necessito puregon 600, ovitrelle 0,5 i progeffik 200 please
necessito puregon 600, ovitrelle 0,5 i progeffik 200 please
Hola a totes, estic feta una merda perque desprès d'un embaràs (fa un any i mig) que em va sortir malament i anar provant i provant (i gastant molts calers a metges d'un i altre cantó, per res), resulta que a la HSG m'ha sortir que tinc una trompa que no serveix per res...imagineu-vos el tema....asi que m'han dona't per compar PUREGON 600, OVITRELLE 0,5 y PROGEFFIK 200, si alguna de vosaltres té la grandisima sort (per no dir miracle) de haver pres això i haver aconseguir un embaràs i l'hi ha sobrat medicació....si us plau si me la vol donar o arribar a un acord, si us plau digueu-m'ho perque em temo que això va per llarg i psicologicament es porta fatal, fins al punt que no tens ganes de res i quan et diuen que has de pagar mes i mes sense cap garantia i posan't tot negre....
donc moltisimes gràcies a totes i espero no resultar pesada o "cara dura", però es que ja no se que fer i soc una mileurista (bueno per dir algo) i si algú ha de llançar a les escombreries i hi alguna les podem "reciclar" doncs millor que millor. Moltes gràcies i espero entrar algún dia per dir que tinc un positiu, pq s'està fent etern
donc moltisimes gràcies a totes i espero no resultar pesada o "cara dura", però es que ja no se que fer i soc una mileurista (bueno per dir algo) i si algú ha de llançar a les escombreries i hi alguna les podem "reciclar" doncs millor que millor. Moltes gràcies i espero entrar algún dia per dir que tinc un positiu, pq s'està fent etern
Re: necessito puregon 600, ovitrelle 0,5 i progeffik 200 please
ttmp, yo tengo PUREGON 600. Me quedan 250ui y se abrió el día 10/05. Dicen que a los 28 días de usarse por primera vez caduca. Yo no lo usaré por ese motivo pero sé de alguien del foro que lo preguntó al ginecólogo y le dijo que no había problema. Yo hago caso a lo que pone en el prospecto del propio Puregon. No sé si te servirá.
Sobre el Ovitrelle, es una jeringuilla de 1 solo uso, así que no tengo ninguna.
Sobre el Progeffik, pues me han sobrado 4 "cacahuetes" pero los usaré para esta próxima IA. Lo siento.
Espero que encuentres a alguien que pueda ayudarte más que yo. No dudes en que si me quedo embarazada, lo que me sobre te lo paso, ok?
Besos.
Sobre el Ovitrelle, es una jeringuilla de 1 solo uso, así que no tengo ninguna.
Sobre el Progeffik, pues me han sobrado 4 "cacahuetes" pero los usaré para esta próxima IA. Lo siento.
Espero que encuentres a alguien que pueda ayudarte más que yo. No dudes en que si me quedo embarazada, lo que me sobre te lo paso, ok?
Besos.
Hola!
no et puc ajudar amb el puregon i l'ovitrelle, però el progeffik entra per la seguretat social sense necessitat de validació d'inspecció.
Jo sempre l'he aconseguit anant al metge de capçalera i me'n fa les receptes que necessito. Si tens bon rotllo amb el teu metge segur que te les fa.
sort!
no et puc ajudar amb el puregon i l'ovitrelle, però el progeffik entra per la seguretat social sense necessitat de validació d'inspecció.
Jo sempre l'he aconseguit anant al metge de capçalera i me'n fa les receptes que necessito. Si tens bon rotllo amb el teu metge segur que te les fa.
sort!
bacilos guapa si ets la mateixa del altre post....crec q estic perden el seny...
Moltes gràcies per oferir-me el puregon però si al 28 dies es fa mal bé...i jo el necessito pel pròxim cicle i em queden unos 20 dies...amb lo que hauràn passat massa dies des de q el vas obrir...
Quina llàstima!
Però moltes gràcies per la teva bona voluntat.
Un petó guapa a veure si tinc més sort i trobo alguna alma caritativa!!
Moltes gràcies per oferir-me el puregon però si al 28 dies es fa mal bé...i jo el necessito pel pròxim cicle i em queden unos 20 dies...amb lo que hauràn passat massa dies des de q el vas obrir...
Quina llàstima!
Però moltes gràcies per la teva bona voluntat.
Un petó guapa a veure si tinc més sort i trobo alguna alma caritativa!!
ttmp, de res, guapa. Que tinguis sort!!!! 
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |