Problemes amb els bitxitos

Tractaments, clíniques, medicaments..
elia1733
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Problemes amb els bitxitos

EntradaAutor: elia1733 » dl. nov. 30, 2009 5:03 pm

Jo també ho he parlat amb l'herbolisteria i m'han dit que podem prendre dues pastiles cada un de maca al dia i que ja n'hi ha prou, em va dir que l'oli d'onagra no calia si prenia maca.

Algú té alguna altra informació?
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Monti
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:40 pm

EntradaAutor: Monti » dl. nov. 30, 2009 8:34 pm

Eps! em vaig equivocar! no era oli d'onagra!! Crec que es diu "aceite de trigo" o alguna cosa així, ara mateix no ho puc mirar, quan pugui ho faré i us ho confirmo.

Ja s'acosta el Nadal, i la veritat és que m'agradaria desaperèixer del mapa, sé que encara queda lluny el dia en què puguem fer realitat els nostres somnis i m'agobio només de pensar en els dinars i sopars que ens esperen. Avui he tingut un dia molt feixuc i llarg, potser per això estic una mica desanimada i ho veig tot més negrot. Espero que aviat ho puguem veure d'un altre color.

Bona nit a totes!
Imatge
Imatge
elia1733
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

EntradaAutor: elia1733 » dl. nov. 30, 2009 9:09 pm

Si, ja sé el que vols dir: germen de blat, son unes perles que contenen molta vitamina E, a mi m'ho van recomanar fa bastant temps, en vaig pendre durant 3 mesos i ho vaig deixar. També pot anar bé.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
peke
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

EntradaAutor: peke » dg. des. 27, 2009 9:35 am

Hola noies,

Nosaltres també tenim problemes amb els bitxitos, al Pekeman li va sortir al semiograma que tenia 8 milions (la normalitat està en 20 milions) i la mobilitat al 50%. A posteriori li van recomanar la visita amb un andròleg (el ginecòleg per a homes) i li va dir que no tenia res greu ni cap problema mèdic, sinó simplement té menys quantitat que altres homes.
Això li va causar un gran trauma al Pekeman i ha estat dies que no volia tornar a sentir a parlar de proves.
Però les coses van canviar arran de la meva histero, on van detectar que tinc les dues trompes totalment obstruïdes. Ara ens han derivat a la IA, ja que tot i que ell és fèrtil jo amb el problema que tinc no em puc quedar embarassada de manera natural. El dia 7 de gener tenim la primera visita a la clínica de fecundació, a veure què...

Gràcies per escoltar-me.

Que acabeu de passar unes Bones Festes i un Feliç Any Nou 2010!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::