Lentitud a l'escriptura dels missatges -> explorer?
Lentitud a l'escriptura dels missatges -> explorer?
Bon dia Toni,
ahir vaig actualitzar el nou Explorer, i ara em trobo que per escriure un missatge a l'apartat d'assumpte tardo una eternitat. Pot ser que tingui alguna cosa a a veure?

ahir vaig actualitzar el nou Explorer, i ara em trobo que per escriure un missatge a l'apartat d'assumpte tardo una eternitat. Pot ser que tingui alguna cosa a a veure?
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Re: Lentitud a l'escriptura dels missatges -> explorer?
Lluma em sembla que no et puc ajudar massa, però només dir-te que jo l'Explorer fa temps que no el faig servir perquè m'anava mooolt lento i em posava nerviosa
Fins fa dos dies feia servir el Firefox però no sé per quin motiu em va començar a donar problemes amb els videos de youtube i aplicacions Flash. Estava mirant algun video i s'em tancava el navegador de cop i volta. Ara tinc el Google Chrome i estic contenta, em va bé i de moment no m'ha donat cap problema
Clar que només fa un parell de dies que el faig servir...
Fins fa dos dies feia servir el Firefox però no sé per quin motiu em va començar a donar problemes amb els videos de youtube i aplicacions Flash. Estava mirant algun video i s'em tancava el navegador de cop i volta. Ara tinc el Google Chrome i estic contenta, em va bé i de moment no m'ha donat cap problema Re: Lentitud a l'escriptura dels missatges -> explorer?
Jo ja fa molts anys que faig servir el Mozilla firefox. Estava farta del explorer, sempre es penjava.
neuetes ha escrit:Jo ja fa molts anys que faig servir el Mozilla firefox. Estava farta del explorer, sempre es penjava.
El mateix dic!
ei noies, moooltes gràcies! A linstal·lar el Mozilla... CE FINI LE PROBLEMON!!
Sí és que esteu en tot, eh!!!!
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Lluma ha escrit:ei noies, moooltes gràcies! A linstal·lar el Mozilla... CE FINI LE PROBLEMON!!

Lluma ha escrit:ei noies, moooltes gràcies! A linstal·lar el Mozilla... CE FINI LE PROBLEMON!!
Fantàstic!!! i a més és en català!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |