Passos per una FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
güerita
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

Passos per una FIV

EntradaAutor: güerita » dt. maig 26, 2009 12:25 pm

Bon dia,

Més o menys totes tenim una idea de què consisteix una FIV (menys les que se n'han fet alguna que ho deuen tenir pamat) però en el meu cas no sé ben bé com funciona el tema del tractament, és a dir, si et punxes uns dies com per fer una IA, quants controls et fan, quina durada té el tractament, ...

Algú m'en podria fer un breu resum?

És que m'he anat posant en molts posts que en parla i en moltes webs però totes em diuen el mateix i el que a mi m'agradaria seria conèixer l'experiència en primera persona d'algú que se n'hagi fet!

Algú ens podria fer un breu resum?

Moltes gràcies per avançat a totes!
güerita

Re: Passos per una FIV

EntradaAutor: güerita » dt. maig 26, 2009 7:31 pm

Peixito,

moltes gràcies per la informació! La veritat que el que llegeixes te'n dóna una idea però quan ho sents de la boca d'algú que hi ha passat tot s'entén millor.

Em sap greu que de moment no hagis tingut bon resultat, ... és que realment això és molt dur de portar i costa molt aprendre a viure-hi.

Gràcies per tot!
Pat
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dc. maig 27, 2009 9:43 am

Hola t’explico el meu cas, de fet, amb protocol llarg, després d’haver-nos demanat proves, sobretot al meu marit. De seguida van tenir clar que havíem de fer una FIV-ICSI

El darrer dia de la meva regla va ser el 1 de desembre, i el 18 de desembre em vaig començar a punxar Procrin 0.1 cc cada nit.

Mentre prenia el procrin m’havia de venir la regla en les dates habituals (va ser el dia 3 de gener)

Ara no recordo quin dia exactamente (ho hauria de mirar, no ho tinc ara aquí) vaig començar a punxar_me a més del procrin, puregon (= dos punxades diàries a la nit). També t’he de dir que sóc super aprensiva i que des del primer dia m’ho vaig fer jo i no em va sortir ni un sol blau.

A partir del 7 de gener vaig començar a tenir visita dia si, dia no, en que em feien les analítiques, eco i control i em deien si havia de variar o no la dosi, en el meu cas, vaig seguir igual.

El dia 11 de gener vaig parar amb tota la medicació i només em vaig haver de punxar ovitrelle i el dia 13, punció a primera hora (et seden, entres a quirofan i et fan l’extracció. Mentrestant el meu home estava donant una mostra de semen). L’intervenció dura menys d’una hora i no t’enteres de res i surts el mateix dia cap a casa que et recomanen que facis repòs.
A mi me’n van treure 9, si no recordo malament, i amb aquests van aconseguir fecundar-los tots.

El dia 15 vaig haver de tornar (de nou a quiròfan, però sense anèstesia ni res) i me’n van posar dos. La resta d’embrions, 7, tots congelats.

Des del dia abans ja em van recomanar que em posés 3 ovuls (utrogestan 200) al dia. Un rotllo, que no vaig deixar de posar-me durant 3 mesos.

Jo crec que aquests dies van ser els pitjors, esperar fins el dia 27 per saber el què.

El dia 27 de gener: betaesperant, que va donar positiu. Ara estic embarassada de gairebé 5 mesos d’un nen.!!!!!! :cnen:

Jo t’he de dir que no ho he passat tan malament, va ser pitjor tot el temps d’anar buscant i veure que no m’hi quedava el pitjor i sobretot quan et diuen que t’han de fer reproducció assistida; però durant tot el procès, el meu home i jo vam intentar dur-ho de la manera més “normal” possible, en plan a l’expectiva a veure què passava. Teníem molt clar que hi ha un tant per cent elevat que funciona, però que no sempre va bé, teníem coneguts que ja se n’havien fet més d’una i els havia sortit negativa, per tant, anàvem passant el dia a dia…però vaja, crec que val la pena provar-ho. Cada persona és diferent, però mira funciona i aquí tens un exemple d’algú a qui ho va aconseguir a la primera.
Si tens alguna pregunta o dubte, cap problema, he intentat fer un resum de com va anar tot i encara que costi de creure, no fa pas tant i sembla que faci segles de tot aquest procés.

Molts ànims i no tireu la tovallola!!!!!!!
Imatge
güerita

EntradaAutor: güerita » dc. maig 27, 2009 1:27 pm

Pat, no sé si tinc les hormones a prendre pel sac o què però m'he emocionat llegint el teu cas!

Peixito, em fot molta ràbia per tu, em sap molt greu que tu no puguis estar en la mateixa situació que la Pat, però segur que ben aviat ho aconseguiràs! No pot ser que no funcioni, ha d'anar bé!!!

Gràcies a les dues, de veritat que us ho agraeixo de cor! Quan comences a mirar per internet et donen molta informació però si no la tens per boca directe d'algú és com llegir un llibre i ja està!

Moltes gràcies a les dues, us ho dic amb el cor a la mà!
idea
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 1:01 am

EntradaAutor: idea » dc. maig 27, 2009 1:44 pm

Hola!

És veritat que llegir les experiències d'altres ajuden. Jo en aquest llarg camí fins a la fiv he remanat mils de pàgines d'internet i foros i conèixer les experiències d'altra gent m'han servit moltíssim.
Així doncs que us explico la meva per si pot ser d'interès per algú.

* Jo aquest any faré 34 anys, el meu marit en té 38 i des de l'abril de 2007 que busquem.

* Al juliol de 2008 després d'estar ja cansats de buscar sense èxit i sospitant que potser teniem algun problema d'infertilitat decidim demanar hora directament a un centre de reproducció assistida, en aquesta visita ens expliquen els típus de tractament, ens indiquen els diferents anàlisis que haurem de realitzar per anar descartant problemes i em fan una eco, insitu em diuen que mitjançant l'eco sospiten d'una endometriosis i em diuen que ells no tenen servei de ginecologia i no cal que torni al centre fins que no tingui això sol•lucionat. (després de l'experiència us aconcello que trieu un centre amb servei de ginecologia)

* Al setembre de 2008 aprofitant la revisió anual ginecològica comento el tema al meu gine i em diu que ell no sospita de cap endometriosis, que a vegades potser que en algun cicle surtin perturbacions a l'endometri però que tal i com surten deseparèixen. Em demana anàlisis de sang amb resultats ok i un espermiograma amb resultats no satisfactoris ens diagnostiquen astenozooespermia (els capgrossos mòvils són mínims). Amb bones paraules ens diu que això se li escapa de les mans i ens espavilem per una altra banda.

* Al desembre de 2008 demanem hora a un altre centre de reproducció assistida i aquest cop ens assegurem que tingui també servei de ginecologia. A la primera visita hi anem amb els meus anàlisis de sang, amb l'eco on al juliol sospitaven de la meva possible endometriosis i amb l'espermiograma. Davant de tot això d'entrada ens diuen que tornaran a repetir l'espermiograma i si els resultat són els mateixos ja ens podem posar al cap que anirem directament a fiv-icsi.

* Del gener al març de 2009 anem fent les diferentes proves que ens van demanar:
- anàlisis de sang el segon dia de regla per determinar els valors de fsh i estradiol (ok)
- anàlisis de sang amb hemograma complet, grup sanguini, temps cefalina i protrombina (ok)
- anàlisis de sang per cariotip (ok)
- electrocardiaograma (ok)
- ecografia 2n dia de regla, descarten l’endometriosis, contabilitzen 9 fol•licles (ok)
- a ell espermiograma, confirmen l’astenozooespermia
- a ell cultiu de semen (ok)
- a ell, anàlisis de sang per cariotip (ok)

* A l'abril de 2009 ens diuen que ja podem començar tractament, a causa de la meva edat i dels resultats de les proves fetes creuen adient fer una fiv-icsi amb protocol llarg, dir també que les dosis de medicaments depenen de varis factors i que no són mai iguals per a tothom.

13 d'abril - ve la regla, telefono al centre i m'indiquen quan començo amb la medicació, el dia de començar pot variar de 17 a 22 dies a partir del dia que et ve la regla en funció de la durada dels cicles de la regla.
Al cap de pocs dies rebo una carta del centre de reproducció amb un paper del catsalut per anar a validar les receptes dels medicaments, el porto al servei de la dona de l’hospital perquè la ginecòloga designada em faciliti les receptes que trigaran una setmana a donar-les.

29 al 12 de maig - a la nit em punxo 0,1 ml de procrin, que si no tinc entès malament serveix per paralitzar els ovaris i començar posteriorment amb l’estimulació.
El fet de punxar-me em feia pànic, els primers dies ho vaig passar fatal, però després d’unes quantes punxades com si res.

13 de maig - ecografia i visita amb el metge. Em diuen que tot ok, que tinc els ovaris parats i a punt per començar l'endamà amb l'estimulació intentant aconseguir que creixin per igual tots els fol•licles fins arribar a una mida òptima d’uns 18 mm per fer la punció.
Aquesta nit em torno a punxar 0,1 ml de procrin.

14 al 17 de maig - a la nit punxo 0,05 de procrin + 225Ul de gonal

18 de maig - 1er control fiv: anàlisis de sang per l'estradiol, eco i visita amb el metge. Amb l'eco confirmen que els meus folis estan molt paradets, són pocs i inferiors a 10 mm, a la tarda amb telefonen per donar-me les noves dosis de medicació.
0,05 de procrin + 375 Ul de gonal

19 de maig 0,05 de procrin + 375 Ul de gonal

20 de maig - 2n control fiv: anàlisis de sang per l'estradiol, eco i visita amb el metge
El resultat molt negatiu, només tinc un foli superior a 10 mm i tres més per sota de 10 mm. Em desmoralitzo, no responc com es preveia a l'estimulació, vull cancelar el cicle però m'aconcellen que m'esperi, que tingui paciència que si això es fa normalment és al tercer control. M'espero, penso total per dos punxades més... així si em de fer un nou cicle també tindran més informació de com respont el meu cos a l'estimulació.

21 de maig 0,05 de procrin + 375 Ul de gonal

22 de maig - 3er control fiv: anàlisis de sang per l'estradiol, eco i visita amb el metge.
Em diuen que la cosa ha millorat respecte el 2on control que creixen de mica en mica.

23 de maig 0,05 de procrin + 375 Ul de gonal

24 de maig - 4rt control fiv: anàlisis de sang per l'estradiol, eco i visita amb el metge. Em diuen que el meu cos respont lentament a l'estimulació i que vaig uns quatre dies de retard vers la mitja. Només hi ha 4 folis: 17-11-10- i un inferior a 10.

25 de maig 0,05 de procrin + 375 Ul de gonal

26 de maig - 5è control fiv: anàlisis de sang per l'estradiol, eco i visita amb el metge.
Només 4 folis, de 22 - 14 -13 -10. La quantitat de folis no va mai lligada amb la qualitat, els metges diuen que és millor pocs ja que la qualitat augmenta, per ells pocs són uns 10 fol•licles, així que amb aquests 4 no anem enlloc.
Ens plantegem si val la pena anar o no a punció (tot i que encara hauriem de seguir un parell de dies més amb l'estimulació), amb aquests 4 folis les provabilitats d'èxit són mínimes ja amb la punció poden surtin ovòcits no madurs o buits, d'aquests no tots s'inseminaran correctament.... al final podria ser que ens quedéssim en 0.
El problema pot ser en què jo realment sigui de baixa resposta o bé que hagi tingut un mal cicle.
Què podria passar en una segona estimulació? Que vagi pitjor, igual o millor. El metge pitjor no creu que vagi, per tant decidim fer CANCELACIÓ DE FIV-ICSI, si en la propera estimulació el resultat és igual ens llençarem a la piscina i continuarem endavant, tot i que les nostres esperances és millorar aquest primers resultat.

Esperem la regla de juliol per començar de nou.

Durant aquests anys els meus sentiments han passat per una muntanya russa en funció del què ens hem anat trobant. El més important crec que és descobrir el què passa i trobar la direcció correcta a seguir ja que l'insertesa i la desconeixènça és el què més ens ha perjudicat. Ànims i sort a totes!!
idea l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 27, 2009 2:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Buscant des de l'abril de 2007
Jo 34 anys ok - Ell 38 anys astenozoospermia
Maig 2009 - 1a FIV-ICSI, cancelada per baixa resposta, només 4 folis
Juliol 2009 - 2a FIV-ICSI, negativa
Novembre 2009 - No arribem a la transfer de congelats, els dos únics que tenim no sobreviuen la descongelació... s'ha acabat.
nina*
:: dragona
Entrades: 4998
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 11:12 am

EntradaAutor: nina* » dg. maig 31, 2009 5:11 pm

jo també començaré d'aqui a poc amb un tractament de fiv, aquest post es molt bona ideia, no hiha res mes real, que les paraules d'alguna que ja hagi passat per aixo, gracies noies a mi tb m'ha servit de molt!
Imatge
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dv. jul. 03, 2009 3:11 pm

Hola noies,

entro per primera vegada en un post de FIV. Ahir vam entrar a les llistes d'espera per SS després de 3 IA. No hagués pensat mai que hauria d'arribar aquí. Encara ho veig molt lluny però començo a informar-me. A l'octubre comencen a fer-nos més proves. Fins llavors, descansarem psicològicament. Ho necessito.
I tinc una pregunta: com us ho feu per faltar cada dos per tres a la feina pels controls gairebé diaris?
güerita

EntradaAutor: güerita » dv. jul. 03, 2009 3:55 pm

Hola Bacilos,

jo encara no he començat amb el tractament de FIV, ho tenim previst pel gener de 2010, a no ser que la Mare de Déu de Lourdes o d'on sigui s'inspiri abans i ens produeixi un miracle.

Pel que jo he parlat amb una noia que aviat començarà el tractament, es veu que són molt flexibles amb els horaris, és a dir, que et pots controlar tan pel matí com la tarda, suposo que també depenent del centre clar, ... i sinó doncs no hi haurà més remei que explicar-ho al jefe o encarregat i demanar-li permís per poder faltar unes estonetes per anar a fer el control.

Em sap greu no ser de massa ajuda però és que encara no hem començat, ja veus.

Bacilos, ara el més important és que intentis desconnectar, tres IA's negatives són una bona patacada i per tant has de mirar de deixar-les enrere, no vulguis córrer i intenta desconnectar i airejar-te d'aquestes tres patacades, que costa molt, jo n'he fet dues i encara hi ha moments que tinc el mal molt viu.

Intenta ser el màxim de positiva i quan et vingui un sentiment negatiu intentar que marxi.

Vinga, que estem a aquí per ajudar-nos.

Un petó!
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dv. jul. 03, 2009 7:03 pm

güerita, moltíssimes gràcies per les teves paraules. M'han ajudat més del que et penses!!!!

Ara, el que necessito (a part d'airejar-me un temps) és llegir i parlar amb gent que estigui a punt de començar o hagin fet ja el tractament de FIV. Busco informar-me sobre el proper a qué m'haig d'enfrontar.
L'Hospital Clínic és el centre on vaig fer la primera visita i no ho vaig preguntar, però ojalà tinguèssin horari flexible. Estaria moooolt més tranquila.

Per cert, algú té idea de com es fa la sol·licitud de canvi de centre? És que m'han comentat de fer-ho a través de Vall Hebrón.
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dl. jul. 06, 2009 7:22 am

Hola Noies,

M'agrada aquest post!

Jo després de 3IA negatives l'última al març de 2009, em van dir que havia d'anar a FIV o més haviat ICSI, ja que con la meva reserva ovarica és més velleta que l'edat que tinc i suposen que el número de folis que faré serà d'entre 7 o sis segons eco. Total q estem en Kit-Kat amb 1aVisita per SS i després ja veurem, però tard o d'hora començarem.
Per cert fa poc una noia va explicar q només li havien tret un folicle, q aquest va fecundar, va tirar endavant i q ara te un peque precios.... no sé si funciona pert tothom, però també sé q ho hem d'intentar fins esgotar totes les possibilitats!

Petons!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
lluna74
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. març 25, 2009 9:26 pm

EntradaAutor: lluna74 » dl. jul. 06, 2009 10:02 am

Molt bones a totes, no escric gaire al fòrum ja que no tinc massa temps, tot i així us llegeixo i us segueixo sempre que puc.
Ja havia obert un post “Fiv a Girona” (sense veure que ja n’hi havia un altre d’obert), on explico la meva experiència a la primera FIV-ICSI, que em vaig fer al setembre del 2006 al Centre de Genètica de Girona.
La setmana vinent començaré amb la segona FIV-ICSI.
Començaré el dia 15 amb 0.15 de Procrin fins que em torni a venir la regla (aproximadament el 23 de juliol)
Intentaré explicar-vos com va tot, si amb això puc ajudar a algú em sentiré del tot recompensada.
IDEA i SEID: vosaltres també comences amb la FIV ja, oi??
Vinga molts ànims a totes i un petonàs.
Pat
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dl. jul. 06, 2009 10:59 am

Bacilos ha escrit:Hola noies,

entro per primera vegada en un post de FIV. Ahir vam entrar a les llistes d'espera per SS després de 3 IA. No hagués pensat mai que hauria d'arribar aquí. Encara ho veig molt lluny però començo a informar-me. A l'octubre comencen a fer-nos més proves. Fins llavors, descansarem psicològicament. Ho necessito.
I tinc una pregunta: com us ho feu per faltar cada dos per tres a la feina pels controls gairebé diaris?

Hola Bacilos,

Jo em vaig fer una FIV-ICSI al gener i al principi pensava que ho diria a la feina, pq si havia de faltar gaire era un marron, però pels controls (analítica, eco i visita) agafava la primera hora i arribava una mica més tard a la feina (en total devien ser uns 4 dies) dels quals algun va caure en cap de setmana i ja no vaig dir res, i els altres, doncs que un dia tenia una analítica, l'altre que havia d'anar a recollir uns resultats i l'altre ja no recordo què em vaig inventar. A la setmana sgüent em van fer la punció i la transfer. doncs per la punció, vaig trucar abans d'entrar a quiròfan dient que m'havia agafat un virus d'estòmac i que no estava bé, a l'endemà vaig anar a treballar i el dia de la transfer, vaig tornar a trucar dient que havia recaigut, després ja va venir el cap de setmana i ja està. Suposo que dependrà de si podeu triar hora i si a la feina no són molts rigurosos o si heu de fitxar...

Sort a totes!!!! Evidentment quants més folicles o millor estigui l'esperma dels vostres companys, més possibilitats hi ha, però vaja, només que hi hagi un mínim, esperances hi ha. No les perdeu, sinó no té sentit.
Imatge
idea

EntradaAutor: idea » dl. jul. 06, 2009 9:54 pm

Hola noies,

Pel què veig aquest mes fem fiv la Lluna74 i la Seid.

Jo porto amb 0.2 de procrin des del 23 de Juny, dimecres tinc visita per veure si ja està tot ben parat i suposo que llavors amb diran quan començo amb l'estimulació, calculo que a finals de setmana.

Pel tema que comenteu de la feina i els controls... si dir-ho o no...., per mi ha sigut un pal, ja que treballo amb la family (pare i dos germans) i no he tingut més remei que explicar-ho.

Au, ànims per totes!!
Novembre 2009 - No arribem a la transfer de congelats, els dos únics que tenim no sobreviuen la descongelació... s'ha acabat.
lluna74

EntradaAutor: lluna74 » dt. jul. 07, 2009 7:29 am

Bon dia Idea veig que l'altre vegada et van cancelar el cicle oi? Cada cos és diferent i la resposta sempre és imprevisible. Jo calculo que només en faré uns 8 o 10 dies, a partir d’aquest dia hi afegiré suposo que el Gonal i no sé si el Menopur (no sé les quantitats encara) aquest últim em van dir que era per qüestió de l'edat (jo en tinc 35 ). Quan et punxes de Procrin? A mi em van dir que em punxés 0,15 (igual que l’altre vegada).
Tant aquesta vegada com la passada només em punxó Procrin des del dia 20 a partir de la última regla fins que em torna a venir. Quan em va tornar a venir em van fer una eco i analítiques i vaig continuar amb el Procrin + el Gonal.
Idea, Seid aneu per la privada també? Jo al final ho he fet al Centre de Genètica de Girona (la primera FIV-ICSI, ja me l'havien fet al mateix centre), n'estic molt contenta i a part em va bé per tema de proximitat!!
Pel tema de la feina, l’altre vegada ho vaig explicar i no vaig tenir cap problema, ho van entendre perfectament i sense abusar de la confianza, vaig faltar sempre que em va fer falta. Ells van ser els primers a dir-me que m’ho agafés amb calma. Aquesta vegada jo calculo que em coincidirà bastant amb vacances i potser no digui res, ja ho veurem…. Recordo que podia anar-me a fer les analítiques i ecos a la tarda.
Seid, tu estas esperant que sigui divendres oi? Ja ens explicaràs, i sobretot molts ànims.
Miraré de conectar-me sempre que tingui una estona, encara que sigui poca per veure com estem totes.
Apa molts ànims a totes i bon dia. Ptons.
:ok:
nina*

EntradaAutor: nina* » dt. jul. 07, 2009 2:03 pm

Hola noies j m'uneixo també, estic en proces d'una fiv-isci que aproximadament sera per la primera setmana d'agost.
dema tinc visita i eco, ja que porto dies amb procrin i ja m'ha vingut la regla.
estic encantada de poder compartir coses amb totes vosaltres!

lluna74, una pregunta, les analitiques tb les poden fer per la tarda? es que jo tinc aquest problema, que a la feina no ho vull dir i no crec que me les fagin a les 5 del mati, ja quea la feina no puc faltar. jo m'ho he preogramat per les vacances. per cert m'ha agradat el comentari sobre la clinica de girona, jo tb hem faig part del tractament amb ells!!!!

per quan hus toca a vosaltres mes o menys la puncio i la transfer?

estic molt contenta de poder compartir experiencies!!! ens anem llegint petons!!!
Imatge
lluna74

EntradaAutor: lluna74 » dt. jul. 07, 2009 2:58 pm

Molt bones nina4477, jo estic al Centre de Genèrica (no és el mateix que la clinica Girona), tu també fas part del tractament a aquest centre?
No voldria enganyar-te però si no recordo malament alguna vegada hi havia anat a la tarda a fer-me analítiques, i quan allà estava tancat inclús havia anat a la Clinica Bofill.
Jo encara no he començat amb el Procrin, començo el dia 15 d'aquest mes.
Jo espero que em facin la puncio i la transfer la segona o tercera setmana d'agost.
A mi també em fa il.lusió que hi hagi algu més de Girona.
Apa que vagi bé ja ens anirem informant.
Petons a totes
nina*

EntradaAutor: nina* » dt. jul. 07, 2009 4:36 pm

seid ha escrit:Buenas A TODAS,

He empezado con el procrin 0.2 desde el dia 29/6/09 hasta que me venga la warry, me equivoque al decir el dia que me vino dije el 10 de junio, peor fue el 8.

Llame y me dijeron que no pasaba nada, ya que el dia ese comprovaron que habia cuerpo luteo ( que habia ovulado y una analitica de prgesterona)

Mis ciclos antes eran de 31 pero desde el aborto son de 28/29, por eso el dia 10 de junio.

Pero no se aun no me ha venido mira que siempre da señales gotas auqnue sea.

Tampoco se que me daran puregon o menupur, ya que las dos las tengo recetas.

Saludos y ya os informare.

seid en cuanto tengas noticias de la regla nos avisas he!! supongo que ya ireis de camino a la fase de estimulacion verdad?

yo espero mañana a ver que me dicen! ya hos contaré!
Imatge
nina*

EntradaAutor: nina* » dt. jul. 07, 2009 4:46 pm

lluna74 ha escrit:Molt bones nina4477, jo estic al Centre de Genèrica (no és el mateix que la clinica Girona), tu també fas part del tractament a aquest centre?
No voldria enganyar-te però si no recordo malament alguna vegada hi havia anat a la tarda a fer-me analítiques, i quan allà estava tancat inclús havia anat a la Clinica Bofill.
Jo encara no he començat amb el Procrin, començo el dia 15 d'aquest mes.
Jo espero que em facin la puncio i la transfer la segona o tercera setmana d'agost.
A mi també em fa il.lusió que hi hagi algu més de Girona.
Apa que vagi bé ja ens anirem informant.
Petons a totes

ara jo veig!! que les cliniques no son el mateix!! :content:
faig la puncio en aquest centre i la resta en un altre també per privat.
jo espero quedema hem donguin la opcio de poder fer les analitiques a la tarda, ja els hi preguntare! :ok:
ostres aixi anem agafadetes de la ma he? una despres de l'altre!!! que guai!!!

divendres també tinc visita, pero es la dels biolegs, hem de dur una part del total de la paga i una mostra de semen per congelar. ens explicaran tot el proces que farem.

ens anem llegint!!! :r)
Imatge
nina*

EntradaAutor: nina* » dt. jul. 07, 2009 6:39 pm

seid que quiere decir que la puncion cae entre el 9 y 14, es que todavia voy un poco perdida...

que guai seid tu seras la primera!!!! y para agosto todas luciendo tripta seguro! :pandi: :pandi: :pandi: te queda tan poquito!!!! :gat: :gat:
Imatge
idea

EntradaAutor: idea » dt. jul. 07, 2009 6:58 pm

Hola noies!!

Lluna74 veig que tu ja ets veterana amb això de la FIV, enhorabona per la teva nena i a veure si al juliol que bé ja té germanet/a. I respecta a la teva pregunta, si, vaig per clinica privada a Bcn.
nina4477 em sembla que anirem molt i molt igual ja que jo també fa dies que em punxo procrin, diumenge em va venir la regla i demà també tinc visita i eco, a veure que ens diuen???
Seid, a ver si es verdad, a ver si damos el campanazo este agosto!!

Apa noies, molts d'ànims que aquesta vegada ho em d'aconseguir!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::