospecte, i he vist que és molt efectiu en aquests casos, però que aumenta i empitjora els casos d'endometriosi.
Alguna de vosaltres té OP i endometriosi?
Què us han comentat els gines en respecte a aquest tema?
Adéu i sort per totes.
Hola Shila,
Jo no et puc ajudar, però he trobat aquest foro on hi parlen del tema. http://foro.enfemenino.com/forum/f94/__ ... y-sop.html
Espero et sigui útil.
Una abraçada!
Jo no et puc ajudar, però he trobat aquest foro on hi parlen del tema. http://foro.enfemenino.com/forum/f94/__ ... y-sop.html
Espero et sigui útil.
Una abraçada!
Moltes gràcies Manjula,
ara mateix m'hi connecto i hi dono una ullada.
I gràcies per interesar-te pel tema.
Una abraçada.
ara mateix m'hi connecto i hi dono una ullada.
I gràcies per interesar-te pel tema.
Una abraçada.
Hola Shila,
fa dies que vas escriur aquest post, no l'he vist, disculpa. Jo estic en la matixa situació que tu. Tinc SOP i Endo, tot i considerar-se dues malalties un tant contradictòries per patir-les alhora...però és així.
Una abraçada
fa dies que vas escriur aquest post, no l'he vist, disculpa. Jo estic en la matixa situació que tu. Tinc SOP i Endo, tot i considerar-se dues malalties un tant contradictòries per patir-les alhora...però és així.
Una abraçada
Tanca els ulls i escolta el so del teu cor. Ell guarda moltes coses bones.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
Es a on hi ha el tresor de la vida: el nostre desig i la nostra il·lusió.
El secret del nostre somni.
hola, jo tambe vaig sufrir aquest problema, bastant gros

en el meu cas, tambe tenia endometris
dos quistes gegants, amb adherencies
em varen parar la regla amb decapeptyl, 7 mesos i despres em van fer cesarea, pero al final
pero al final va valer la pena, depsres de 2 anys, vaig kedar embarassada
Pinini pots parar d'anar posant dibuixets i contestant a totes els post amb missatges de poques paraules, si us plau??? que no et funciona bé l'ordinador??????? no saps com molesta llegir així....
Duneta, aquesta la Pinini és una maleducada que s'ha carregat molts posts amb missatges tallats o només ninotets,etc, només per arribar als 100 missatges. No té cap respecte per cap dels posts que ha embrutit. I alguns es mereixen cert respecte, ni això ha tingut en compte. Crec que el Toni l'hauria d'expulsar o alguna cosa, perquè si totes haguéssim fet el mateix el Sóc Petit seria il.legible.
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
aquesta setmana m´han trobat que tinc endometriosis. estic espantada perque volia quedarme embarassada pero nuse ara amb la endo estic perduda...alguna em dona algun consell.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |