Problemes amb els bitxitos
Re: Problemes amb els bitxitos
Jo també ho he parlat amb l'herbolisteria i m'han dit que podem prendre dues pastiles cada un de maca al dia i que ja n'hi ha prou, em va dir que l'oli d'onagra no calia si prenia maca.
Algú té alguna altra informació?
Algú té alguna altra informació?
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
Eps! em vaig equivocar! no era oli d'onagra!! Crec que es diu "aceite de trigo" o alguna cosa així, ara mateix no ho puc mirar, quan pugui ho faré i us ho confirmo.
Ja s'acosta el Nadal, i la veritat és que m'agradaria desaperèixer del mapa, sé que encara queda lluny el dia en què puguem fer realitat els nostres somnis i m'agobio només de pensar en els dinars i sopars que ens esperen. Avui he tingut un dia molt feixuc i llarg, potser per això estic una mica desanimada i ho veig tot més negrot. Espero que aviat ho puguem veure d'un altre color.
Bona nit a totes!
Ja s'acosta el Nadal, i la veritat és que m'agradaria desaperèixer del mapa, sé que encara queda lluny el dia en què puguem fer realitat els nostres somnis i m'agobio només de pensar en els dinars i sopars que ens esperen. Avui he tingut un dia molt feixuc i llarg, potser per això estic una mica desanimada i ho veig tot més negrot. Espero que aviat ho puguem veure d'un altre color.
Bona nit a totes!
Si, ja sé el que vols dir: germen de blat, son unes perles que contenen molta vitamina E, a mi m'ho van recomanar fa bastant temps, en vaig pendre durant 3 mesos i ho vaig deixar. També pot anar bé.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -
octubre13 3FIV-
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Hola noies,
Nosaltres també tenim problemes amb els bitxitos, al Pekeman li va sortir al semiograma que tenia 8 milions (la normalitat està en 20 milions) i la mobilitat al 50%. A posteriori li van recomanar la visita amb un andròleg (el ginecòleg per a homes) i li va dir que no tenia res greu ni cap problema mèdic, sinó simplement té menys quantitat que altres homes.
Això li va causar un gran trauma al Pekeman i ha estat dies que no volia tornar a sentir a parlar de proves.
Però les coses van canviar arran de la meva histero, on van detectar que tinc les dues trompes totalment obstruïdes. Ara ens han derivat a la IA, ja que tot i que ell és fèrtil jo amb el problema que tinc no em puc quedar embarassada de manera natural. El dia 7 de gener tenim la primera visita a la clínica de fecundació, a veure què...
Gràcies per escoltar-me.
Que acabeu de passar unes Bones Festes i un Feliç Any Nou 2010!!!
Nosaltres també tenim problemes amb els bitxitos, al Pekeman li va sortir al semiograma que tenia 8 milions (la normalitat està en 20 milions) i la mobilitat al 50%. A posteriori li van recomanar la visita amb un andròleg (el ginecòleg per a homes) i li va dir que no tenia res greu ni cap problema mèdic, sinó simplement té menys quantitat que altres homes.
Això li va causar un gran trauma al Pekeman i ha estat dies que no volia tornar a sentir a parlar de proves.
Però les coses van canviar arran de la meva histero, on van detectar que tinc les dues trompes totalment obstruïdes. Ara ens han derivat a la IA, ja que tot i que ell és fèrtil jo amb el problema que tinc no em puc quedar embarassada de manera natural. El dia 7 de gener tenim la primera visita a la clínica de fecundació, a veure què...
Gràcies per escoltar-me.
Que acabeu de passar unes Bones Festes i un Feliç Any Nou 2010!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |