La IA de la Rebeca!!!!
Re: La IA de la Rebeca!!!!
Molt rebé rebeca i rebecaman! ja en teniu una menys!!!!!!

Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
OLEEE, OLEEE Ja tenim la segona ja falta menys. Al principi no fa gaire mal pero despres em queda un doloret durant uns minuts, pero es completament aguantable. Us deixo una foto de la meva panxota.
I aquesta te l'has punxat tu,no? OLEEEEEEEEEE ets una valenta!!!!!! Una menys!!!!!!!!!!
MOLTS ANIMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOLTS ANIMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Steffi no l'he pas punxat jo jejej estic posan per la foto, es un secret pero en realita no hi ha agulla. En veritat me les punxa en rebecaman

Rebeca molt bé !! Veig que això ja ho tens per la mà ! Molts ànims valenta !!!!
Veig que aquests bolis són iguals que els de la insulina. Estan molt bé perquè són fàcils de posar i la dosi també és molt fàcil de regular. I a més no semblen tant una xeringa.
Veig que aquests bolis són iguals que els de la insulina. Estan molt bé perquè són fàcils de posar i la dosi també és molt fàcil de regular. I a més no semblen tant una xeringa.

Si que estan molt bé. No semblen una xeringa pero ja et puc asegurar que ho son snif, snif.
No us ho creureu pero tinc fobia a les agulles, sempre i cuan s'hagin de clavar al meu cos. Pero que hi farem?
No us ho creureu pero tinc fobia a les agulles, sempre i cuan s'hagin de clavar al meu cos. Pero que hi farem?

- ((!*Miriam!*))
- :: dinosaure
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
Rebeca, ets valentíssima nina!!!
Una menys kuka!!!

Una menys kuka!!!

Rebeca guapi! molts ànims amb les punxades! espero que cada una que quedi piqui menys que les altres
Jo també tinc pànic a les agulles, i això que en tinc experiència a les punxades eh? però una no s'acaba d'acostumar mai.
Vinga que ja queda poquet!!!
Jo també tinc pànic a les agulles, i això que en tinc experiència a les punxades eh? però una no s'acaba d'acostumar mai.Vinga que ja queda poquet!!!

Ja tinc la tercera i no m'ha fet gens de mal, crec que ja m'estic acustumat encara que sigui una micona.
Avui m'he estat a punt de punxar jo, se que ja soc capaç, pero em fa ilusió que em punxi el meu home aixi sembla mes que sigui algo dels dos, i carai, que ho fa molt requetebé, no tinc ni un sol morat .

Avui m'he estat a punt de punxar jo, se que ja soc capaç, pero em fa ilusió que em punxi el meu home aixi sembla mes que sigui algo dels dos, i carai, que ho fa molt requetebé, no tinc ni un sol morat .

està bé que t'ho faci ell, així sembla més que és cosa dels dos no?
Mota sort al gine!!!
Mota sort al gine!!!
REBECA estic molt contenta que t´ho prenguis tan be.... Així es com hauriem d´actuar totes devant dels problemes que ens va donan la vida: Amb alegria i en companyia dels que estimem!!!! M´encanta que el rebecaman s´hi impliqui tan: Nena tens molta sort i l´aprofites, així m´agrada!!! I molta sort!!!
Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)
Molts ànims i molta sort Rebeca, quina sort el meu somniman em deia que no podia pas punxar-me, i me'l crec es tan aprensiu que s'hagués desmaiat i que vols que digui més historietes per explicar, no, ehh?
Espero que estiguis tranquila, que el més important és això, tranquilitat i relax...Petonets!!
Somni
Somni

Primera FIV: 19/05/08.Transf. 2 embrions, 2 congelats. +Embaràs ectòpic, Extirpació trompa esquerre.
02/10/09: Transf. d'embrions congelats. No s'obreviuen a la descongelació.
Segona FIV: 19/06/09. + Embaràs ectòpic, Extirpació trompa dreta.
Tercera FIV: 22/02/2010. Beta Positiva. Embaràs bioquímic.
Quarta FIV: 16/09/2010.+ Nen!Naix: 06/06/11
02/10/09: Transf. d'embrions congelats. No s'obreviuen a la descongelació.
Segona FIV: 19/06/09. + Embaràs ectòpic, Extirpació trompa dreta.
Tercera FIV: 22/02/2010. Beta Positiva. Embaràs bioquímic.
Quarta FIV: 16/09/2010.+ Nen!Naix: 06/06/11
Hola Rebeca!,
Ja estic al teu post..... acabo de veure, que avui tens el 1er control!, Molta ME.... a veure quants estan treballant?????
Una abraçada!!!!!

Ja estic al teu post..... acabo de veure, que avui tens el 1er control!, Molta ME.... a veure quants estan treballant?????
Una abraçada!!!!!

RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Noies estic molt contenta, el meu cos ha respos de conya al tractament tinc 2 ovulets a l'esquerra i un a la dreta, diu que son molt macos pero que encara han de creixer una mica a veure com evolucionan.
Fan 11milimetres i han d'arrivar a 17.
I que tinc un endometri amb unamesura perfecte perque s'implanti
Es que tot el que m'ha dit es bó, ara si que ho veig a prop. OLEEEE, OLEEEE!!!!!
Ja tin visita per el segon control i es el DIVENDRES!!!!!
Diu que si tot va bé el diumenge dilluns o dimarts em fa la IA

Fan 11milimetres i han d'arrivar a 17.I que tinc un endometri amb unamesura perfecte perque s'implanti
Es que tot el que m'ha dit es bó, ara si que ho veig a prop. OLEEEE, OLEEEE!!!!!
Ja tin visita per el segon control i es el DIVENDRES!!!!!
Diu que si tot va bé el diumenge dilluns o dimarts em fa la IA

- ((!*Miriam!*))
- :: dinosaure
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
Rebeca nina, pinta mlt bé!!!
Nina, quina ilusió!!!! Ara esperar que els pekes es facin ben grans!!!

Nina, quina ilusió!!!! Ara esperar que els pekes es facin ben grans!!!

acies miriam guapa!!!!

Rebeca quina il·lusió !!! Això va bé ! Aquestes punxadetes tenen recompensa 

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |