me arriesgo o no.....
me arriesgo o no.....
hola a todas hoy he ido a hacerme una histero y el médico me ha dicho que tengo un mioma de 10cm,ahora que ya estaba mentalizada de hacermelo por ovodo,me han dicho que vaya a la s.s y hable con el médico para ver si primero me operan o no,tengo el riesgo de que me quiten la matriz y si no lo hago el riesgo de tener un aborto,ahora el miecoles tengo hora y estoy de los nervios,ya que el tratamiento por ovodo es más costosoque una fiv y corro ese riesgo,pero luego me pongo en los foros y veo que gente peor que yo se ha quedado embarazadísima,yo tengo un mioma de 10cm,una trompa serpenteneada y la otra no muy permeable y encima tengo 39años,y ahora esto,me gustaría que alguien me dijera algo,muchas gracias.
Re: me arriesgo o no.....
Hola Sandrius,
jo no sóc ningú per donar-te consells.
Mira t'explico el cas de la meva cunyada, ella te dos miomes a la matriu, li van dir que li tenien que treure però que corria el risc de no poder tenir fills, així que va optar per no treure'ls.
Ara està
d'un nen que neixerà al setembre, és cert que va a molts controls per a que no li creixin aquests miomes, però la veritat és que ho ha portat molt be, ni marejos ni res de res, l'únic que li han dit, és que igual neix per cesàrea, però per la resta de moment, no li han donat complicació.
Crec que és una cosa molt personal, deixat aconsellar pels metges, a veure que et diuen.
Ahh per cert ella te 36 anys.
Un petonàs
jo no sóc ningú per donar-te consells.
Mira t'explico el cas de la meva cunyada, ella te dos miomes a la matriu, li van dir que li tenien que treure però que corria el risc de no poder tenir fills, així que va optar per no treure'ls.
Ara està
d'un nen que neixerà al setembre, és cert que va a molts controls per a que no li creixin aquests miomes, però la veritat és que ho ha portat molt be, ni marejos ni res de res, l'únic que li han dit, és que igual neix per cesàrea, però per la resta de moment, no li han donat complicació.Crec que és una cosa molt personal, deixat aconsellar pels metges, a veure que et diuen.
Ahh per cert ella te 36 anys.
Un petonàs
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |