borrar
borrar
hola!!
el sabado que viene bautizamos a nuestra peque, pero tengo alguna duda,
sabeis si es necesario que vaya vestida de blanco??? se me olvido preguntarselo al cura..
y las que los habeis bautizado cuanto le habeis metido en el sobre de propina??? es que no se cuanto darle... :(
el sabado que viene bautizamos a nuestra peque, pero tengo alguna duda,
sabeis si es necesario que vaya vestida de blanco??? se me olvido preguntarselo al cura..
y las que los habeis bautizado cuanto le habeis metido en el sobre de propina??? es que no se cuanto darle... :(
Nikka80 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 07, 2011 7:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: tema bautizo..
Nikka, no creo que sea necesario que vaya de blanco. Mi hija llevó un conjunto de colorines. Con la propina no te puedo ayudar, soy un desastre, no me acuerdo.
Un beso
Un beso
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
No és necessari q vagi vestida de blanc, però sí q portis alguna coseta de color blanc.
La meva nena va portar un vestidet de color gris claret i a sobre, una jaqueteta primeta de color blanc, q és el q li vem deixar al mossèn quan ens ho va demanar.
Lo del sobre... doncs depèn. Normalment la gent posa uns 50 €
La meva nena va portar un vestidet de color gris claret i a sobre, una jaqueteta primeta de color blanc, q és el q li vem deixar al mossèn quan ens ho va demanar.
Lo del sobre... doncs depèn. Normalment la gent posa uns 50 €
Hola,
Jo no vaig anar vestida de blanc quan vaig batejar al meu petit, pots anar vestida com vulguis però formal per la situació.
Respecte el sobre, quan nosaltres li vam donar el sobre al mossen ens va dir que no ho acceptava de cap manera, que preferia que algun dia que anessim a l'esglesia fèssim l'aportació que nosaltres volguèssim i que no calia fer-ho el dia del bateig precissament.
Jo no vaig anar vestida de blanc quan vaig batejar al meu petit, pots anar vestida com vulguis però formal per la situació.
Respecte el sobre, quan nosaltres li vam donar el sobre al mossen ens va dir que no ho acceptava de cap manera, que preferia que algun dia que anessim a l'esglesia fèssim l'aportació que nosaltres volguèssim i que no calia fer-ho el dia del bateig precissament.
Re: Tema bateig
Lo del blanco es más una tradición que no una obligación. Con la propi cada uno sabe su economía, lo que creáis y podáis estará bien.
Disfrutar del día
Disfrutar del día
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |