LES ESTRELLETES DE LA DREILHA
-
VisitantVi
dreilha ha escrit:jajjjaja... ostres Pukeko no pensava que ja et faltava tant i tant poc!!
Què bé que hagis tingut un bon embaraç!! Me'n alegro molt guapíssima!!
I ara a disfrutar i gaudir de la panxolina... que desprès encara la trobaràs a faltar!!
I quan arribi l'Elna... ai quan arribi l'Elna!!!
Una abraçada molt gran!!
Si, nena, si això ja és aquí!!!
Mentre hi ets no acaba de passar mai més, el temps no avança ni a la de tres i de cop i volta dius: 3 setmanes ja!!!?!?!?!?!?!? Si encara no tinc el moisès, haig de rentar la roba, haig de planxar, haig d'endreçar l'habitació, i 6 mil coses més... en fins, ja ho anirem fent.
Disfruta que passa volaaaant!!!!(Jo, sempre que m'ho deien pensava "Si, serà per tu" però ara penso que tenien tanta raó...)
Ai noies,..., això de l'esguinç aquest és força dolorós...i a sobre tinc l'estòmac ben remogut...suposo això si que de l'embaràs
Jo que aquest cap de setmana havia de marxar de viatge.. i mireu tot el cap de setmana tancada a casa!!
Sóc una pupes... em sento molt cansada... potser em falten vitamines!! I he pensat calla connecta't al sócpetit i carrega energies positives!!
Gagoleta... us dec una foto!!
Pukeko,... poc a poc segur que ho deixes tot ben a punt!!
Pruna, com vas reina?
Betti, molta sort per demà
Apalins... una abraçada molt gran
Jo que aquest cap de setmana havia de marxar de viatge.. i mireu tot el cap de setmana tancada a casa!!
Sóc una pupes... em sento molt cansada... potser em falten vitamines!! I he pensat calla connecta't al sócpetit i carrega energies positives!!
Gagoleta... us dec una foto!!
Pukeko,... poc a poc segur que ho deixes tot ben a punt!!
Pruna, com vas reina?
Betti, molta sort per demà
Apalins... una abraçada molt gran
DREILHA, com va l'esquinç???
escolta, m'ha semblat veure un DREILHO connectat i escribint... q és el teu maromu????????????????????????
nena, tema cansament, jo els 3 primers mesos no era persona, m'aixecava dl llit q ja hagués tornat a dormir, i a les tardes no servia x a re, ara tinc algun dia una mica així (ahir mateix) xò la cosa millora
quan has d tornar al metge?? al final a on et visites????????
escolta, m'ha semblat veure un DREILHO connectat i escribint... q és el teu maromu????????????????????????
nena, tema cansament, jo els 3 primers mesos no era persona, m'aixecava dl llit q ja hagués tornat a dormir, i a les tardes no servia x a re, ara tinc algun dia una mica així (ahir mateix) xò la cosa millora
quan has d tornar al metge?? al final a on et visites????????

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

Hola guapes!!
Doncs el mal de costelles segueix igual... per sort com diu la Misha... ja queden uns dies menys!! A més, ara se'm ha ajuntat amb l'estòmac regirat...
Aneris,..., si si és en dreilhu!! Que se li ha posat el cap que vol triar el cotxet! I ja li vaig dir... doncs busca informació... i mira al final es va registrar i tot!!
Creueta, Amanita, guapes com aneu??
Creueta, ja he vist l'evolució de la teva panxona... que guai!!
Amanita...com van les banderilles??
Doncs el mal de costelles segueix igual... per sort com diu la Misha... ja queden uns dies menys!! A més, ara se'm ha ajuntat amb l'estòmac regirat...
Aneris,..., si si és en dreilhu!! Que se li ha posat el cap que vol triar el cotxet! I ja li vaig dir... doncs busca informació... i mira al final es va registrar i tot!!
Creueta, Amanita, guapes com aneu??
Creueta, ja he vist l'evolució de la teva panxona... que guai!!
Amanita...com van les banderilles??
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |