TRASLLADAR UN POST
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
TRASLLADAR UN POST
Toni, tinc un dubte,
El 30 de juliol vaig penjar un post a l'apartat de la llet (Títol: "Venc pot de Nidina 1 per estrenar"), però després vaig pensar que l'hauria d'haver penjat a "El Mercadillo"...
El puc canviar jo de lloc o ho has de fer tú ? Si ho puc fer jo, em pots dir com ? I si ho has de fer tú, ho pots fer, si us plau ?
Moltes gràcies !!!
El 30 de juliol vaig penjar un post a l'apartat de la llet (Títol: "Venc pot de Nidina 1 per estrenar"), però després vaig pensar que l'hauria d'haver penjat a "El Mercadillo"...
El puc canviar jo de lloc o ho has de fer tú ? Si ho puc fer jo, em pots dir com ? I si ho has de fer tú, ho pots fer, si us plau ?
Moltes gràcies !!!
- Piruet

Re: TRASLLADAR UN POST
I a ón ho trobo això de la URL ???
Perquè aquí adalt, ón diu totes les opcions dels cos de lletra etc... hi ha un 'botonet' que diu URL però no em dona informació, només em diu si n'hi vull posar de URL...
Moltes gràcies !!!
Perquè aquí adalt, ón diu totes les opcions dels cos de lletra etc... hi ha un 'botonet' que diu URL però no em dona informació, només em diu si n'hi vull posar de URL...
Moltes gràcies !!!
- Piruet

Re: TRASLLADAR UN POST
TONI !!!!
A l'apartat de 'La llet' veig que el meu post consta com a "mogut". Però no el trobo a cap punt del "mercadillo" !!!
Ón és, si us plau !!!
I moltes gràcies, eh !
A l'apartat de 'La llet' veig que el meu post consta com a "mogut". Però no el trobo a cap punt del "mercadillo" !!!
Ón és, si us plau !!!
I moltes gràcies, eh !
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |