FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
Lolaesperando
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. set. 20, 2016 10:29 pm

Re: FIV a l'HOSPITAL CLINIC per SS

EntradaAutor: Lolaesperando » dl. oct. 24, 2016 12:02 pm

Hola Cristina, bienvenida!

Primero de todo, felicidades! es una gran noticia q por fin la SS incluya parejas homosexuales. Me alegro mucho guapa.

Supongo que la gine te derivará a tu hospital de referencia, para que te hagan estudio de fertillidad. A mí me tocó el Clínic, puede que te toque la Vall d Hebron u otro si amplian plazas. En el estudio a mi me hicieron analíticas, eco y la histerosalpingografia. Después de la valoración, me pusieron en la lista de espera. Inicialmente me dijeron 4 años, ahora parece q se ha reducido a dos, aunque sigo esperando a que me llamen... Mucha gente, opta por ir a privado, pues es una vergüenza q tengamos q esperar tanto!!

Un besito y ya nos irás contando!!!
Lola
Jessica2014
Entrades: 46
Membre des de: dj. maig 19, 2016 4:38 pm

EntradaAutor: Jessica2014 » dc. oct. 26, 2016 10:44 am

Lolaaaaaaaa!!!!! Que me acaban de llamar!!! Estoy que no quepo en mí... uff. El día 10 tengo visita!! Ya te contaré.. jejeeje

Ya te queda menos guapa!!

Las demás que tal estáis??
2011: Empezamos la búsqueda de un bebe
2013: Diagnostico: Yo, endometriosis, Él, astenozoospermia
2014: Nos apuntamos en lista de espera para FIV
2016: 30/11 Punción, 03/12 Transferencia, 15/12 Beta ++++++
2017: 04/01 primera eco
Lolaesperando

EntradaAutor: Lolaesperando » dc. oct. 26, 2016 2:02 pm

Aixxxx q felicidad!!!! Me alegro mucho guapa. Y t han dado cita para prontito. Nos cuentas el día 10!!!!! Mil gracias por avisarme!!!!

Yo seguiré esperando, parece q cada vez queda menos.

Un besito a todas!
Lola
evabcnga
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dj. oct. 17, 2013 2:47 pm

EntradaAutor: evabcnga » dj. oct. 27, 2016 3:19 pm

Hola chicas!!
Ayy Jessica, cuanto me alegro!!! y casi casi coincidomos por allí..jajaja que yo voy el dia 8.... a ver que te dicen, ya nos contaras!!
Jessica2014

EntradaAutor: Jessica2014 » dj. oct. 27, 2016 4:18 pm

Ostras Eva, es verdad, ya no me acordaba!! Casi casi nos vemos allí jajjajaja

Lola de nada guapiii!! Se lo que desespera el no tener noticias de ningún tipo y que te digan que te queda muy poquito alivia muchiiiisimo!!

Bueno pues ya os contaré aunque supongo que será para actualizar historial y pruebas... pero por algo se empieza >.-<: :p-)

Besitos!! :globus:
Trasto77
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dj. set. 01, 2016 8:40 pm

EntradaAutor: Trasto77 » dj. oct. 27, 2016 6:37 pm

Ei noies!!!

com aneu?

Jessica, m'alegro molt per la teva trucada. Lolaesperando, ets la següent!!! Ànims en l'espera! :)

Eva, espero que els dies de desconexió i relax t'hagin servit per a a gafar tooota aquesta energia que necessitem totes de nou. Molts ànims!!!! Tu pots!!!

Jo vaig anar al CIRH i començaré en breu amb ells. Poc a poc vaig fent les proves que tinc pendent (que per sort només és una que s'ha de repetir pq han passat més de 3 mesos però és estandard, no de les cares…) i la meva parella una altra i au!

El que em dona més maldecaps és el tema de les visites de controls i ecos per no haver de faltar tant a la feina, ja que funciono per torns i és horrorós fer els canvis necessaris.

En fin… q en breu faré presentació al grup general de les FIV perq de moment la SS em fa esperar molt… :)

Ànims a les que teniu la sort de començar o continuar per aqui.

Jessica, CIRH tiene acuerdo con mutuas y con adeslas no llega a 4000.- sin medicación. IVI se quedaba casi en 7000. Tengo los presupuestos por ahí si necesitas más info.

Molts petons i ànims a totes!
Feb 2016 visita gine i uròleg. Teratozoospermia i astenoteratozoospermia.
Agost 2016 Dp de androferti, normozoospermia però sense resultats.
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
Lolaesperando

EntradaAutor: Lolaesperando » dj. nov. 03, 2016 1:46 pm

Noies!!!!

Me acaban de llamar del clínico! Tengo visita el viernes 11!!!!! Q felizzzzzzz
Lola
Jessica2014

EntradaAutor: Jessica2014 » dj. nov. 03, 2016 2:59 pm

Trasto muchas gracias!! Espero no tener que recurrir a ellas. Suerte con la fiv y ves informándonos.

Ostras Lola, que bien!! Que alegría >.-<:

Vamos a ir todas a la par.... quizás nos encontramos por allí y todo jajajaja Para mi es todo nuevo, es mi primera fiv, así que seré un poco pesada y con mil dudas. Lo bueno que seguro que empezamos a la misma vez.

Os cuento el jueves!! Besos
Jessica2014

EntradaAutor: Jessica2014 » dv. nov. 04, 2016 7:39 am

Lola!! Me acaban de llamar y me cambian la visita para el dia 11 a las 10.30h. Nos vemos el viernes :b-)))
Trasto77

EntradaAutor: Trasto77 » dv. nov. 04, 2016 10:16 am

wow noies!!! el dia 11 coincidiu! q bé!

a veure quan comences tu, eva!
Octubre 2016. Obrim expedient a la SS... apuntats a les llargues llistes... visitem la privada
Nov 2016 comencem tractament FIV a la privada, desembre beta positiva i agost naixement.
evabcnga

EntradaAutor: evabcnga » dl. nov. 07, 2016 2:58 pm

alaaaaa noies us trobareu divendres!! que bé!!! a veure si us podeu conèixer... ja ens explicareu.
Jo hi vaig demà, però aquesta setmana passada vaig trucar per parlar amb l'infermera i bueno es visita per donar-me pauta i receptes per la criotransfer...així que crec que poc més faran amb el meu cas.... igualment parlarem amb la doctora a veure com ho veu....
Jo començar podría fer-ho amb la següent regla, però em fico en betaespera tot el nadal i no vull, les festes vull passarles tranquila sense estar pendent de si o no.... així que suposo que començare a la següent, que será la del 31 de desembre....
Ja us explicaré!!

Trasto, m'alegro molt que us animeu pel CIRH a veure com us va.... ja ens aniràs informant encara que hi siguis a l'altre grup
Jessica2014

EntradaAutor: Jessica2014 » dt. nov. 08, 2016 7:49 am

Hola Eva!! Pues si, Lola y yo nos encontraremos, aunque será un "Hola" y poco mas... ya que cuando yo salga ella entra. Pero bueno algo es algo y mucha casualidad jeje
Espero que nos comentes que te han dicho hoy y sobretodo tu pregunta todo, no te desanimes!! Muchos besitos.

Hola Trasto!! Lo mismo que Eva, ves explicándonos como estas aunque estés en el otro grupo!! Mucha suerte y animo!!!

Besos a todas!!!
evabcnga

EntradaAutor: evabcnga » dt. nov. 08, 2016 2:52 pm

Hola!!
Bueno pues no hay mucho que contar, Jessica, ... he tenido visita con la dra Casals y bueno confirma el fallo de implantación, al haber respondido muy bien al tratamiento y tener embriones de muy buena calidad pero con resultado negativo. Para mejorar esto? pues nada..... Igualmente manda unas analíticas (tiroides, proteínas y fosfolipídicos) por volverlas a hacer aunque sabe que saldrán bien, pero no se pierde nada por repetirlas... me dice "ojalá saliera algo alterado" (por lo menos sabríamos el porqué de los no embarazos)....
Y nada, me han dado ya las recetas para comenzar con la regla de finales de diciembre para ir a por los congelados. En mi caso con fallo de implantación sin duda transferirá los dos que tengo, y si tuviera tres pondría los tres me dice.... que valiente!!!
Le he comentado el tema de tomar heparina, que se que en casos de fallo de implantación hay quien le ha ido bien y me ha dicho que en principio no me lo manda..... es un tratamiento que de forma empírica tampoco nos asegura nada...
Asi que la semana que viene tengo la analítica y visita de resultados con ella el dia 14 de diciembre. Y luego ya empezaría con la medicación la última semana de diciembre cuando baje la regla y la transfer sería para mediados de enero.
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dt. nov. 08, 2016 5:04 pm

Hola noies,

entro per aquí després de molt temps de no fer-ho.

Donar-vos molta força a totes! La meva primera FIV a l'Hospital Clínic va fer que fos mare per primer cop!

Evabcnga has provat de fer acupuntura?
El què fan és algunes sessions setmanals abans no facin la transfe per a preparar l'úter.
Potser això t'ajudaria. No sé, són recomanacions.
Trasto77

EntradaAutor: Trasto77 » dc. nov. 09, 2016 1:57 pm

Hola noies!

Què bé que DEMAPASSAT!!! us trobeu Jessica i Lola, les que no veieu el dia per a q us truquessin... quina alegriaaaa. Aneu explicant tot!

Eva, i tant, jo vaig començar llegint-vos aqui i us tinc una estima especial per poder continuar sense saber dels vostres positius... aqui us continuaré llegint. Espero que ara tot vagi molt bé i no descartaria el consell de Bacilos sobre l'acupuntura. Sona rebé. No hi perds res :)

Bacilos, jo tb sóc del maresme però no em vaig plantejar cap clinica porque només tenia una referència de fecunmed i no era per tirar cohets. Em sap greu no poder-te ajudar.
Bacilos

EntradaAutor: Bacilos » dc. nov. 09, 2016 4:46 pm

No passa res Trasto77, gràcies de totes maneres.
evabcnga

EntradaAutor: evabcnga » dj. nov. 10, 2016 3:03 pm

Vaig fer acupuntura durant tot un any, noies!!! i res de res!! no va servir de gaire.... jejee... bueno per deixar-me un dineral només.
Gràcies igualment per la opinió!

Bacilo, quina sort nena.... a la primera positiu amb ells!!
Bacilos

EntradaAutor: Bacilos » dj. nov. 10, 2016 4:58 pm

evabcnga ha escrit:Vaig fer acupuntura durant tot un any, noies!!! i res de res!! no va servir de gaire.... jejee... bueno per deixar-me un dineral només.
Gràcies igualment per la opinió!

Bacilo, quina sort nena.... a la primera positiu amb ells!!

Ostres! Tot un any d'acupuntura! Jo em referia a fer-ne durant 1 mes aprox, el mes abans de la transfer.
És el què jo vaig fer. Va acabar en beta positiva però a les 10 setmanes no van trobar batec.

Sí, estic molt agraïda al Clínic.

Una pregunta... alguna que vagi properament al Clínic i hi pensi... podria preguntar quantes vegades es poden fer FIVs per Seguretat social? Jo tinc entès que un sol cop, però potser la cosa ha canviat...
evabcnga

EntradaAutor: evabcnga » dv. nov. 11, 2016 2:53 pm

Hola noies!!!
Que tal, us heu trobat?? que us han dit??
Bacilos, són dos fivs el que cubreix la ss ara.... osigui dues puncions.... transfer si hi han congelats les que calguin segons tinguis...
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dg. nov. 13, 2016 7:10 pm

Hola noies!
nosaltres estem apuntats per fer FIV per SS a Sant Pau ja fa més d'un any i mig, resulta que encara ens falta bastant temps perquè ens avisin i estic a punt de fer els 40... per tant hem d'espavilar-nos a fer-ho pel privat perquè la cosa no està per anar esperant.
Portem ja tres IA i una Fiv, a l'Institut Marquès, i estem interessats a anar al Clinic, ja que m'han comentat que fan mini fiv i ens agradaria provar-ho, vosaltres sabeu si és el mateix equip mèdic que per SS, o és una cosa a part?
gràcies i molta sort en el procés !!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::