L'edat
Re: L'edat
hola cosmic! Jo tb tinc infertilitat desconeguda i sempre em comenten q estigui tranquila q la tensio no ajuda,... I posen d'exemple els q es queden embarassats un cop han adoptat un petit. Penso q algo hi ha xro tambe juguen altres factors. Vosaltres sembla q torneu a necessitar una petita ajuda, espero k tot estigui be i assoliu ben aviat el vostre somni. Molta sort!! 
Tinc 46 i una filla que aviat farà 5 anys. Era la primera filla i la vaig tenir als 41 al primer intent. Ara, voldríem un altre però fa un any que busquem i res de res tot i les analítiques van sortir bé.
El meu anterior missatge el vaig escriure per error en aquest apartat. No em vaig fixar que estava dins el tema de la reproducció assistida i vaig explicar la meva experiència referint-me a l'edat.
Jo vaig tenir la meva primera filla als 41 anys de forma natural i al primer intent. El segon fill fa un any que el busquem però res de res. El ginecòleg ja em va avisar de les dificultats de quedar-me embarassada als 45 anys (ara ja són 46) i dels possibles riscos. Em va fer fer-me unes analítiques i va sortir tot bé. Em va dir que seguíssim provant-ho i que sempre podríem recórrer a la fecundació in vitro amb òvuls meus i esperma del meu marit. Ho vam parlar i el meu marit no vol provar-ho. També està el tema de la despesa econòmica que no podríem assumir en aquests moments.
Des d'aquí vull donar ànims i desitjar sort a tots els pares que esteu buscant. No desespereu. Veig que totes les futures mares sou molt joves comparades amb mi o sigui que penseu que encara teniu molt de temps. No us obsessioneu amb el tema tot i que ja sé, per experiència, que no és fàcil deixar de pensar.
Jo vaig tenir la meva primera filla als 41 anys de forma natural i al primer intent. El segon fill fa un any que el busquem però res de res. El ginecòleg ja em va avisar de les dificultats de quedar-me embarassada als 45 anys (ara ja són 46) i dels possibles riscos. Em va fer fer-me unes analítiques i va sortir tot bé. Em va dir que seguíssim provant-ho i que sempre podríem recórrer a la fecundació in vitro amb òvuls meus i esperma del meu marit. Ho vam parlar i el meu marit no vol provar-ho. També està el tema de la despesa econòmica que no podríem assumir en aquests moments.
Des d'aquí vull donar ànims i desitjar sort a tots els pares que esteu buscant. No desespereu. Veig que totes les futures mares sou molt joves comparades amb mi o sigui que penseu que encara teniu molt de temps. No us obsessioneu amb el tema tot i que ja sé, per experiència, que no és fàcil deixar de pensar.
PALME ha escrit:hola cosmic! Jo tb tinc infertilitat desconeguda i sempre em comenten q estigui tranquila q la tensio no ajuda,... I posen d'exemple els q es queden embarassats un cop han adoptat un petit. Penso q algo hi ha xro tambe juguen altres factors. Vosaltres sembla q torneu a necessitar una petita ajuda, espero k tot estigui be i assoliu ben aviat el vostre somni. Molta sort!!
gràcies, Palme, la veritat és que qui es queda sense ajuda de cap tipus, no sap pas la sort que té. La única cosa bona és el que ens estalviem en prendre precaucions, perquè haver de passar de nou per un tractament de fertilitat no em fa molta gràcia, pels efectes que té sobre el cos tot el tractament hormonal. I sobre això de l'estrés, segurament deu tenir algun efecte, però conec parelles més estressades que nosaltres que s'han quedat de seguida, i no em serveix de gaire consol, snif.
Sempre llegeixo els missatges del fòrum i ara m'he animat a escriure. Em desfoga poder parlar amb altres dones que us passa el mateix. Sembla que és un tema una mica tabú i la gent que tenim els mateixos problemes en concebir no vol parlar d'això. I mentre tant, tothom vinga a preguntar que quan li donarem el germanet, que ja teniu una edat ... buff ...
A veure què tal va la primera visita a Sant Pau. Ja us aniré explicant. Tinc ganes de saber què em diuen ... Merci
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |