Canvis al Fòrum :: comenteu aquí els problemes ::
Canvis al Fòrum :: comenteu aquí els problemes ::
Desprès del canvi de versió del fòrum han sortit alguns "problemes" que arreglarem el més aviat possible.. podeu comentar aquí també els canvis que voleu que es revisin..
Comenteu les feines pendents:
* Colors del fòrum
* Logo i menu superior
* Arreglar el tema de logejar-se de nou al rebre un email
* Obrir els enllaços externs en una nova finestra/pestanya del navegador
i continuu mirant que més cosetes hem de retocar..
bones festes

Comenteu les feines pendents:
* Colors del fòrum
* Logo i menu superior
* Arreglar el tema de logejar-se de nou al rebre un email
* Obrir els enllaços externs en una nova finestra/pestanya del navegador
i continuu mirant que més cosetes hem de retocar..
bones festes

Re: Canvis al Fòrum :: comenteu aquí els problemes ::
Bon dia!
Sovint es dificil adaptar-se als canvis, pero RENOVAR-SE O MORIR!!!
El problema mes gros que trobo es que cada vegada que entro haig de iniciar la sesió (tot i que poso que es conecti automaticament), i si obro una pestanya amb un tema i despres un altre tinc que iniciar sesió en els 2... vaja, un rotllo patatero... Per la resta com deia avans es adaptar-se
Merci!

Sovint es dificil adaptar-se als canvis, pero RENOVAR-SE O MORIR!!!
El problema mes gros que trobo es que cada vegada que entro haig de iniciar la sesió (tot i que poso que es conecti automaticament), i si obro una pestanya amb un tema i despres un altre tinc que iniciar sesió en els 2... vaja, un rotllo patatero... Per la resta com deia avans es adaptar-se
Merci!

Està molt bé aquest post que has obert. Llàstima que no se'ns informès abans de que hi hauria canvis. Si la gent està avisada potser no és tant reticient. Des de que ho vau canvis gairebé tot són crítiques. Se suposa que el canvi és per millorar però crec que des de l´inici ja està mal plantejat, ja que no vau informar dels canvis als usuàris. A més hi ha coses diferents que l´anterior i això crec que mereix algun tipus d´aclariment o explicació. Bé és una crítica constructiva sense ànim d´ofrendre però crec que ens ho mereixem.
Personalment,crec que els avatars a la dreta no funcionen. Instintivament la vista va a l´esquerra per començar a llegir i abans ja veies qui ho havia escrit. Ara, instintivament vas l'esquerra però te n´has d´anar a la dreta per saber qui parla i llavors tornar a l'esquerra per començar a llegir. Crec que és poc pràctic.
El tema de logejar-se de nou al rebre un email també crec que s´hauria de modificar. Reps un email de notificació, et demana la contrasenya, mires el missatge i mentres en reps un altre i t´has de tornar a registrar.
Bé, val més tard que mai i desprès de 4 dies d´incertesa i anar més perduda que un pop fora de l´aigua, agraeixo que hagis obert aquest post i que es pugui anar millorant totes aquestes cosetes.

Personalment,crec que els avatars a la dreta no funcionen. Instintivament la vista va a l´esquerra per començar a llegir i abans ja veies qui ho havia escrit. Ara, instintivament vas l'esquerra però te n´has d´anar a la dreta per saber qui parla i llavors tornar a l'esquerra per començar a llegir. Crec que és poc pràctic.
El tema de logejar-se de nou al rebre un email també crec que s´hauria de modificar. Reps un email de notificació, et demana la contrasenya, mires el missatge i mentres en reps un altre i t´has de tornar a registrar.
Bé, val més tard que mai i desprès de 4 dies d´incertesa i anar més perduda que un pop fora de l´aigua, agraeixo que hagis obert aquest post i que es pugui anar millorant totes aquestes cosetes.
Gràcies Toni!
A més del que has comentat, hi ha molts tickers que no es veuen
A més del que has comentat, hi ha molts tickers que no es veuen

Bones!!!
1.-Sobretot el que s'hauria d'arreglar és que cada vegada que et conectes t'hagis de registrar per obrir la sessió i tot hi posar que s'inicii la sessió cada vegada que entres automàticament NO HO FA!!!
2.-Posar l'avatar a l'esquerra crec que va millor ja que nosaltres llegim d'esquerra a dreta i veus primer qui ha escrit i llavors comences a llegir i tal i com està ara no és pràctic.
3.- Tema tickers
I de moment res més quan vagin sorgint problemes ja ho comentarem aquí, gràcies Toni.
1.-Sobretot el que s'hauria d'arreglar és que cada vegada que et conectes t'hagis de registrar per obrir la sessió i tot hi posar que s'inicii la sessió cada vegada que entres automàticament NO HO FA!!!
2.-Posar l'avatar a l'esquerra crec que va millor ja que nosaltres llegim d'esquerra a dreta i veus primer qui ha escrit i llavors comences a llegir i tal i com està ara no és pràctic.
3.- Tema tickers
I de moment res més quan vagin sorgint problemes ja ho comentarem aquí, gràcies Toni.

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Toni, has apareguuuut!!!
(una mica tard però val més tard que mai, ja em pensava que algú havia raptat el Socpetit...!)
Bé, per mi tot el que tens a la llista de moment és el que fa falta arreglar, suposo que ja anirant sortint cosetes però això és el més inmediat.
Bones festes!!
Bé, per mi tot el que tens a la llista de moment és el que fa falta arreglar, suposo que ja anirant sortint cosetes però això és el més inmediat.
Bones festes!!

Jo voldria poder accedir a la pàgina d'inici a Sócpetit, per poder anar directament als jocs i ales postals.
Es que a casa nostra hi anem molt!
Es que a casa nostra hi anem molt!
Hola toni, tinc missatges privats que he volgut enviar i no he pogut. M'han quedat a la safata de sortida. Què haig de fer?
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
i per veure els missatges ultims que has escrit?
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Jo m'he de registrar tota l'estona, per tots els temes i al final et canses. I tarda molt méssss que abans
Havera si es soluciona aviat 
Havera si es soluciona aviat 
*GES* ha escrit:i per veure els missatges ultims que has escrit?
fent click a "mostra les meves entrades" a la pàgina d'inici del fòrum ..

magia ha escrit:Hola toni, tinc missatges privats que he volgut enviar i no he pogut. M'han quedat a la safata de sortida. Què haig de fer?
Els missatges es queden a la safata de sortida fins que el destinatari no els obre.. aixó ja funcionava així a l'anterior versió del fòrum .

- carpe diem
- Contacta:
Toni ha escrit:*GES* ha escrit:i per veure els missatges ultims que has escrit?
fent click a "mostra les meves entrades" a la pàgina d'inici del fòrum ..
ok!!
- carpe diem
- Contacta:
Ei! i que vol dir aixo de grups d'amics i enemics? perque serveix?
em sembla que esta dins el perfil
em sembla que esta dins el perfil

- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
sobretot el tema des tickers. Em te negra he canviat 4 cops de ticker i no hi ha manera de que em surti ni un, estic NEGRA.
I la resta que han comentat les noies.
Jo tamber creia que aquest tal CARLOS que ens envia ara els mails de notificació habia raptat el forum
I la resta que han comentat les noies.
Jo tamber creia que aquest tal CARLOS que ens envia ara els mails de notificació habia raptat el forum

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
no veig el meu ticker....i a vegades el altres tampos, avegades si,
estic ben entretinguda perque m´he de registrar cada vegada que entro i envio un missatge.

estic ben entretinguda perque m´he de registrar cada vegada que entro i envio un missatge.

- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
perfil??? on està?? ni faben, estic més perduda!!!!!!!!!
- xaturrina

- Entrades: 1607
- Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
- Ubicació: Bellpuig
- Contacta:
Ai carai quin merder!!
Estic d'acord en que és molt poc pràctic que els avatars aparegun a la dreta; es podria rectificar això?
I desde fa tres dies que estic buscant el post dels Socpetitons i no hi ha manera de trobar-lo, potser soc jo que no m'acalreixo, però si hi és no està on era abans.
No s'haurà perdut amb el canvi, no?
Ah i el meu ticker tampoc es veu, com molts d'altres
Merci.
Estic d'acord en que és molt poc pràctic que els avatars aparegun a la dreta; es podria rectificar això?
I desde fa tres dies que estic buscant el post dels Socpetitons i no hi ha manera de trobar-lo, potser soc jo que no m'acalreixo, però si hi és no està on era abans.
No s'haurà perdut amb el canvi, no?
Ah i el meu ticker tampoc es veu, com molts d'altres
Merci.
Fa una hora que he enviat un missatge en aquest post i no es veu. No entenc res però bé al que anava.
Això ja es comença a moure. Ara quan rebo una notificació de resposta ja entro directament i no he de tornar a registrar-me.
Gràcies Toni, ja anem per bon camí...

Això ja es comença a moure. Ara quan rebo una notificació de resposta ja entro directament i no he de tornar a registrar-me.
Gràcies Toni, ja anem per bon camí...
- xaturrina

- Entrades: 1607
- Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
- Ubicació: Bellpuig
- Contacta:
Ei que ja he vist que hem recuperat els Socpetitons!!
No he dit res.
No he dit res.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |