necessito puregon 600, ovitrelle 0,5 i progeffik 200 please

Tractaments, clíniques, medicaments..
ttmp
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 12:05 pm

necessito puregon 600, ovitrelle 0,5 i progeffik 200 please

EntradaAutor: ttmp » dc. juny 03, 2009 12:08 pm

Hola a totes, estic feta una merda perque desprès d'un embaràs (fa un any i mig) que em va sortir malament i anar provant i provant (i gastant molts calers a metges d'un i altre cantó, per res), resulta que a la HSG m'ha sortir que tinc una trompa que no serveix per res...imagineu-vos el tema....asi que m'han dona't per compar PUREGON 600, OVITRELLE 0,5 y PROGEFFIK 200, si alguna de vosaltres té la grandisima sort (per no dir miracle) de haver pres això i haver aconseguir un embaràs i l'hi ha sobrat medicació....si us plau si me la vol donar o arribar a un acord, si us plau digueu-m'ho perque em temo que això va per llarg i psicologicament es porta fatal, fins al punt que no tens ganes de res i quan et diuen que has de pagar mes i mes sense cap garantia i posan't tot negre....
donc moltisimes gràcies a totes i espero no resultar pesada o "cara dura", però es que ja no se que fer i soc una mileurista (bueno per dir algo) i si algú ha de llançar a les escombreries i hi alguna les podem "reciclar" doncs millor que millor. Moltes gràcies i espero entrar algún dia per dir que tinc un positiu, pq s'està fent etern
Imatge
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: necessito puregon 600, ovitrelle 0,5 i progeffik 200 please

EntradaAutor: Bacilos » dc. juny 03, 2009 3:31 pm

ttmp, yo tengo PUREGON 600. Me quedan 250ui y se abrió el día 10/05. Dicen que a los 28 días de usarse por primera vez caduca. Yo no lo usaré por ese motivo pero sé de alguien del foro que lo preguntó al ginecólogo y le dijo que no había problema. Yo hago caso a lo que pone en el prospecto del propio Puregon. No sé si te servirá.

Sobre el Ovitrelle, es una jeringuilla de 1 solo uso, así que no tengo ninguna.

Sobre el Progeffik, pues me han sobrado 4 "cacahuetes" pero los usaré para esta próxima IA. Lo siento.

Espero que encuentres a alguien que pueda ayudarte más que yo. No dudes en que si me quedo embarazada, lo que me sobre te lo paso, ok?

Besos.
Betti
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Betti » dc. juny 03, 2009 4:54 pm

Hola!
no et puc ajudar amb el puregon i l'ovitrelle, però el progeffik entra per la seguretat social sense necessitat de validació d'inspecció.
Jo sempre l'he aconseguit anant al metge de capçalera i me'n fa les receptes que necessito. Si tens bon rotllo amb el teu metge segur que te les fa.

sort!
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
ttmp
Entrades: 239
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 12:05 pm

EntradaAutor: ttmp » dj. juny 04, 2009 5:12 pm

bacilos guapa si ets la mateixa del altre post....crec q estic perden el seny...
Moltes gràcies per oferir-me el puregon però si al 28 dies es fa mal bé...i jo el necessito pel pròxim cicle i em queden unos 20 dies...amb lo que hauràn passat massa dies des de q el vas obrir...
Quina llàstima!
Però moltes gràcies per la teva bona voluntat.
Un petó guapa a veure si tinc més sort i trobo alguna alma caritativa!!
Imatge
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dj. juny 04, 2009 7:32 pm

ttmp, de res, guapa. Que tinguis sort!!!! :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants