L'edat

Tractaments, clíniques, medicaments..

quina edat tenim?

30 a 33
44
47%
34 a 36
29
31%
37 i més
20
22%

Vots totals: 93
petitaemma
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » dj. nov. 13, 2008 8:40 pm

NOsalttres vam començar a buscar farà 2 anys, entremig ens vam casar (ara fa un anyet i poc), jo mai he tingut la regla per iniciativa pròpia o sigui que, de fet, sempre havia pensat que no podria tenir nens. Al gener vam començar a averiguar i a entrar al soc petit i increiblement a la primera amb estimulació ovàrica i relacions dirigides, va funcionar! als 32, fins a la setmana 19, que vam tenir una infecció i la Emma ens va deixar.
Ara estic amb ovaris poliquístics, quadre hormonal alterat, incompatibilitat cervical ( no sé si es diu així ben bé, m'ho han diagnosticat avui) i en espera de proves per veure si les trompes són permeables (per cert, això en què consisteix???)i amb ganes de trovar-me tant malament com a l'embaràs de l'Emma, per una bona causa!
MOlts petons i ànims!
hope
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:25 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: hope » dc. des. 10, 2008 10:36 am

Jo en tinc 35, l´any passat al març una FIV-ICSI amb un embrió positiva a la primera però he perdut al meu nen ala setmana 32 de gestació, esperé un any a tornar-ho a intentar amb els congelats, ho provaré als 36. Espero que totes tinguem molta sort!!!
Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)
Evakira
:: zebra
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dc. des. 10, 2008 10:44 am

Hola Hope,

Segur que si que la tens..... ja veuràs!!!
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Masha
Entrades: 2083
Membre des de: dj. des. 04, 2008 4:46 pm

EntradaAutor: Masha » dc. des. 10, 2008 3:01 pm

Hola,

Jo en tinc 32. Portem quasi tres anys buscant, l'any passat quan ja teníem hora per la RA em vaig quedar embarassada de dos!! però als dos mesos en vaig perdre un i al cap d'una altre mes a l'altre.
Ara ens han de trucar del Trueta per fer la visita, ja tenim totes les proves. Jo estic bé i el meu home té els javascript:emoticon('..::%C2%B7%C2%B7') una mica lentets....

Ja us aniré explicant.

Petonets!!!
GORETTI
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )

EntradaAutor: GORETTI » ds. des. 20, 2008 12:15 pm

HOLA MAQUES !!!

JO TINC 33, GAIRABÉ 34...

PORTO 5 ANYS BUSCANT EMBARÀS...HE DE DIR QUE HE FET DUES FIV :
1ª : EMBARÀS GEMELAR : PART PREMATUR DE 28 SETMANES, I LES MEVES NENES, LA BLANCA I LA ONA, NOMÉS VIUEN 7 I 8 DIES, RESPECTIVAMENT...
2ª FIV AMB CONGELATS : EMBARÀS, PERÒ ABORT ESPONTANI...
ARA EN ESPERA DE LA 3ª FIV AL SANT PAU.

EL MEU PROBLEMA ÉS LA " ENDOMETRIOSI"...

UN PERÒ, GUAPES, I SEGUR QUE TARD O D´HORA HO ACONSEGUIREM.
" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...

ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
Vestalia
Entrades: 3
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 2:13 pm

Re: L'edat

EntradaAutor: Vestalia » dj. gen. 22, 2009 8:01 pm

Bé...

Acabo de registrar-me i he votat! jo aviat faré 50!!!, i tot així ho vam intentar l'any passat dos cops amb 48, no va anar bé perquè només vam aconseguir un ovul, i no sabem perquè no es va fecundar¿?, la segona vegada també vam aconseguir un, però aquest cop no el van poder recuperar...em va saber greu però al menys em vaig quedar tranquil·la per haver-ho intentat, quan un té un somni ha d 'anar a per ell amb tots els recursos dels quals pot disposar i jo havia somiat molt amb el meu fill/a. A algunes persones ens costa trobar la persona amb la qual compartir la nostra vida i tenir fills, abans d'intentar la FIV havia tingut dos embarasos i avortaments espontanis a les 8 setmanes, per això també ens vam animar amb la FIV. Pot semblar una història una mica trista però no voldria que ho fos, només volia dir-vos que malgrat la meva edat ho vaig intentar. Ara continuo intentant-ho pels metodes tradicionals perquè això no s'ha de deixar mai... :-())

Molta sort a totes!!!
hope
Entrades: 589
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:25 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: hope » dv. gen. 23, 2009 8:34 am

Vestalia m´agrada molt la teva actitud, m´encanta veure una dona que, tot i l´edat s´ho pren com tu i lluita pel que vol: Felicitats per ser com ets!!!!
Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)
Evakira
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dl. gen. 26, 2009 11:19 am

vestalia... Xapó.... quina força dona!!!

Es d'admirar....

Petons
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
zAnns
Entrades: 113
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 10:40 am
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: zAnns » dc. gen. 28, 2009 6:11 pm

Vestalia, acabo de llegir el teu mail i em sembla maravellòs.
Jo ara ticn 38 i estic embarassada de 16 setmanes, però portem un llarg historial, 5 anys desde que vam decidir que voliem un "zAnnito" o una "zAnnita" i 3 en fiv (vam anar directament). Ho hem probat 7 cops (3 estimulacions i per sort, molts ovuls, que ens han permès 4 transfers de congelats), vam tenir un abort espontani, i, finalment i creuo dits, cames i cabells, ara estic de 16 setmanes.
Moltes vegades, desprès d'un transfer sense exit, ens desanimavem. Però sempre hem estat forts i sobretot penso que com a dona (i portadora dels ovaris hiperestimulats) mai he deixat de lluitar i donar totes les opcions a allò que voliem tots dos. Tots els patiments ho valen, tant si es te èxit, com si no, si serveix per augmentar les probabilitats de que el desitg es pugui cumplir.
Per tot això trobo que es magnific que continueu endavant amb el que us ilusiona.
Molts ànims, i que la força sempre estigui amb vosaltres!
Imatge
meri68
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dc. gen. 28, 2009 8:06 pm

Jo en tinc 40, i portem un any i mig en busca de un fill. Entremig dos embarassos no evolutius.
La meva parella està be, jo també, però tinc una mutació genètica que pot ocasionar problemes durant l'embaràs, i quan em quedi embarassada m'hauré de punxar heparina fins que tingui el bebe.
El març, si no estic embarassada, comencem tractament (FIV) al Clinic, per privat.
Som conscients que l'edat va en contra nostre, i que potser haurem de fer varies FIV... pero volem un fill, coi, i farem tot el que estigui al nostre abast.

Sort! :ok:
Imatge
GORETTI

EntradaAutor: GORETTI » dj. gen. 29, 2009 10:48 am

NOIES, JO ESTAVA ESPERANT PER FER LA MEVA SEGONA FIV AL SANT PAU,PERÒ, FINALMENT, PER PROBLEMES DE LA ENDOMETRIOSI QUE PATEIXO, HEM HAGUT DE COMENÇAR ALTRE COP PER LA PRIVADA...
JO M´HO FAIG A FERTILAB, I LA FIV EM COSTA 4200 EUROS, I SI ARRIBES A CONGELAR UNS 500 MÉS.
JO JA ME HE FET UNA, I VAIG QUEDAR-ME EMBARASSADA A LA PRIMERA, LLÀSTIMA QUE LES MEVES NENES, LA ONA I LA BLANCA, VAN NÈIXER A LA SETMANA 28, MASSA AVIAT...
DESPRÈS EM VAN FER UNA TRANSFERÈNCIA AMB CONGELATS, I TAMBÉ EM VAIG QUEDAR, PERÒ VAIG TENIR UN ABORT ESPONTANI A LES POQUES SETMANES...
I ARA, ESTIC PUNXANT-ME EL RPOCRIN, I AVIAT EL GONAL Y EL MENOPUR...JA ESTIC FICADA DE NOU DE CAP I PEUS A LA MEVA 3ª FIV !!!, I ESPERO QUE COM DIU EL REFRÀ , LA TERCERA SIGUI LA VENÇUDA.
UN PETONÀS, I SI VOLEU SABER RES MES, ENCANTADA DE AJUDAR-VOS.

meri68

EntradaAutor: meri68 » dj. gen. 29, 2009 10:58 am

Al Clínic, els preus del 2009:

FIV 4.000€
ICSI 4.700€
CRIOPRESERVACIÓ 2 ANYS 230€
TRANSFER CONGELATS 860€

Els preus inclouen totes les proves necesaries pel tractament. jo n'estic molt contenta, son amables, professionals i no sel's veu pesseterus
Imatge
Neu
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dj. gen. 29, 2009 3:23 pm

Hola, jo en tinc 39 (i mig). El març em van fer un raspat (l'embrió es va aturar a les 6 setmanes) i aquest gener m'han tret la trompa esquerra per embaràs ectòpic. Després de la propera regla tornarem a provar sort. Si torna a fallar o no m'hi quedo en sis mesos anirem a fer una FIV. Si la FIV (o FIVs fallen) anirem per l'adopció.
Neu
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dj. gen. 29, 2009 6:55 pm

Hola Tracy, doncs sí, la veritat és que estem molt motivats i il.lusionats perquè un dia o altre tinguem un petit a casa. Jo sempre he estat molt positiva i malgrat la mala sort continuo amb empenta. Si fos per mi començaria una FIV ja, fins i tot no em faria res iniciar els tràmits d'adopció, però esperaré aquest mig any per si tot anés bé de manera natural. Et desitjo molta sort a tu ara que començaràs una FIV!
meri68

EntradaAutor: meri68 » dj. gen. 29, 2009 7:32 pm

Tracy ha escrit:Goretti, meri8, us agraeixo molt aquests últims missatges que heu escrit perquè ja que he d'anar per aquest camí, almenys em dóna idees.

El dubte que continüu tenint és: jo em vaig una FIV i pago 4200-5000 euros. L'embaràs no continua pel què sigui. Si vull fer una segona FIV: he tornar a pagar la mateixa quantitat?

Depen, si tens embrions congelats, et fan una transfer dels congelats i surt molt mes be de preu. Sinó, pos si, que jo sàpiga no hi ha descompte... al menys en la meva clínica....
Imatge
GORETTI

EntradaAutor: GORETTI » dj. gen. 29, 2009 10:39 pm

TRACY, GUAPA, SI TENS SORT I POTS CONGEL.LAR EMBRIONS, NOMÉS ET COSTARÀ LA SEGONA VEGADA UNS 1500 EUROS...PERÒ SI NO PODEU CONGEL.LAR, SÍ, S´HA DE PAGAR TOT DE NOU...JA SÉ QUE ÉS MOLTA PASTA...ARA MATEIX ESTIC COMENÇANT LA MEVA SEGONA FIV...ÉS A DIR: 4700 EUROS MÉS...
MOLTA SORT, I PENSA EN QUE ET FUNCIONARÀ A LA PRIMERA...SIGUES MOLT POSITIVA.
PETONS A TOTES.

Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dj. abr. 30, 2009 10:40 am

Nosaltres no hem començat res encara, estem a la espera de dir-nos cap on tenim que tirar, de moment només sabem que jo no ovulo i el meu home te les formes dels seus bitxets anormals.

La nostra edat es jo 28 i ell 29
Imatge

Imatge
peke
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

EntradaAutor: peke » ds. gen. 16, 2010 4:17 pm

Hola noies, acabo de veure aquest post i el trobo força interessant!

Bé, jo tinc 33 anys ( a l'agost en faré 34) i portem un any i mig buscant. Suposo que aviat s'acabarà la incertesa i començarem la FIV, tot depèn del que em diguin a la propera visita el dia 17/02/10.

Un petó a totes
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Oscmar
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » ds. gen. 16, 2010 4:38 pm

Hola noies,

Jo al març en faré 32.

El meu marit pateix una enfermetat hereditaria i no pot tenir fills. Portem 10 mesos en llista d'espera per a primera visita a l'Hospital de Sant Pau per a fer-nos IA.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nua
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. set. 09, 2009 8:59 pm

EntradaAutor: nua » dg. gen. 17, 2010 11:58 am

Hola!

Nosaltres en tenim 29 i ara en farem 30...8 mesos buscant, anem a R.A al juliol, setembre primer intent de FIV, sense estimulació. Així que directes a FIV- DO. Desembre positiu pero beta no augmenta, així que a finals de gener si tot va bé, transfer dels congelats que tenim...aviam si hi ha sort...
muaks...ho aconseguirem

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::