LLISTAT RA - abril 2010
Re: LLISTAT RA - abril 2010
NEll... ara mateix et poso de betaesperant... i a més per sant jordi!! Que maco tot plegat!! M'alegro que haguiu pugut fer la transfer sense problemes!!
Anna, el mal d'ovaris és del tot normal! Amb tota la medicació... què vols que facin pobrets!! jajajaja. Espero que demà vagi tot molt bé, ja ens explicaràs!
Mafaldeta... nina... ànims!! Em sap greu que et sentis així.... una abraçada gegant i ja saps on som!!
Geletes, a disfrutar d'en geletos!! Jo quan vaig deixar de tacar.... jajajjaja
Arga, quin embolic, no?? Bé, esperem els pròxims resultats de beta... noia em sap greu que hagis de passar per tot això... Ànims!
Zuria, una abraçada guapíssima!!
Anna, el mal d'ovaris és del tot normal! Amb tota la medicació... què vols que facin pobrets!! jajajaja. Espero que demà vagi tot molt bé, ja ens explicaràs!
Mafaldeta... nina... ànims!! Em sap greu que et sentis així.... una abraçada gegant i ja saps on som!!
Geletes, a disfrutar d'en geletos!! Jo quan vaig deixar de tacar.... jajajjaja
Arga, quin embolic, no?? Bé, esperem els pròxims resultats de beta... noia em sap greu que hagis de passar per tot això... Ànims!
Zuria, una abraçada guapíssima!!
Bon dia neneees!!!
Ja he tingut el meu 3er control i tot segueix ok
!!! Els folis van creixent, avui hi havien de 12 més o menys, el dimarts 4rt control!!! La gine m'ha dit que si tot va bé al cap de setmana tindré la punció!
Nell, com vas? tu reposa eh!!!
Aga, ja t'has fet la beta??? SORT!!!
Mafaldeta, anima't! Ja veuràs com quan ho aconsegueixis es posaran molt contents!!! Però si és un run-run que tens parla-ho amb ella, et quedarás més tranquil.la!
Dreilha
!
Bon diumenge a totes!!!
Ja he tingut el meu 3er control i tot segueix ok
Nell, com vas? tu reposa eh!!!
Aga, ja t'has fet la beta??? SORT!!!
Mafaldeta, anima't! Ja veuràs com quan ho aconsegueixis es posaran molt contents!!! Però si és un run-run que tens parla-ho amb ella, et quedarás més tranquil.la!
Dreilha
!Bon diumenge a totes!!!

Hola!!!!
Doncs aquí segueixo, m'han dit que repòs absolut (al llit) avui també
No sé ben bé per què és... perquè els embrions no s'implantaran fins demà com a molt d'hora.... Potser és més aviat per prevenir el SHO???
Mafaldeta La teva família ho entendrà, segur. El que passa és que hi ha persones que necessiten temps. Tingues paciència, ja veuràs com podràs comptar amb ells!!!
Dreihla i Geletes Disfruteu dels vostres homes! vosaltres que podeu! jejeje!
Anna28 Com m'alegro que t'hagi anat tan bé el control
D'aquí a res, seràs betaesesperant com jo...!!!
Arga ànims! a veure si tot se soluciona aviat!!!
A totes les altres, molts ànims i un petó ben fort!
Aquí em quedo...
Doncs aquí segueixo, m'han dit que repòs absolut (al llit) avui també
No sé ben bé per què és... perquè els embrions no s'implantaran fins demà com a molt d'hora.... Potser és més aviat per prevenir el SHO???Mafaldeta La teva família ho entendrà, segur. El que passa és que hi ha persones que necessiten temps. Tingues paciència, ja veuràs com podràs comptar amb ells!!!
Dreihla i Geletes Disfruteu dels vostres homes! vosaltres que podeu! jejeje!
Anna28 Com m'alegro que t'hagi anat tan bé el control
Arga ànims! a veure si tot se soluciona aviat!!!
A totes les altres, molts ànims i un petó ben fort!
Aquí em quedo...
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Anna!!! Olé olé olé!! La setmana que ve... punció!! Ai quins nervis....
Nell, si t'han dit repòs absolut.... repòs absolut!!
Una abraçada gegant per les dues!!
Nell, si t'han dit repòs absolut.... repòs absolut!!
Una abraçada gegant per les dues!!
Hola, reboniques!
Us vull demanar PERDÓ. No vull que els meus neguits us desanimin ni us agobiin, disculpeu-me
El que passa és que té por (i jo també) que suposo que se li passarà, però el que jo no puc fer és que m'afecti la por.
Permeuteu-me que us digui unes frases:
1) L'obstacle més gran és la por... I jo no puc acollir els congeladets amb por
.
2) L'arma més eficaç és el somriure... Doncs, cada cop que tinguem por, hem de somriure
Moltes gràcies per suportar-me...
Demà he d'anar amb gran joia a veure la gine amb el convenciment que tinc les millors amigues que em puc trobar i que m'entenen perfectament.
Molts petonets, precioses

Us vull demanar PERDÓ. No vull que els meus neguits us desanimin ni us agobiin, disculpeu-me
El que passa és que té por (i jo també) que suposo que se li passarà, però el que jo no puc fer és que m'afecti la por.
Permeuteu-me que us digui unes frases:
1) L'obstacle més gran és la por... I jo no puc acollir els congeladets amb por
. 2) L'arma més eficaç és el somriure... Doncs, cada cop que tinguem por, hem de somriure
Moltes gràcies per suportar-me...
Demà he d'anar amb gran joia a veure la gine amb el convenciment que tinc les millors amigues que em puc trobar i que m'entenen perfectament.Molts petonets, precioses

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
Hola guapes!!!
Aquí estic, m'han manat un dia més de repòs absolut... no faig res més que jaure i anar al lavabo...el llit ja té la meva forma
Bé, tot sigui per una bona causa!!
Mafaldeta no et preocupis, aquí estem a les verdes i a les madures, d'això es tracta
I les altres, què us expliqueu????
Aquí estic, m'han manat un dia més de repòs absolut... no faig res més que jaure i anar al lavabo...el llit ja té la meva forma
Bé, tot sigui per una bona causa!!
Mafaldeta no et preocupis, aquí estem a les verdes i a les madures, d'això es tracta
I les altres, què us expliqueu????
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Hola maques!!!
Mafaldeta no has de demanar perdo per res!!! Aquí pots desfogar-te del que vulguis! Ànims maca!!!
Nuru, com vas???
Nell, com ja t’he dit a l’altre post: a descansaaar!!! jijiji
Espero dintre de poc estar com tu estàs ara!!!
Si Dreilha, espero que aquest finde sigui el meu moment!!! Quines ganeees!!!

Petonassoooos!!!
Mafaldeta no has de demanar perdo per res!!! Aquí pots desfogar-te del que vulguis! Ànims maca!!!
Nuru, com vas???
Nell, com ja t’he dit a l’altre post: a descansaaar!!! jijiji
Espero dintre de poc estar com tu estàs ara!!!
Si Dreilha, espero que aquest finde sigui el meu moment!!! Quines ganeees!!!

Petonassoooos!!!

Bones!!
Anna; maca!! Molta sort!!! Segur que aquest find podras fer la punció!!!
Mafaldeta; no et puc dir res més que no t'hagin dit aquestes noies tant maques!!! Que ànims, i que segur que t'ajudaran en el seu moment... que costa de païr... però ho aconseguireu!!! Ànims maca! I res de demanar perdo!!!
Aquí estem per tot! Bones i dolentes!!!
Nell; a descansar eh!!!!
Nuru:???? com vas?????
petons

Anna; maca!! Molta sort!!! Segur que aquest find podras fer la punció!!!
Mafaldeta; no et puc dir res més que no t'hagin dit aquestes noies tant maques!!! Que ànims, i que segur que t'ajudaran en el seu moment... que costa de païr... però ho aconseguireu!!! Ànims maca! I res de demanar perdo!!!
Aquí estem per tot! Bones i dolentes!!!
Nell; a descansar eh!!!!
Nuru:???? com vas?????
petons

Bones!!
Com anem??
Nell, més repòs?? uff, a mi em costa tant fer repòs.... va que segur que ja queda poquet!!
Anna, quant vas dir que tornaves a tenir control?? Aquesta setmana punció?? ai ai ai
Mafaldeta, nina. Com ha anat el gine?? Res de por, contenta i preparada per tirar endavant amb els congeladets?? Ja saps que estem aquí, oi?
Greace, com vas??
Ànims per totes!! Cada dia hi estem més a prop!!
Una abraçada
Com anem??
Nell, més repòs?? uff, a mi em costa tant fer repòs.... va que segur que ja queda poquet!!
Anna, quant vas dir que tornaves a tenir control?? Aquesta setmana punció?? ai ai ai
Mafaldeta, nina. Com ha anat el gine?? Res de por, contenta i preparada per tirar endavant amb els congeladets?? Ja saps que estem aquí, oi?
Greace, com vas??
Ànims per totes!! Cada dia hi estem més a prop!!
Una abraçada
Hola, precioses!
Moooooooooooooooltííííííííssimeeeeeeeeeeeeesssss gràcies a totes pel vostre suport
Avui he anat a la gine i m'ha augmentat el nombre de pegats (4 pegats cada 3 dies).
He de tornar divendres 16 i la setmana que ve...
el transfer dels congeladets!!!
Semblava que no arrribava mai...
I... apa! Em transferiran 2...
vaig a per totes...
Bé, per totes, totes no... No he gosat que em possin 3
... La meva gine diu que faig bé... però que compti amb la possibilitat de bessonada
Un amic meu ja m'ha fet el càlcul de les probabilitats...
un 25% que res de res
, un 50% que es quedi 1
i... un 25% que siguin 2
.
Doncs... prefereixo tenir 2
que no tenir-ne cap...I al que no li agradi... que s'hi posi fulles!
I ja m'espavilaré com he fet fins ara...
Bé, prou de mi... Com estan les betaesperants... uf! és fa llarg, oi que sí, boniques? No toca més que tenir paciència de
Vinga! que l'abril... positius mil...
I les futures mamis... que diuen?
Moltes gràcies... per tot perquè tot, tot, tot, és gràcia...

Moooooooooooooooltííííííííssimeeeeeeeeeeeeesssss gràcies a totes pel vostre suport
Avui he anat a la gine i m'ha augmentat el nombre de pegats (4 pegats cada 3 dies).
He de tornar divendres 16 i la setmana que ve...el transfer dels congeladets!!!
Semblava que no arrribava mai...
I... apa! Em transferiran 2...
vaig a per totes...
Bé, per totes, totes no... No he gosat que em possin 3
... La meva gine diu que faig bé... però que compti amb la possibilitat de bessonada
Un amic meu ja m'ha fet el càlcul de les probabilitats...
un 25% que res de res
i... un 25% que siguin 2
.Doncs... prefereixo tenir 2
que no tenir-ne cap...I al que no li agradi... que s'hi posi fulles!
I ja m'espavilaré com he fet fins ara... Bé, prou de mi... Com estan les betaesperants... uf! és fa llarg, oi que sí, boniques? No toca més que tenir paciència de
Vinga! que l'abril... positius mil...
I les futures mamis... que diuen?
Moltes gràcies... per tot perquè tot, tot, tot, és gràcia...

Bon dia xates!!!
Anna28 com van aquests controls?? era avui potser?? Això està a punt de caramel!!
Mafaldeta tu també ho tens a sobre!!! La setmana que ve, dues betaesperants més! que bé!!! Per cert, m'has dde dir com s'ho fa el teu amic per calcular la probabilitat d'embaràs de bessons, etc. em té moooolt intrigada!!! Jo també sóc de l'opinió que 2 és molt millor que 0. M'ha costat convèncer el Nello, però finalment ha claudicat. Jejejejeje! armas de mujer...
Dreihla, Greace... una abraçada ben forta!!
Jo avui tinc una gran novetat: estic al sofà!!!!
oeeeee oeoeoeee!!! jajajajaja!!!
Pel que fa als ànims, us he de dir que estic bastant escèptica. Em va quedar el mal regust dels 10 embrions caca-de-la-vaca.... no seria estrany que els dos que em van posar vagin pel mateix camí...
Ahir vaig tenir molt mal d'ovaris, però avui, zero símptomes. Ja é que no vol dir res, però clar, no tinc altra feina que donar-hi tombs... Demà tinc hora al metge i potser dijous torno a la feina (a aguantar canalla dels altres).
Un petonàs!!!!
Anna28 com van aquests controls?? era avui potser?? Això està a punt de caramel!!
Mafaldeta tu també ho tens a sobre!!! La setmana que ve, dues betaesperants més! que bé!!! Per cert, m'has dde dir com s'ho fa el teu amic per calcular la probabilitat d'embaràs de bessons, etc. em té moooolt intrigada!!! Jo també sóc de l'opinió que 2 és molt millor que 0. M'ha costat convèncer el Nello, però finalment ha claudicat. Jejejejeje! armas de mujer...
Dreihla, Greace... una abraçada ben forta!!
Jo avui tinc una gran novetat: estic al sofà!!!!
oeeeee oeoeoeee!!! jajajajaja!!! Pel que fa als ànims, us he de dir que estic bastant escèptica. Em va quedar el mal regust dels 10 embrions caca-de-la-vaca.... no seria estrany que els dos que em van posar vagin pel mateix camí...
Ahir vaig tenir molt mal d'ovaris, però avui, zero símptomes. Ja é que no vol dir res, però clar, no tinc altra feina que donar-hi tombs... Demà tinc hora al metge i potser dijous torno a la feina (a aguantar canalla dels altres).
Un petonàs!!!!
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Mafaldeta!! Clar que sí!! Molts ànims preciosa!! I vinga a gastar parxes!!
Nell, al sofà!! oeoeoeoeoe!! És normal que durant els 15 dies d'espera els ànims estiguin canviants. Uns dies per terra, altres una mica millor,..., són les pitjors dies del procès... però ara no val a desanimar-se. Cal estar positiu perquè els embrionets decideixin quedar-se amb la seva mama!!
ANna, avui control??
Un petonàs a totes!!
Nell, al sofà!! oeoeoeoeoe!! És normal que durant els 15 dies d'espera els ànims estiguin canviants. Uns dies per terra, altres una mica millor,..., són les pitjors dies del procès... però ara no val a desanimar-se. Cal estar positiu perquè els embrionets decideixin quedar-se amb la seva mama!!
ANna, avui control??
Un petonàs a totes!!
Bona tarda neneees!!!
Moltes gràcies Greace!!! Com es porta el Roger dins la panxona???
Nell, que bé!!! Avui dia de panxing al sofà!!! jijiji
Estigues ben animada nena, amb la qualitat dels teus campions segur que tot et surt genial!!!
Dreilha, he llegit que estàs a mig gas??? q et passa maca? Vinga amunt aquests ànims!!!
Si nenes, aquesta tarda tinc control, cada cop que hi vaig tinc uns nervis... aquesta nit us explico!!!
Espero que tot segueixi
!!!
Mil petoneeeets!!!
Moltes gràcies Greace!!! Com es porta el Roger dins la panxona???
Nell, que bé!!! Avui dia de panxing al sofà!!! jijiji
Estigues ben animada nena, amb la qualitat dels teus campions segur que tot et surt genial!!!
Dreilha, he llegit que estàs a mig gas??? q et passa maca? Vinga amunt aquests ànims!!!
Si nenes, aquesta tarda tinc control, cada cop que hi vaig tinc uns nervis... aquesta nit us explico!!!
Espero que tot segueixi Mil petoneeeets!!!

Neneeees!!!
Vinc del control i tot segueix estant bé!!!
Tinc uns 6 folis a un ovari i uns 7 a l'altre i van creixent amb normalitat!!!
Dijous a pel 5é control!!! I si tot surt bé cap el diumenge/dilluns la punció!!!
Gràcies a totes per estar aqui!!!
Bona niiiiiiiit!!!
Vinc del control i tot segueix estant bé!!!
Tinc uns 6 folis a un ovari i uns 7 a l'altre i van creixent amb normalitat!!!
Dijous a pel 5é control!!! I si tot surt bé cap el diumenge/dilluns la punció!!!
Gràcies a totes per estar aqui!!!
Bona niiiiiiiit!!!

Hola, boniques!!
Anna28: Molt bé els folis! Ja veuràs com dijous el control surt millor
Nell: Ja saps
Dreilha: molts ànims... i molts petonets
Arga: alguna notícia?
La resta molts, molts, molts petons

Anna28: Molt bé els folis! Ja veuràs com dijous el control surt millor
Nell: Ja saps
Dreilha: molts ànims... i molts petonets
Arga: alguna notícia?
La resta molts, molts, molts petons

Holeee!!
Què dieu de bo??
Anna de conya aquesta estimulació!!! Molt millor que la meva, amb mi es van passar i al final em sentia com si en comptes d'ovaris, tingués dos canapés de caviar d'esturió, de la Vall d'Aran...
Doncs m'estaré per aquí uns dies més, perquè encara tinc molèsties abdominals i uns gasos que no surten per cap lloc i que fan que llueixi un panxot de 4 mesos...
Aviat m'hauré de lligar a la pota de la taula per no sortir volant...
En fi, ja veieu que no tinc gaire novetats.
Un petó ben fort!!!
Què dieu de bo??
Anna de conya aquesta estimulació!!! Molt millor que la meva, amb mi es van passar i al final em sentia com si en comptes d'ovaris, tingués dos canapés de caviar d'esturió, de la Vall d'Aran...
Doncs m'estaré per aquí uns dies més, perquè encara tinc molèsties abdominals i uns gasos que no surten per cap lloc i que fan que llueixi un panxot de 4 mesos...
Aviat m'hauré de lligar a la pota de la taula per no sortir volant...En fi, ja veieu que no tinc gaire novetats.
Un petó ben fort!!!
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Nell com m'he rigut amb els teus cometaris! jijiji
Doncs jo ja començo a tenir la panxa inflada i una mica de mal d'ovaris, però es igual, q creixin q creixin!!!
Bueno nena, doncs a descansar una micona més!!!
Gràcies Mafaldeta!
Petonets per a toteees!
Doncs jo ja començo a tenir la panxa inflada i una mica de mal d'ovaris, però es igual, q creixin q creixin!!!
Bueno nena, doncs a descansar una micona més!!!
Gràcies Mafaldeta!
Petonets per a toteees!

Hola noies! Gràcies per preguntar per mi. No tenia gaire confiança en aquest segon intent, no sé per què, però des d'ahir encara menys. Estic a dia 15 d'estimulació i encara me'n falten uns quants més perquè en tinc molts de petits i penso que quan me'ls treguin (si és que ho fan) no seran prou bons. No sé, això últim m'ho faig jo sola. El que passa és que com que no volien que tornés a fer una resposta tant exagerada com l'altra vegada m'han rebaixat la dosi a la meitat, i ara sembla que no s'acaben de despertar mai... Demà torno a tenir control, ja veurem com ho tenim...
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Ànims Nuru!!! Ja veuràs com aquest cop tot sortirá bé!!! Millor que vagin més a poc a poc per poderte controlar millor! Molta sort pel control de demà! Ja ens explicaras!!!
Nell com vas maca???
Dreilha on t'has ficat??? jijiji
Maques, avui tinc un altre control, quins nerviiis!!! Despres entro i us explico que tal estan aquests folis!!!

Nell com vas maca???
Dreilha on t'has ficat??? jijiji

Maques, avui tinc un altre control, quins nerviiis!!! Despres entro i us explico que tal estan aquests folis!!!

Anna!! Sóc aquí!! És que he tornat a treballar i vaig....cansadíssima!! Us llegeixo cada dia però... no em queden forces per escriure!!
aquesta setmana no m'acaba de passar! Necessito cap de setmana!
Com ha anat el control? Ja veiem la punció a prop??
Nell, ja no fas repòs? Com vas??
Nuru!! ânims guapa!!
I res, un petonet per totes!! I estem a prop, oi?
aquesta setmana no m'acaba de passar! Necessito cap de setmana!
Com ha anat el control? Ja veiem la punció a prop??
Nell, ja no fas repòs? Com vas??
Nuru!! ânims guapa!!
I res, un petonet per totes!! I estem a prop, oi?
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |