Lluitadores amb baixa reserva!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Lluitadores amb baixa reserva!!!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. set. 28, 2015 4:54 pm

deliah ha escrit:Petitprincep, no se de quina mutua ets pero amb adeslas a mi els cariotips em van entrar amb autoritzacio sense pagar un duro, trucas i dius que necessites autoritzacio per cariotips en sang periferica i em van donar un num.autoritzacio per posar al volant i llestos no vaig pagar res ni pel meu ni pel del meu marit.

Ja he trucat i directament m'han dit que no m'entra, que només ho paguen si s'és de Muface (no se si deu ser el teu cas). Que no cal ni que els hi porti informe ni res.
Doncs res, a pagar 180€ per les analítiques :ufs:
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Xantipa
:: gosset
Entrades: 450
Membre des de: dj. ago. 06, 2015 12:10 pm

EntradaAutor: Xantipa » dl. set. 28, 2015 9:11 pm

Eeeiii hola boniquetes!!
He estat castigada treballant de sol a sol i he anat de cul :(

ARWEN m.encanta l.article!! Gracies per compartir.lo, i donc fe que es aixi. Conec varies noies q han fet ovo i s.assemblen moltissssiiiim a la mami.

DELIAH ivi diuen que treballen molt amb noies com nosaltres, i tambe fan molt les minifiv. De fet hi ha una clinica a madrid que es diu aixi, minifiv i alla en fan moltisimes, i diuen que es del grup ivi.
Tambe fan el protocol llarg japones i no se que mes. .. tot es anar i veure que et proposen a tu.
Esperem que et surti tot be!!! Jo hauria d.anar a veure a la hematologa i que m.ho mires tambe, a veure si es fa carrec la mutua.

El meu marit tambe te adeslas i últimament estan molt tocanassos i li demanen informes del perque, del com i el quan. I cada dos per tres estem barallant.nos.

Jo de moment sense cap novetat noies, amb una mica de sort ho intento d.aqui un any... Jo vaig d.estiu a estiu... quina merda no tenir mes diners per poguer intentar.ho mes seguit i que el cos per avorriment digui vinga pesada deixa.m en pau i te el teu positiu :)

Bona nit maques. Que tingueu bona setmana!!
deliah
Entrades: 455
Membre des de: dc. jul. 08, 2015 4:29 pm

EntradaAutor: deliah » dc. set. 30, 2015 4:17 pm

Gràcies Xantipa, a veure que em diuen a IVI fins el 13 no tinc visita pero ja tindre resultats trombofilies i NK i antipaternals per contrastar amb ells juntament amb el meu desastros historial de 2Fivs a veure que em diuen..

A part dimecres 7 tinc visita per començar a tramitar per SS a veure...no hi perdo res per fer-ho i el 19 tinc histeroscopia...vamos que estic distreta amb proves, analitiques i visitas..Jajajaja
Almenys aixi se'm fa l'espera mes amena i a l'espera de veure com acaba tot això i valorar cap a on tirem..

La veritat que cada vegada em plantejo més ovodonació noies...aqsta lluita nostre desgasta massa..
37 anys Baixa reserva-antimulleriana 0.20
Maig 2015-1aFIV 2 embrions B i C.Beta Negativa
Juliol -Agost 2015-2aFIV 1 embrió A. Beta Negativa
Desembre 2015-3a FIV-1aOVO, 2 embrions qualitat B+.
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Febrer 2016- 24 Febrer 1a eco 6+1, l'hi sentim el cor.
Dalila
:: peixet
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dc. set. 30, 2015 10:45 pm

Hola maques...
Avui he anat de visita al cirh... La dra ens ha proposat fer biopsia testicular al meu home.. No em fa gens de gràcia... Ja sé que és per descartae coses i no perdre el tem0ps... Pro imaginar q ell tambe podria tenir problemes i jo que ja rls tinc sem fa una muntanya... Estem per no fer la prova i ... Provar sort amb una altra ovodonacio...
Nosaltres tb ens farem les Nk i les antiparentals i etc...
Estic xoff :)
No se que fer... Biopsia.. No biopsia? I tornar a provar??? Pffff
Petons
deliah

EntradaAutor: deliah » dj. oct. 01, 2015 9:27 am

Dalila bunica, jo descartaria tot lo possible abans de fer un altre intent, el desgast psicologic que portem es brutal i aniràs més tranquila i amb mes seguretat d'encertar la següent vegada si podeu descartar les més coses possibles, almenys jo ho faria abans d'invertir en una nova ovodonacio, que et mirin bé per descartar problemes d'implantació i si et recomanen biopsia a ell aniràs a tiro més segur que la última ovo..perque amb dos embrions viables per ser ovo no pot ser amb els diners que costa i les esperances que hi posem després d'haver donat el pas que deu ni doret..

Apali bonica és la meva opinió espero haver-te ajudat.

Muaaackkk!!
Gener 2016 -Transfer congelat cicle natural a dia +4-9 FEB.BETA+70. 12 FEB:2A BETA 272
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dj. oct. 01, 2015 1:41 pm

Petitprincep potser tambe te algo a veure la modalitat que tinguis. Tinc una coneguda que es autónoma i te adeslas i li van fer tot tot tot. Cariotipsm trombofilies i les genetiques

Deliah doncs siii!! Deu no do! Vingaaa vingaaa que ja estas mes aprop d.aconseguir. ho.
fa uns dies vaig tornar a mirar informacio de baixa reserva, testimonis de positius i documents. I parlen molt de... poca estimulació = menos ovuls pero millors. Jo estic ja convençuda al 100% de fer.ho aixi.
anims maca!

Dalila penso igual q la deliah. Una biopsia si us han recomenat fer.la... feu.la. Si no estaras sempre pensant en el i si.. i si...
L.estudi cometa l.heu fet per aixo? Aixo tambe dona moltissima informacio.
Vinga guapa, tot anira be!
Dalila
Entrades: 277
Membre des de: dg. juny 02, 2013 12:00 pm

EntradaAutor: Dalila » dj. oct. 01, 2015 3:56 pm

Hola xantipa.. Que es l'estudi cometa??
Moltes gracies per les vostres opinions :) a veure que decicirem .... Muakkk
arwen81
Entrades: 442
Membre des de: dv. abr. 26, 2013 5:32 pm

EntradaAutor: arwen81 » dj. oct. 01, 2015 4:22 pm

Hola! Jo poques novetats. Ahir vaig anar a treure'm sang (hormones i demés cosetes) per tenir-ho ja fet i poder portar-ho el dia20.
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.
Fb'14 neix la nostra preciosa nena.
Ds'14:embaràs natural!Setm 14, ets una nena marxes al cel.La nostra Llum.
3FIV des'15: 1 foli,1 madur,no fecunda.
Abril'16:embaràs natural!queda't!

Imatge

Imatge
Imatge
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dj. oct. 01, 2015 4:25 pm

Noies jo faria totes les proves que em diguib abans de tornar a fer intent. Que són molts diners i molt de cansament que s'acumula.No sé....és la meva opinió.
Això mateix...què és l'estudi cometa????
2FIV juny'13:5 folis,5 madurs,4 fecunden,2 embris (A-B).Beta+.Sou 2!Setm 11 un angelet marxa al cel.

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. oct. 02, 2015 4:44 pm

Hola noies!!!

A mi la meva gine hem va recomenar fer el fish y la fragmentacio d'adn, pero per lo que vaig entendre la fragmentacio d'adn nmes mira la cadena senzilla, cosa que l'estudi cometa mira la senzilla y la doble. La senzilla hem va dir que amb antioxidants ( es a dir amb vitaminics per ells tipo seidiferty, androferty i demes) es consegueix arreglar, pero la cadena doble ja no, ja que es l'adn que estaria malament de fabrica per dir.ho aixi. Nosaltres tot i tenir ja un fill ens va dir que aixo amb l'edat pot sortir, i les coses com son, en el nostre ca ja fa 7 anys del nostre embaras, aixi que en 7 anys poden haver pasat mil coses, aixi que estem pendents de fer.ho.

Aixo es un copia i pega de la breu explicacio del que es l'estudi cometa. Crec que val la pena fer.ho:

A diferencia de las demás técnicas de análisis de la fragmentación, CometFertility permite distinguir diferentes tipos de roturas en el ADN espermático: de cadena sencilla y de cadena doble del ADN. Nuestros diferentes estudios científicos demuestran que diferentes tipos de fragmentación del ADN espermático se asocian a diferentes condiciones clínicas. Mientras que las roturas de cadena sencilla están relacionadas con el estado de infertilidad masculina, las roturas de cadena doble están relacionadas con un mayor riesgo de aborto aportado por el espermatozoide. Actualmente, esta técnica altamente sensible de fragmentación del ADN espermático sólo se ofrece en Cimab, dónde la hemos optimizado para ser aplicada como técnica estándar de análisis. En este sentido, todos los análisis CometFertility se realizan en paralelo a un control de calidad interno para asegurar un resultado clínico válido. El resultado se entregará al paciente o a su médico en un plazo de dos semanas.

Us proposo fer una cosa, si us sembla be. Com el nostre diagnostic es bastant fotudet, per tenir una idea per nosaltres o be per les que es vulguin unir, explicar quines proves ens hem fet nosaltres i en cas de tenir parella les d'ell.
No se ARWEN aixo si ho podries posar a la capcelera del post per si tenim algun dubte poder consultar.ho.

Començo jo:

Jo:
hiserosalpingografia
cariotips
recompte de folicles antrals
analitiques hormonals
tiroides
vitamina d
antimulleriana
x-fragil
coagulacio i trombofilies i com va sortir alterada estic pendent de la part genetica

Ell:
cariotips
espermiogrames
van mirar si el semen tenia algun tipus d'infeccio
analitiques hormonals
inhibina b
pendents de fer fish i estudi cometa

I crec que de moment ja esta. Si no afegiria alguna cosa mes.

Vinga animeu-vos! Aixi podrem ajudar-nos millor en sapiguer quines proves podem fer ja que als gines els hi coooooostaaaaa demanar-les i aixi ens podem adelantar a ells.

Petons boniques, bon cap de setmana!!!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. oct. 02, 2015 4:49 pm

Aaaah, i s.em oblidava.

No se si hem va dir que un ovul sa i bo, de bona qualitat vaja, pot ajudar a arreglar la cadena doble (diria que hem va dir la cadena doble i no la senzilla) cosa que si te malament ell junt amb un ovul de mala qualitat.... miau.
Llavors aqui o be s'hauria d'arriscar o fer ovo que repari l'esperma o fer donant d'esperma i ajuda a l'ovul. aixo ja...
lindarosa
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. set. 25, 2015 6:19 pm

EntradaAutor: lindarosa » dv. oct. 02, 2015 5:45 pm

Ei jo tb soc d'adeslas,i a excepcio de la mulleriana k val 80€,la resta d'analisis me les han fet totes!!estic en la meva primera FIV a fecunmed a grnollers i entre la baixa reserva ovarica i els pocs esperm.del meu home,anem bé....
Vinga anims a totes
Lindarosa
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dv. oct. 02, 2015 5:55 pm

Nenes sóc al mòbil però aniré introduint dades a la capçalera a mida que les aneu posant. Ànim lluitadores!!!

Imatge

Imatge
Imatge
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. oct. 02, 2015 6:35 pm

Hola buniques els meus analisis analitiques han sigut:
-analitiques hormonals: impt valor FSH indicador de baixa reserva a partir de 10.
-antimulleriana
-histerosalpingografia
-cariotips
-trombofilies en especial Mutació Protrombina i Factor V Leyden que son a part i especifiques dins les trombofilies.
-anticossos antipaternals: molt impt.ès per saber el % d'incompatibilitat amb la teva parella i així veure si el teu cos rebutja l'embrió per aquesta causa.
-cel.lulas natural Killer(NK):cel.lulas que tenim per defecte com a defensa pero que en un elevat nivell detectan l'embrió com a cos extrany i el destrueixen (cabrones quina mala llet)
-histeroscopia i biopsia endometrial:petita cànula amb càmara per veure el nostre úter per dins per veure morfologia i condicions agafant un tros de teixit del endometri per analitzar.

De moment això ès el que porto fet o en procés de fer Buniques!!
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. oct. 02, 2015 6:46 pm

Xantipa lo seu seria fer sempre DGP ,ès a dir l'estudi de les possibles alteracions genètiques que pugui tenir l'embrió abans de ser transferit i així evitar una segura no implantació o posterior abort pero no tots els embrions sobreviuen a aquesta prova ja que hi ha perill de malmetre-ls tot i ser bons, i amb els pocs que fem nosaltres tu diràs.. pero seria lo ideal per anar a lo segur..a part val una pastarrufa almenys 2000E val al CIRH, cagate lorito noies!!
deliah

EntradaAutor: deliah » dv. oct. 02, 2015 6:55 pm

Per cert benvinguda LindaRosa sempre ens agrada algú nou amb noves experiencies per explicar, que tal aquest centre de Granollers? Preus de Fiv correctes?? Et fan descompte amb adeslas? i Pagament fraccionat en fan?

Perdona tantes preguntes pero sòc també del vallès i n'estic una mica farta de desplaçar-me a barna :-)

Gràcies Maca!
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » dv. oct. 02, 2015 7:49 pm

Benvinguda LINDA!! Explica.ns una mica que has fet i quines proves, aixi et coneixem una mica mes.

ARWEN quan puguis!! Tenim tot el temps del mon a que estigui a la capcelera.

DELIAH si, tens rao, tota la rao, pero a part que es carisisisim el dgp es el que tu dius, molts no sobreviuen al fer.ho i nosaltres que en tenim un o dos..
Aixo hauria de ser com a minim gratuit per asegurar un bon embrio, i despres segons el cas de cada una decidir si fer.ho o no.
En fi...
arwen81

EntradaAutor: arwen81 » dv. oct. 02, 2015 9:56 pm

Lindarosa benvinguda!!!

Deliah a naltros a Dexeus ja ens ho diuen...que lo seu és fer DGP (hem tingut dues pèrdues) però clar, nem tan justos de folis que no se la volen jugar a perdre'n pel camí.
Lo que dius dels desplaçaments....naltros venim de Tarragona....al final el cotxe ja fa el trajecte sol! :ufs:

Passeu feliç cap de setmana boniques! vaig a posar les nstres proves a la capçalera.
Bona nit!

Imatge

Imatge
Imatge
Xantipa

EntradaAutor: Xantipa » ds. oct. 03, 2015 9:14 am

Gracies ARWEN maca!!!

Pel que veig anem bastant de la maneta les tres en quant a les proves (ARWEN/DELIAH/JO).

Les nk a veure si tinc un forat i les demano per fer.
Per cert d aqui a 5 mesos ja tinc hora amb la hematologa de la ss per demanar les proves genetiques (deu ni do el que triguen en donar visita).

Que passeu un bon cap de setmana buniques! !
deliah

EntradaAutor: deliah » dl. oct. 05, 2015 11:28 am

Bon dia!! Com aneu noietes?? Quines ganes que passin els dies dimarts vinent perfí tindré resultats antipaternls trombofilies i NK..quins ganes de saber el què..em mata l'espera i em sembla que cada vegada tinc mes clar d anar directe a Ovo+DGP...vull anar a tiro segur o amb els més números possibles..no deixo de sentir que passa el temps i estem igual i veig que seguir així pot ser matador emocionalment...

A part porto com 4 dies que taco una mica i després un altre dia res i aixi anar fent i no m'acaba de baixar i estic mosca perquè ja em tocava ahir...a veure si em baixa ja perque em noto les hormones a mil..

Bona setmana companyes de lluita!!, vosaltres seguireu lluitant amb óvuls propis??

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::