LLISTAT RA - abril 2010
Re: LLISTAT RA - març 2010
Dreihla quin patiment... ara a veure que et diuen dijous i que decideixen...
Molts ànims maca!!! Un petonet!

Molts ànims maca!!! Un petonet!

Dreilha estic amb la Betty, que és molt dur peró que sinó ha d'anar bé millor que sigui ara.
Un petó molt gran!!
Un petó molt gran!!
Drehila va pujar de 97 a 240 i despres va anr baixant soleta fins a 0, va tardar unes dues setmanes en baixar del tot, estigues tranquila amb una beta tant baixeta segurament no t'hauran de medicar, aixo es el que em van diar a mi. Petons!!!
Per cert em pots possar que comencem FIV el 25 de maig!!!
Gracies.
Per cert em pots possar que comencem FIV el 25 de maig!!!
Gracies.
Hola guapes!
Torno a ser per aquí. Finalment he aconeguit que la mútua em donés l'autorització per al tractament i ja tinc les receptes visades.
Ara només em queda anar a la farmàcia a buscar la medicació i començar dimecres que ve amb el Procrin. Quins nervis!!!!
DREIHLA i ARGA, com us han anat les visites d'avui? Ja ens explicareu! Fins aviat!
Petonssssss
Torno a ser per aquí. Finalment he aconeguit que la mútua em donés l'autorització per al tractament i ja tinc les receptes visades.
DREIHLA i ARGA, com us han anat les visites d'avui? Ja ens explicareu! Fins aviat!
Petonssssss
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
DREIHLA quin patir!!! ànims i energia positiva wapa!!!
NELL que bé k ja tinguis el dia!!! a més a més concideix el dia de la meva beta amb el teu inici!!! a veure si ens portem sort una a l'altra!!!
MANU així al maig ja comences!!!! que beeeeeé!
NELL que bé k ja tinguis el dia!!! a més a més concideix el dia de la meva beta amb el teu inici!!! a veure si ens portem sort una a l'altra!!!
MANU així al maig ja comences!!!! que beeeeeé!
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Dreihla:
El que hagi de ser serà. És difícil la teva situació, però has de mirar la possibilitat que potser sí que estàs
. I si no ho estàs, no et desanimis... No et rendeixes... Estem amb tu pel que necessitis...
Pensa que t'estimem molt

El que hagi de ser serà. És difícil la teva situació, però has de mirar la possibilitat que potser sí que estàs
. I si no ho estàs, no et desanimis... No et rendeixes... Estem amb tu pel que necessitis...
Pensa que t'estimem molt

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
GELETES guapa, que bé, el 17 serà un gran dia per les dues, ja veuràs!!!
El 17 és el meu número preferit, sempre m'ha donat molta sort, espero que te'n dóni a tu també.
Fins ben aviat!
El 17 és el meu número preferit, sempre m'ha donat molta sort, espero que te'n dóni a tu també.
Fins ben aviat!
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Bona tarda
!!
Gràcies per preguntar Nell, doncs jo tinc 4 folis a l'ovari dret i 6 al'esquerre, el gine m'ha dit que està molt bé! Tinc analítica i eco dissabte, amb lo qual Dreilha et confirmo que els caps de setmana a la Quiron si que fan seguiment!!
He de continuar amb el Gonal i el Synarel! Però noies sabéu que què ja queda menys
!!!
Drehila tu a la mínima que tinguis algun dolor cap al metge eh!! A veure si en treieu l'aigua clara perquè imagino que això deu ser molt pesat, però ara lo importan és possar-se bé per continuar!!!!!!!!!!
!!Gràcies per preguntar Nell, doncs jo tinc 4 folis a l'ovari dret i 6 al'esquerre, el gine m'ha dit que està molt bé! Tinc analítica i eco dissabte, amb lo qual Dreilha et confirmo que els caps de setmana a la Quiron si que fan seguiment!!
He de continuar amb el Gonal i el Synarel! Però noies sabéu que què ja queda menys
!!!Drehila tu a la mínima que tinguis algun dolor cap al metge eh!! A veure si en treieu l'aigua clara perquè imagino que això deu ser molt pesat, però ara lo importan és possar-se bé per continuar!!!!!!!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2540f6
1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
3ª FIV
Bon dia
!!
1976 demà és el dia!! olta soooortt!!!
Nell que poquet per començar!!!!
Geletes com vas, va que ja et queda menys d'una setmana!!!!
Clareta
a veure si aquesta djkfjlsd no es fa esperar massa!!!!
Manu, això vol dir que aquest 2010 panxeta ja veuràs!!!!!!
Nica però has de pensar (el cami és dur es clar) però que tu tens la teva oportunitat encara que et costi una miqueta més, t'has d'aferrar a que tens una porta oberta!!!
Bé he de sortir després si puc torno!!!
!!1976 demà és el dia!! olta soooortt!!!
Nell que poquet per començar!!!!
Geletes com vas, va que ja et queda menys d'una setmana!!!!
Clareta
a veure si aquesta djkfjlsd no es fa esperar massa!!!!Manu, això vol dir que aquest 2010 panxeta ja veuràs!!!!!!
Nica però has de pensar (el cami és dur es clar) però que tu tens la teva oportunitat encara que et costi una miqueta més, t'has d'aferrar a que tens una porta oberta!!!
Bé he de sortir després si puc torno!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2540f6
3ª FIV
3ª FIV
Bon dia nenes, entre un momentet a saludar-vos..
Hola arga!
Dreihla reineta, alguna novetat?
FEMI bonita, cuando te haces la prueba?
1976, tú la farás demà?
La setmana que ve tenim més betaesperants, vinga, que volem molts positius!!!
A la resta salutacions..
Polita nena, has pogut dormir esta nit? jeje
Hola arga!
Dreihla reineta, alguna novetat?
FEMI bonita, cuando te haces la prueba?
1976, tú la farás demà?
La setmana que ve tenim més betaesperants, vinga, que volem molts positius!!!
A la resta salutacions..
Polita nena, has pogut dormir esta nit? jeje
Bon dia Clareta!!
doncs la veritat és que no gaire.... m'he de relaxar i nar-m'ho creient!
doncs la veritat és que no gaire.... m'he de relaxar i nar-m'ho creient!
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
Clareta, wapa, que tal como estas, yo aqui esperando a que baje la warry, en teoria es hoy, llevo desde el martes con dolores, no muy fuertes, hoy me duele por el ombligo... de momento nada de anda, pero creo que no me dejara que me haga el TE... bueno a la tercera sera la vencida jejejejjee.....
Besitos a todas y SUERTEEEEEEEEEe
Besitos a todas y SUERTEEEEEEEEEe
Femi cariñoooo, no pierdas nunca la esperanza, aún no tienes warry, los dolores también pueden ser de preñi.. ojalá nos des una buenisima noticia!!!
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
Clareta, ojala y fuera asi, pero bueno ya te contare esta tarde....
Veo que has ido al medico, hasta dentro de dos semanas nada... bueno paciencia...
Veo que has ido al medico, hasta dentro de dos semanas nada... bueno paciencia...
- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
FEMINACORA cuqui no pierdas las esperanzas.. Oye, nunca se sabe…
Yo en principio tengo que hacerme el TE el próximo martes 16, y la verdad es que ya me empiezo a notar pre-warry total… así que bueno.. Pero oye, como se dice popularmente la esperanza nunca se pierde.. jejj, así que a cruzar los dedos !! Suerte cariño!
CLARETA: Veig que has anat al metge i de moment tot està OK. Aissshhh aquest ovulet llàstima que no aparegui!! Però lo important és que tot estigui correcte, així que cap endavant.
Salutacions a la resta i bon cap de setmana guapis!
Yo en principio tengo que hacerme el TE el próximo martes 16, y la verdad es que ya me empiezo a notar pre-warry total… así que bueno.. Pero oye, como se dice popularmente la esperanza nunca se pierde.. jejj, así que a cruzar los dedos !! Suerte cariño!
CLARETA: Veig que has anat al metge i de moment tot està OK. Aissshhh aquest ovulet llàstima que no aparegui!! Però lo important és que tot estigui correcte, així que cap endavant.
Salutacions a la resta i bon cap de setmana guapis!

Dreihla, com va tot nena???
Feminacora esperemos q no te venga la fguykfykl hasta de aqui 9 meses! Aun no puedes decir no!!!
SUERTE!
Tu tb Karma, ànims maca!!!
Un petonet per a toteees!!!
Feminacora esperemos q no te venga la fguykfykl hasta de aqui 9 meses! Aun no puedes decir no!!!
SUERTE!
Tu tb Karma, ànims maca!!!
Un petonet per a toteees!!!

Hola guapes!!
Primer de tot donar-vos les gràcies per preguntar dia si i dia també per mi... sou genials!!
Segon demanar-vos disculpes, perquè tot i que us llegeixo cada dia i intento actualitzar el llistat cada vegada que hi ha notícies, doncs no us escric... em sap molt de greu! Però aquesta situació em té una mica nervi.
Jo estic igual esperant a dilluns per tornar a repetir la beta, i cada vegada més capficada en què això hagi o no hagi de tirar endavant.
Bé, guapes, sabeu que sóc aquí pel que necessiteu, i que teniu el meu suport, els meus ànims i tota la meva energia positiva per cada pas que doneu, tot i que aquests dies no us ho demostri gaire...
Una abraçada molt gran
Primer de tot donar-vos les gràcies per preguntar dia si i dia també per mi... sou genials!!
Segon demanar-vos disculpes, perquè tot i que us llegeixo cada dia i intento actualitzar el llistat cada vegada que hi ha notícies, doncs no us escric... em sap molt de greu! Però aquesta situació em té una mica nervi.
Jo estic igual esperant a dilluns per tornar a repetir la beta, i cada vegada més capficada en què això hagi o no hagi de tirar endavant.
Bé, guapes, sabeu que sóc aquí pel que necessiteu, i que teniu el meu suport, els meus ànims i tota la meva energia positiva per cada pas que doneu, tot i que aquests dies no us ho demostri gaire...
Una abraçada molt gran
Dreilha: Moltes gràcies per tot.
Jo crec que totes comprenem que no pots estar en tot moment.
Ara has de cuidar-te molt, descansar
i esperar a veure que et diuen
.
Molts petons, bonica

Jo crec que totes comprenem que no pots estar en tot moment.
Ara has de cuidar-te molt, descansar
i esperar a veure que et diuen
.Molts petons, bonica

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Dreilha un sac de paciència per arribar a dilluns.
He tardat una mica en entrar perquè m'ha anat bé desconnectar una mica. A més de fet ara estic esperant per començar cicle, tal com vas posar al primer missatge. El dimecres començaré amb el Procrin i suposo que en una setmana ja aniré per l'estimulació i a veure si surt tot bé i puc anar a punció. Bé, no avancem aconteixements, de moment el dia 18 primera punxada!
He tardat una mica en entrar perquè m'ha anat bé desconnectar una mica. A més de fet ara estic esperant per començar cicle, tal com vas posar al primer missatge. El dimecres començaré amb el Procrin i suposo que en una setmana ja aniré per l'estimulació i a veure si surt tot bé i puc anar a punció. Bé, no avancem aconteixements, de moment el dia 18 primera punxada!
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |