Regalo Capsa de Gonal
Regalo Capsa de Gonal
Hola noies, fa un mes van nèixer els meus petits gràcies a una FIV que em vaig fer l'octubre passat. Del tractament em va sobrar una capsa de GONAL, està sense obrir, al final no em va fer falta. Cada cop que obro la nevera, penso en alguna persona que potser la podria necessitar. A mi tota la medicació em va entrar per la mútua, però per qui els ha de pagar, se que son força cars. És per aixó que la poso a disposició de qui la pugui necessitar, només l'haurieu de venir a buscar. Està a la nevera desde que la vaig portar a la farmàcia i la data de caducitat es al 2010.
Així que ja sabeu.
Una abrasada a totes les que esteu en camí d'un tractament i ANIMS!!! que funcionen!!!
Així que ja sabeu.
Una abrasada a totes les que esteu en camí d'un tractament i ANIMS!!! que funcionen!!!
Re: Regalo Capsa de Gonal
Ostres Ifigenia jo en necessitaré de quin es??? Es que jo encara no sé quin em farà fer servir el metge ja q a la ultima IA me la varen cancel·lar i en vaig utilitzar de 900 pero no sé si aquest cop també... Si no li has donat a ningu jo de seguida que sapigui quin es t'ho dic!
Moltissimes gràcies!!!
Moltissimes gràcies!!!
Hola Lluna27!
Doncs la capsa de GONAL és tb 900. Si la vols és tota teva, només que demà és l'últim dia que estic per aqui dissabte marxem de vacances. Si la volguessis venir a buscar demà, cap problema. Sóc del Vallès Occ. JA em diràs. Sé que potser és una mica precipitat, pero tinc la capsa a la nevera i aquesta quedarà desenxufada tot el mes d'agost. En tot cas si vols la podria guardar a la nevera del meus sogres i al setembre te la dono. Ja em dirás!

Doncs la capsa de GONAL és tb 900. Si la vols és tota teva, només que demà és l'últim dia que estic per aqui dissabte marxem de vacances. Si la volguessis venir a buscar demà, cap problema. Sóc del Vallès Occ. JA em diràs. Sé que potser és una mica precipitat, pero tinc la capsa a la nevera i aquesta quedarà desenxufada tot el mes d'agost. En tot cas si vols la podria guardar a la nevera del meus sogres i al setembre te la dono. Ja em dirás!

Hola, si encara tens la caixa de Gonal a mi m'aniria bé ja que al setembre em torno a punxar.
Ja em diràs alguna cosa quan tornis de vacances.
Gràcies.
Ja em diràs alguna cosa quan tornis de vacances.
Gràcies.
PER QUI HO VULGUI, M´HA SOBRAT GONAL I EL PERGOVERIS,
SINO L´HAURE DE LLENÇAR.
SINO L´HAURE DE LLENÇAR.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |