Working on a dream!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Rebeca
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: WORKING ON A DREAM (FIV /IA)

EntradaAutor: Rebeca » dv. març 13, 2009 11:18 am

Monn espero que sigui una horeta molt curta :cnena: :cnen:
Manu vaig molt bé, amb molt dubtes pero molt bé. Tinc en Rebecaman que em diu a cada moment que per ell ja ho estic, pobret!! :gat:
True es molt maca l'ultima frase, m'encanta. Per cert em sembla molt bona idea la de posar la gent que ho ha aconseguit segur que puja la moral de moltes. :-())
Güerita tot el mati que pensem en tu, en Rebecaman i jo, va anims que es la bona. Com diu la True veurem el cartell enorme que diu: WELCOME!!!! >.-<:
Oscmar vas aquesta tarda o al mati? molta sort!!! :ok:
Oscmar
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dv. març 13, 2009 11:40 am

Hola chicas,

Todo ha ido muy bien, he salido muy contenta de la consulta.

Nos derivan al hospital de Sant Pablo, dicen que la lista de espera es de un año, que ilusión me ha hecho pues yo pensaba que estaríamos en espera de 2 a 3 años.

Lo que si me hacen ya son las pruebas necesarias para ya tenerlas hechas cuando nos llamen de Sant Pau.

El próximo día 23 a las 19:45 tengo la ecografia, el 1 de abril a las 10:00 la analítica y me tienen que dar hora para la histero y de nuevo visita con el ginecólogo para los resultados.

Estoy de un subidón tremendo, aix que bien, ya hemos empezado la cuenta atrás.

:pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
POPS
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: POPS » dv. març 13, 2009 2:01 pm

Oscmar!!!! Molt bé!, com tu dius, ara ja ha començat el compte enrera, i el temps passa volant (encara que a vegades no ho sembli!) Molts petons i endavant, segur que us en sortireu!!! :***:

Güerita, espero que hagi anat molt i molt bé. Descansa tot el que puguis i a esperar el millor!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Monn, quan de temps, m'encanten els teus comentaris. huàs, et recordo quan estaves en tractament i eres l'alegria del foro :-D :-D :-D . Quins tips de riure... i mira't ara, dos baldufets!!! :camio: :camio: Nena, que se't troba a faltar, però t'entenc perfectament, hi ha moments en que un perd la paciència i cantes la canya a qui sigui.

Ja he dit que a mi no em fa res continuar en aquest, jo no l'hagués creat, per no crear dispersió, però ja està fet. Tampoc té sentit anar d'una banda a l'altra i deixant posts a mitges o esborrats. Ara, crec que, ja que n'hi uns quants, de +, estaria bé posar-los, per animar al personal. A mi cada + em fa somiar amb el meu.

Nenes, ara tinc un dubte personal, dirigit a les que us heu quedat :-()): Em van fer IA dissabte passat i porto uns tres dies amb doloret d'ovaris i pre-regla, ahir potser el que més. Els pits els tinc infladets peró és que sempre els tinc així fins dos - tres dies abans de la regla. Punyeta, és que amb la 1a IA no vaig notar res diferent que els altres mesos, però aquest cop tenia molts més folicles (me'n van haver de treure amb una punció, me'n van deixar 2 +1 i tots els petitets) i penso que no sigui que ara estic fent una 2a ovulació, o potser vol dir :-()) :-()) :-()) ????

Petons a totes, ànims per tothom, VISCA EL POSITIVISME i la PRIMAVERA, que ja la tenim a la cantonada!!!! :pandi: :db:
Tots dos 33 anys
Jo: SOP lleu (LH més alta del compte a principi de cicle)
Ell: Teratozoospermia (8% formes normals)
Inici recerca: Gener 2006
Embarassats!: 2a IA. Març 2009
geletes
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 5:39 pm

EntradaAutor: geletes » dv. març 13, 2009 5:11 pm

MONN ha escrit:Geletes, porto un nen i una nena i estic a punt d'explotar, ja vaig dilatant i demà començo la baixa uuueeee

Sort a totes,
M.

Què bonic Monn!!!!! d'aquí poquet ja els tindràs amb tu! i aquests dies a descansar!!!

Oscmar! que bé! et quedaràs més tranquila si et fan les probes! i un any passa molt ràpid!!! demà podràs celebrar el cumple genial genial!!!!!

Pops espero k aquest doloret sigui que el baby o els babies estiguin fent lloc! jeje! ànims

Güerita esperem k tot hagi anat de meravella

Rebeca, Pibeta, Hope, Duneta, manu, brinsijan, true, kora,.... a totes totes molta sort!!!

petonets a totes!!!!!!
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Duneta
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dv. març 13, 2009 5:30 pm

quantes esteu menjant-vos les ungles no? Güerita, Rebeca, Kora, Pops i algú més??

molta sort a totes! les cigonyes ja van arribant... tenen el gps ben sintonitzant i no trigaran a trobar-vos!
Imatge
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dv. març 13, 2009 5:35 pm

Bona tarda, Noies!

Pops. Espero que sigui la cigonyeta donant senyals de vida!!!!!!

Al mig dia he anat al control que tenia, m'ha atés la Dra.Celedes que és la que em va atendre l'altre dia, ha sigut molt curios perquè m'ha din que els 4 folicles estaven molt bé o sigui que ahir l' altre Dra. no la vaig entendre bé.Li he comentat a la Dra. si 4 no erem massa i m'ha dit que segur que em quedarè amb dos o tres, però que així tinc més probabilitats d'encert..... Espero que si, però amb dos ja tindria prou més són molts...... Encara no estan llestos, aquesta vegada està anan lentet fins hi tot la Dra. m'ha dit que es pensava que ja estaria, però diu que millor així. O sigui que demà torno a tenir hora a les 11'30h, a veure que tal ara tenen de mida entre uns 13 i 14 cm.

Molts petonets a totes!!!!!! :love: :love: :love:
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dv. març 13, 2009 6:09 pm

Kora a poc a poc, i amb bona lletra! jejeee molta sort!
Imatge
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dv. març 13, 2009 10:07 pm

Oscmar molt bé, ja veuras que un any pasa volant entre que et fan les proves et donen hora amb el ginecoleg i tot plegat ja veuras que anira molt rapid, estic molt contenta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Pops no m'enrecordava que t'havien fet la inseminació avans que a mi, ho sento. Cuan sabras algo MOLTA SORT GUAPA!!!! :miko:
Kora ja t'ho he dit a l'alte posts pero t'ho dire les vegades que faci falta "las cosas de palacio van despacio" i espero que aquesta sigui la teva de totes totes :pandi:
Seid ya veras que dentro de nada ya estas otravez manos a la obra :gat:

Jo ja he pasat un altre dia, ja em queda meys :ok:
SI, PODEM!!!
güerita
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

EntradaAutor: güerita » ds. març 14, 2009 10:30 am

Bon dia guapes!!!!!

Ahir ja em van fer la segona IA, ... ara a desesperar fins el divendres 27, ufffff!!!! jeje je je!!! Tot va anar molt bé, molt ràpid i cap a casa i ahir en güerito no em va deixar fer res, tot el dia del sofà al llit, .... entre poc i massa, ja ja ja ja!

Avui ens n'anem amb una colla d'amics a dinar a fora, a veure si així ja tenim mig dia que no pensem en el tema, ....

Gràcies a totes les que heu pensat en mi, en les que m'heu enviat energia i força, ... sou uns soletes molt grans!!!!

Rebeca, ... estic com tu, menjant ungles! Kora, ... a veure si és demà o dilluns, ja ens ho explicaràs e??? Aquest cop és la bona, seguríssim!!!

I a la resta, us envio un petonàs gegant i us dóno altra vegada les gràcies per pensar en mi!

Valeu un imperi!
geletes

EntradaAutor: geletes » ds. març 14, 2009 11:37 am

Molt bé güerita que tot hagi anat tant bé... doncs ara a distreure't, el millor que feu!

Espero que tinguis tota la sort del món en aquesta IA!!!!

petonets a totes!

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » ds. març 14, 2009 11:47 am

Güerita OLE, OLEE!!!! M'alegro tant de que anes tan bé. Ara a cuidar-se molt no, moltisssssiiiiiim. Diuen que qui espera desespera :-D

Geletes que cuan comences? Ja et deu faltar molt poquet, no?

Nenes en Rebecaman no em dixa fe res de res, avui ha marxat amb la bici i perque no ho fes jo, s'ha aixecat mes aviat per rentar els plats, s'esta portant tant bé amb mi, a mes ell esta ven convençut de que es la bona i que em quedare :-()) i com sigui que no crec que quedara molt tocat, espero que sigui que si :ok:
geletes

EntradaAutor: geletes » ds. març 14, 2009 12:01 pm

Ei REBECA! en teoria em queden 5 dies per la warry. llavors he de trucar al metge i hauré d'anar a la visita a fer-me una eco i que m'expliqui com m'he de punxar si és que està tot ok! o sigui que el cap de setmana que ve potser ja estem posat de ple amb el tema!

A vegades penso i si m'espero un mes o dos per si acas?? però després dic, no no ara i no sé que fer! sóc un cas!

BON CAP DE SETMANA A TOTES!

Marxo de calçotada! petonets

DESCANS FINS ESTIU 2011!
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » ds. març 14, 2009 3:49 pm

Geletes com aquell que diu ja estas ficada en feina, va que aqui estare per animar-te cada dia, com tu has fet amb mi, ja veuras que tard o d'hora tot anirà rodat :ok:
Seid cuidate mucho de esto de los pechos y es normal que aun no te hayas hecho a la idea de que ya no lo estas, pero siempre he dicho una cosa que siempre me ha servido para todo y es que el tiempo lo pone todo en su lugar, ya veras que dentro de muy poco celebramos tu nuevo positivo, besitos guapa!!! :ok:
SI, PODEM!!!!
Kora

EntradaAutor: Kora » dg. març 15, 2009 12:35 pm

Hola Noies,

Seid. Me acuerdo mucho de ti, te mando muchos ànimos i un abrazo bien grande. Eres una luchadora, ja veras como d'aquí nada estas puesta otra vez, como ti has dicho eres super fertil....Besitos!!!! :love: :love:

güerita, Rebeca, Pops... Les betaespera, feum-e un lloc que demà vinc amb vosaltres..... Molts ànims a totes!!!! :pandi: :pandi:

Molts ànims a totes!!!! :love: :love:

El camí és llarg, però ho aconseguirem! :love: :***: :***: :***:
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dg. març 15, 2009 12:54 pm

Seid como estas? mejor hoy? Besazos guapa x*x*x
Kora, Güerita, Pops ja en tenim una altre a la saca jejeje Betaespera que betaesperaras, betaesperant el teu somni cumpliras \o.o/
SI, PODEM!!!!!
güerita
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

EntradaAutor: güerita » dg. març 15, 2009 7:37 pm

Una pregunteta, ... al final com ha quedat aquest post? no s'actualitza al final?

Ho dic perquè jo tinc el TE el 27 de març, la Pops ara no ho recordo i la Kora demà es fa la 3ªIA i ja tindrà dia per fer el TE.

Com ho fem per anar actualitzant això?
Rebeca

EntradaAutor: Rebeca » dg. març 15, 2009 9:12 pm

Dons la veritat es qe no tinc ni idea, del que si estic segura es de SI, PODEM!!!!!
Evakira
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dl. març 16, 2009 12:02 pm

seid ha escrit:Bueno,

Pienso lo mismo que casi todos: lo importante es ser MADRES/PADRES.

Da igual como ( sin hacer daño a 3 personas, no comenter delitos, etc), si son ovulos de mujeres altruistas si cobran 900/1000 euros ( pero pasan por un quirofano, deben pincharse, faltar al trabajo, etc), esperma de hombres sanos, IA, RA, FIV, ISCI, precios de clinicas, medicacion, pruebas realizadas, etc.

A mi me da igual como llegar ver la cara de mi bebe, no es solo quedarme embarazada eso ya se lo que es, quiero dar el pecho, cambiar pañales, dar mucho AMOR a mi futuro hijo.

Tambien si no funciona el asunto, esta la adopcion y la verdad tb seria madre, lo mas importante es sentirlo y amarlo.

AQUI ESTAMOS TODAS/OS POR LO MISMO, VER NACER A NUESTRO HIJO, CUIDARLO, DARLE CARIÑO, EDUCARLE, JUGAR CON EL, ETC.

Vaya me sorprendo a mi misma.

Seid nena, me quito el sombrero.... a veces no sabemos que tenemos tanta fuerza... me encanta q seas tan VALIENTE!!!

besos
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Evakira
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dl. març 16, 2009 12:13 pm

hola floretes!!!

m'alegra veure la oleada de IA q hi ha en aquest post!!!!!!!! güerita, rebeca.. vinga vingaaaaaaaa...

Seid, els 2 mesos passaran en un plis plas!! jejeje... tu continua positiva!!! :globus: :globus:

glauc ja tenen noms auqestes floretes??? :cnena: :cnena:

Monn vinga q et queda molt poquet!!!

bueno, vaig estar a IVI el dijous, flipant la de coses q et fan, vam repasar el meu historial i em van fer una eco amb la canula igual q quan et fiquen els embrions, van estar messurant per allà dins, vam estar una hora de consulta!!! 140 euros pero ben pagats!!

Tenen una d'instruments impressionats... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

He d'esperar q em vingui el periode pel dia 3 d'abril més o menys i farem cicle curt, em donen pastilles 2 setmanes i el mateix mes m'ho fan tot.. :content: :content: :content:

per cert, em va dir que el q havia tingut a la 1º FIV va ser un embaraç bioquimic... cosa q al CIRH no em van ni dir...
:ufs: :ufs:

bueno si aquest post s'actualitza... em poseu tractament a l'abril FIV

PETONS
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Kora

EntradaAutor: Kora » dl. març 16, 2009 1:57 pm

Hola Noies!,

Dons jo a les 10'00h d'avui ja he hagafat el volet de loteria del nen o sigui que ja em podeu ficar a la llista de les betaespera amb la Rebeca, Pops i güerita. Ara estic a casa amb el portatil descansant, suposo que dimecre aniré a buscar el alta a la SS, o sigui que a descansar.

Evakira. M'alegro molt que a l'IVI, t'hagin donat més informació i que t'hagi agradat. T'ha passat com a mi que he vist moltes diferències d'una clínica a l'altre. Molts ànims!!!!

Mols ànims i petonets a totes!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::