FVI O ICSI.por donación.

Tractaments, clíniques, medicaments..
sandrius
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 10, 2009 7:09 pm

FVI O ICSI.por donación.

EntradaAutor: sandrius » dg. maig 17, 2009 1:35 pm

hola soy sandrius y me gustaría saber si alguien más lo ha tenido que hacer por donación,pues tengo un mioma de 10cm intramurós,una trompa la tengo serpenteneada y la otra no muy bien,y a mi marido los tiene pocos y vagos,en fecunmed nos dijeron que con la edad mía de 39 años y todo lo que tenía ,tendría una posibilidad de un 20% y encambio por donaci´n de un 60% el coste es muy elevado pero me gustaría probar por mi misma,pero viendo las posibilidades lo he consultado con mi marido y hemos quedado de hacerlo por donación,si hay alguna más como yo me gustaría que me dijera como a ido y todo eso ,pues estoy de los nervios ,muchas gracias.
Bacilos
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

Re: FVI O ICSI.por donación.

EntradaAutor: Bacilos » dg. maig 17, 2009 4:12 pm

Hola Sandrius, yo no puedo ayudarte. Estoy en Fecunmed haciendo IA.
Espero que se haga vuestro sueño realidad bien prontito.
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

Re: FVI O ICSI.por donación.

EntradaAutor: Eimy » dl. maig 18, 2009 10:02 am

Hola Sandrius, nosaltres farem FIV per donació a principis de juny, quan em vingui la regla la setmana vinent ja començo amb els parxes i la donant, que de seguida me l'han assignat, ja està amb el tractament.
Sí que és més car que una FIV perquè hi entren els honoraris i el tractament de la donant, però si això puja el % d'èxit per a ser pares, al cap i a la fi són diners i el nostre somni es veurà fet realitat.
Encara que els meus fills no portaran els meus gens, els hauré tingut 9 mesos creixent a les meves entranyes i potser no tindran la meva cara, però sí el meu somriure.
Ja aniré explicant tot el procés. Ànims!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::