Ovodonació

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mafaldeta
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

Re: Ovodonació

EntradaAutor: Mafaldeta » dt. maig 17, 2011 8:10 pm

Hola, precioses! :***: :***: :***:
Palme: Molt bé! :ok: Ara a esperar la warry amb impaciència... Buf! :p-) Quan volem que vingui no arriba i quan no volem que aparegui la molt p... es presenta :dimoni: Ànims! Que això està aquí ja! :-())
Jo continuo amb la progynova i l'heparina... Se'm fa estrany que només ho sapigueu vosaltres, però penso que és millor així. Amb l'altra FIV ho vaig passar fatal... Bé, ara us tinc a vosaltres que m'enteneu perfectament...
Avui m'ha trucat un dels amics del viatge... M'ha dit que s'ha fet una assegurança per si no pot viatjar per determinades circumstàncies... Potser m'animo i compro el bitllet d'avió. Si no puc viatjar, s'anul·la i punt, no?
Noies, molts ànims, molta fe en nosaltres mateixes, molt pensament positiu, molta il·lusió, molt suport entre nosaltres, molta esperança i molt d'amor per compartir. Hem de pensar que ho aconseguirem, hem de fer com si els nostres petitons fossin entre nosaltres i aviat totes :-()) :-())
NENES, SEREM LES SUPERMAMÀS!!!
Moltes gràcies per tot. Petons i abraçades a totes :love: :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
bronte68
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dt. maig 17, 2011 8:51 pm

Mafaldeta, això que dius de viatjar, et comento el que em va dir la meva doctora quan li vaig consultar per si anava o no de Setmana Santa; em va dir que no hi ha cap problema per agafar un avió, de fet ella està embarasada i em va comentar que ella viatja 1 cop al mes i no ho ha deixat de fer des del 1er dia d'embaras.... de tota manera jo tampoc estic fent plans, tot i que ella diu que no passa res, a mi em fa cosa, no és només l'avió, es el "patejar", si estàs més cansada i no pots seguir el ritme .... nose dubtes. El tema de l'assegurança mira les condicions, es pot cancel.lar per certes causes que estan escrites i només aquestes.... en el teu cas si no vulguessis viatjar un metge hauria de certificar que fer-ho pot ser un risc.... no se si només el fet d'estar embarassada és causa suficient i menys si sabessin que quan el vas comprar ja estaves en tractament.... mirat-ho molt bé... sempre hi ha lletra petita.

Nenes, avui he tingut visita i segons el meu metge tinc un endometri MOLT MACO... >.-<: >.-<: Primer m'ha dit que la meva donant estarà llesta entre dilluns i dimarts de la setmana vinent, però que demà té una visita amb una altra receptora que anirà pq està sagnant i a la seva donant li fan la punció demà, així que si quan la vegi decideix cancel.lar la transferència a aquesta noia que sagna, em trucarà pq el meu marit vagi a donar la mostra demà mateix i ens adjudicarà la donant de demà (diu que les característiques son les mateixes, aventatges de ser morena, ulls marrons...) >.-<: Doncs res, de moment incertessa, pot ser que divendres/dissabte ja em fagin la transfer o encara hagi d'esperar 1 setmaneta més..... :p-)
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Medea
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

EntradaAutor: Medea » dt. maig 17, 2011 8:58 pm

Hola noies!

com escriviu >.-<: intentaré posar-me al dia!

Bronte68, Mafaldeta: em feu "enveja" positiva quan veig que ja esteu en tractament! que bé, me n'alegro i espero que ho poguem celebrar ben aviat!

tinc un dubte "existencial", vosaltres, la ovo ho feu amb òvuls frescos o amb criopreservats? us han aconsellat més un tipus que l'altre?

Kora, Espem, Palme :--/)

Gràcies boniques! ho aconseguirem!
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dt. maig 17, 2011 9:09 pm

Medea, pel que m'han explicat son òvuls frescos, però es clar, els embrions bons que sobren és congelen i en cas de ser negativa la primera, suposo que es fan amb embris congelats com en qualsevol altre FIV.
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

Imatge
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dt. maig 17, 2011 9:11 pm

Hola, guapíssimes! :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***:
Bronte: Nena! Això és JA! :b-))) Què bé! Ja diràs quin dia és al final. Estarem totes pendents de tu i aviat :-())
Medea: En el meu cas els òvuls són frescos i els fecunden. Després congelen els embrionets que no em transfereixen, però en principi els òvuls són frescos. Jo tenia entés que els òvuls congelats són de dones que tenen algun problema i se'ls congelen quan són fèrtils per després poder-los utilitzar. : lasito :
Precioses, ja sabeu... Paciència <:-) , il·lusió :content: i esperança :-())
SOU MERAVELLOSES!!! :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love:
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

Medea

EntradaAutor: Medea » dt. maig 17, 2011 9:27 pm

Hola noies!

Perdoneu però em sembla que m'he liat. He dit criopreservat quan volia dir vitrificats. Aquesta terminologia se m'escapa ...

m'han dit que hi ha dues possibilitats: o escollir els òvuls frescos i has d'esperar que et trobin una donant i fer tot el procès o recòrrer al banc d''ovuls vitrificats que disposa el centre i que vol dir que no hi ha llista d'espera. El preu és el mateix.
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
Kora
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dc. maig 18, 2011 8:51 am

Hola Noies,

Bronte. Aix!!! que ja ho tens a tocar!!!! qina ilu em fa!!!

Medea. Jo d moment d temes d'ovodonació només
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dc. maig 18, 2011 9:22 am

Nenes.... finalment l'altra receptora s'ha cancel.lat i la donant és per nosaltres.... >.-<: >.-<: D'altra banda, no conec a aquesta noia però m'imagino el pal que deu ser per ella haber de cancel.lar, espero que no trigui a tornar a estar en marxa i des d'aqui encara que segur no em llegeix li envio molts ànims.... També vull aprofitar per donar les gràcies a aquesta altra noia que ara mateix es deu estar despertant de l'anestèsia per la punció i que ens ajudarà a fer realitat el nostre somni <:-<

Ja m'han trucat, la punció ha anat molt bé, em obtingut 9 ovocits, 7 madurs, 1 intermig i l'altre no he entès que deia el metge (amb els nervis....). El brontito pobret va cap allà a deixar la mostra (a veure si no s'estressa massa), avui ja començo amb la progesterona, sense deixar la meriestra i toca esperar la trucada del laboratori a veure com han fecundat. M'ha dit que entre divendres i dissabte la transferència.... :p-) :p-)

Nenes gràcies per ser-hi, us segueixo informant.

Imatge
Medea

EntradaAutor: Medea » dc. maig 18, 2011 11:10 am

Bronte >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
ja ho tens aquí!!!!!!!!!!!!!!!!
Que tinguem sort
Kora

EntradaAutor: Kora » dc. maig 18, 2011 3:24 pm

Hola Noies,

Bronte. Molt bé!!! ja teniu els vostres petitons en marxa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Medea. Aix!!! és q avans he hagut d deixar el missatge a mitges.... jo només tinc l'explicació d l'IVI.... allà em van explicar el mateix q a tu q tenen donació d frescos i congeladets.... jo d moment penso q és millor frescos... però els percentatges també indiqen el els congeladets funcionen..... crec q els més importat és q ens garanteixin un mínim d' ovocits......

Jo dons esperant la visita a la Dexeus.... avui hem anat a St. Pau i ens donen l'oportunitat d fer una FIV més.... ara m'ho tinc q pensar... perqè el temps va passant i passant si la fes seria començar al setembre.....

Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Medea

EntradaAutor: Medea » dj. maig 19, 2011 10:34 am

Hola noies!

kora, t'havia contestat al post de St Pau :love:

tot un dilema .... el que no acabo d'entendre és si la fiv que et proposen al st. Pau és fiv-ovo o no?

Segur que pensaràs i reflexionaràs molt sobre quina opció i quin tractament triar, i a quina clínica. Malauradament la nostra experiència fa que de vegades ja sabem que voldria el cor, però també sabem ser més realistes i analitzar-ho amb perspectiva.
Al principi jo volia més immediatesa, però ara prefereixo anar a poc a poc i estar segura de cada pas que faig. Per exemple, prefereixo esperar 2 mesos i estar convençuda del pas que faig - tot i retardar el meu gran desig- que no tirar-me a la piscina i sortir escaldada.

Vinga, que ja ho tenim més a prop!
Que tinguem sort
Kora

EntradaAutor: Kora » dj. maig 19, 2011 12:59 pm

Medea ha escrit:Kora,

tot un dilema .... el que no acabo d'entendre és si la fiv que et proposen al st. Pau és fiv-ovo o no?

Segur que pensaràs i reflexionaràs molt sobre quina opció i quin tractament triar, i a quina clínica. Malauradament la nostra experiència fa que de vegades ja sabem que voldria el cor, però també sabem ser més realistes i analitzar-ho amb perspectiva.
Al principi jo volia més immediatesa, però ara prefereixo anar a poc a poc i estar segura de cada pas que faig. Per exemple, prefereixo esperar 2 mesos i estar convençuda del pas que faig - tot i retardar el meu gran desig- que no tirar-me a la piscina i sortir escaldada.

Vinga, que ja ho tenim més a prop!

La FIV és normal, sense ovod..... el meu cas no hi és en els seus 3 casos.... estar casi menopausica... no és fallo ovaric.... no sé com ho interpreten.....

Dons si ara toca reflexionar i anar pas a pas..... com bé dius és millor esperar 2 mesos i estar convençcuda del pas q fas.... dilluns tindrem més dades amb el diagnóstic d Dexeus....

Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dj. maig 19, 2011 6:27 pm

Nines, m'han trucat a les 13:30 però he anat de bòlit a la feina, encara hi soc i penso plegar tard perque vull deixar algunes coses enllestides (com demà em "posaré malalta"... ostres tu aquesta passa que hi ha de panxa....), però volia entrar a explicar-vos les novetats ...

Demà a les 9:45 transfer..... dels 9 ovocits (7 madurs) han fecundat 7 i demà ja ens diran com han evolucionat i la qualitat; també m'ham dit que ja ens aconsellaran la quantitat a transferir.... Ufff en això no ho tenim gens clar, la Dra. ja ens va dir que amb ovo, com els òvuls son joves, les possibilitats de quedarte de 2 és més alta que amb FIV normal (3 no els posen mai amb ovo) .... jo estic disposada a arriscar-me si això implica més possibilitats d'un +++++ però el brontito no ho té tant clar, diu que amb 2 no ens en sortirem (espai a casa, pasta, feina... ) jo l'entenc però prefereixo un ++ de 2 que un -- . No se aquesta nit en parlarem a fons i demà ens deixarem aconsellar pels metges, també dependrà de la qualitat dels embris, es clar....

Demà quan pugui ja passo per informar-vos.... petonets maques!

Imatge
Kora

EntradaAutor: Kora » dj. maig 19, 2011 6:58 pm

Hola Noies,

Bronte. Molt bé!!! :p-) :p-) qina passada!!! aix!! és complicat escollir 1-2..... jo faria 2.... prefereixo arriscar-me..... com diuen a l'eslogan d' IKEA "donde caben dos, caben tres... i perqè no 4...." aqesta nit.... a donar voltes..... i demà a fer molt i molt repòs post-transfer!!!

Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
PALME
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dj. maig 19, 2011 7:04 pm

Bronte, >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina tria més difícil, jo estic amb tu però a veure q us aconsellen. Moltíssima sort :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m Molta energia positiva :ok: :ok: :ok: :ok:

Kora, aquests de St PAu tenen tela!!!! no entenc q ser premnopausica no sigui fallo ovaric. De totes formes si és per setembre no tanquis portes. :love: :love: :love: :love: :love:

Avui he comentat el tema al jefe, l'hi he demanat máxima discreció i sembla q m'ha entes <:-) <:-) m'ha preguntat si ho feia per la SS, sabia q tarden molt de temps i q l'edat és important....m'ha semblat q algo sabia del tema, sa germana ha adoptat una nena xineta... espero q sigui comprensiu si he de faltar algun dia. :-o00m :-o00m A la resta de còmpanyes ni pio!!!! passo q em controlin i preguntin... a la meva feina sempres estan al cas de si algú falta, va al metge o estar malalt. Jo no sóc tant xafardera... :content:

Ptons per totes
Mafaldeta

EntradaAutor: Mafaldeta » dj. maig 19, 2011 9:53 pm

Hola, precioses! :--/) :***: :--/) :***: :--/) :***:
Medea: A mi només em van oferir la donació d'òvuls frescos : lasito : . És bo saber que hi ha més alternatives.
Bronte: Que vagi molt bé demà! :ok: :content: >.-<: Quin gest més maco recordar-te de la noia que i van cancel·lar el cicle i de la donant :love:
Ja veuràs! Aviat :-()) . Pensarem molt en tu i en els cigronets <:-< :-)(-: . ;-)))
Kora: Com estàs, guapa? Espero qua aviat estiguis en tractament. :()():::: =0-0-)
Palme: Entenc molt bé que no ho vulguis explicar a ningú :-:) . Jo també faig igual... la gent de vegades fa mal amb comentaris i actuacions... :sogra: I molt bé que el teu cap sigui comprensiu :ok: Noia, el juny és aquí mateix! :b-)))
Jo, dilluns, ginecòloga : metge : . Ja us explicaré ;-)))
Noies, molta paciència <:-) , però ho aconseguirem! :cnen: :cnen: :cnen: :cnen: :cnen:
Molts petons i abraçades :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-) :love: :-()-)

carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. maig 19, 2011 10:47 pm

Hola reines!!!!

Vinga que ja us queda menys!!!

Mafaldeta, lo de viatjar a mi m'han dit que no hi ha cap problema. De fet jo ja porto un vol embarassada i me'n queden 5 més segurs!! pel tema del cansament, si és a finals de juliol amb una mica de sort ja els hi podràs explicar. Jo no deixaria de fer coses pel tractament. Si haguéssim deixat de fer totes les coses en el temps que portem esperant... sempre i quan es pugi, està clar!!

Bronte, moltissima sort demà! Es difícil de decidir pq hi heu d'estar d'acord tots dos. En el nostre cas ho teníem molt clar,però a veure també què us aconsellen els metges! Potser ara hi doneu voltes i després els metges tenen molt clar que ha de ser una cosa o una altra!

Kora!! COm diu la Palme, no et tanquis portes. De moment tot lo gratis digues que sí, que si ho anul·les no et faran pagar pas. Jo encara estic en llista d'espera a St. Pau. El meu marit va postposar la seva visita i ja els vam dir que de moment estic embarassada i cap problema. Per tant, pa'lante, no?!

Palme, ja tens la medicació!! Molt bé!!! I si el teu jefe t'ha dit que sí, jo crec que aquestes coses tan sèries la gent s'ho pren en sèrio de veritat!!

Medea, en això sí que no et puc ajudar... pe`ro ja et queda menys!!!

Nenes!! Ànims a totes!!! Que això ja s'acosta!!! Un petonarro per cadascuna!!!!!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dl. maig 23, 2011 8:58 am

Nenes divendres em van fer la transfer d'un embrionet molt maco i els 6 restants van quedar en cultiu, dissabte ens van trucar que només van poder congelar 2.

Perdoneu que no us informès abans, però he estat SUPER desconecting, a més he tingut faringitis (encara em dura, com no puc pendre res..., només una mica de paracetamol quan em trobo pitxor).

Avui ja he anat a treballar però em trobo bastant ploffff per la faringitis. Em sap greu però no he llegit res de res, a casa no he ni obert l'ordinador en 3 dies, però ha sigut arribar a la feina i no ho he pogut evitar.... havia d'entrar per informar-vos, al vespre ja em centro en vosaltres a veure que tal us van les coses.

Imatge
bronte68

EntradaAutor: bronte68 » dl. maig 23, 2011 11:43 pm

Kora reina, com tens el teu tema? Ja heu decidit que fer? Jo la veritat amb els antecedents dels metges que t’han portat no se si em refiaria gaire…. a més ara ja tens més informació, però també entenc que potser et fa falta cremar tots els “cartutxos” i no quedar-te amb el …. I si….

Palme quina sort tenir un jefe tant comprensiu, jo crec que també m’ho respectarien però uffff em costa confiar-hi, de moment no he faltat gaire, m’ho he anat arreglant, així que per ara no diré res.

Mafaldeta i tu que tal? Avui tenies visita oi? Digues que anem de la maneta....

Carbasseta gràcies maca per pensar en nosaltres.

Medea en el nostre cas tot el procés ha estat igual que quan ho vam fer amb els meus òvuls, per tant tot en fresc. De tota manera en cap moment ens van dir que en tinguessin de congelats, no se, potser son els que he llegit en algun altre post que son vitrificats.

Ara us explico com va anar el tema... quan vam arribar a la transfer ens van dir que tenien 2 llestos per transferir (1 molt maco i 1 bastant maco) i que quedaven 6 que havien d’esperar a veure com evolucionaven per congelar. En principi la recomanació del laboratori (pels embrions) era transferir els 2 macos, pero quan ja va venir la doctora, junt amb el biòleg, vam parlar tots quatre i vam valorar altres factors (la meva edat 43, tinc sobrepès... i van parlar també de la meva alçada, soc baixeta – jo no sabia que influïa) valorant tot això van dir que millor només transferir 1 perquè amb aquest perfil un embaràs múltiple es de molt RISC, i que el fet de transferir 1 només baixava les probabilitats d’embaràs del 65% al 55%. Finalment només s’han pogut congelar 2 embrionets; espero no necessitar-los de moment.

Imatge
PALME
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dt. maig 24, 2011 8:09 am

BRONTE, ja ets betaesperant!!! Molta energia positiva pl superembrió, k arreli ben fort.
Aquesta setmana ha començat durilla, la meva companya d feina esta d 4 mesos i ens ho ha dit plorant d'emocio (es el 2n) l'altre ha portat un album fantastic dl seu nen...esperava afrontar la fiv tranquila i sense pensarhi gaire a la feina pero es dificil... Oom, oom. :-o00m :-o00m
Ptons per totes!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::