Venc gonal 1050

Tractaments, clíniques, medicaments..
Quica
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 5:07 pm

Venc gonal 1050

EntradaAutor: Quica » dg. abr. 19, 2009 5:47 pm

Hola noies!

Primer de tot m'agradaria donar-vos molts i molts ànims en aquesta aventura de la reproducció assistida, no és pas un camí fàcil però el més important és pensar sempre que d'una manera o altre s'aconsegueix.

Després de 3 ICSI nosaltres ho hem aconseguit!! ara estic embarassada d'una nena i cada dia va quedant més enrera tot el dolor passat pels dos intents que van anar malament, pels embrions de no gaire bona qualitat, etc...

En fi, que amb els 3 intents he esgotat totes les vies d'aconseguir medicació gratuïta i també hem "perdut" molts diners, per això com em queden 4 caixes de gonal m'agradaria veure si puc recuperar una mica de diners per tots els gastos que ara ens venen

M'encantaria regalar-vos la medicació però ara mateix necessito els diners ja que hem gastat més de 20.000€ en tot aquest camí i no anem gens sobrats

Si us interessa, us el deixaria a molt bon preu. Caduquen a finals d'any i estan perfectament conservades

Em podeu enviar un missatge privat i ens posem d'acord, ok?

Si us plau, no em jutgeu per voler cobrar la medicació, jo sóc la primera que voldria regalar-la però realment necessitem aquests diners

Si voleu el meu consell o experiència en aquesta aventura de les FIV no dubteu a contactar-me

Petonets a totes i molta sort! no us enfonseu mai! sempre quan tot sembla perdut, s'acaba obrint una nova via per aconseguir el nostre somni!
T'esperem amb il.lusió

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::