Mare de dia a Terrassa
Mare de dia a Terrassa
Hola pares i mares! Em dic Carolina, sóc mare d'un petit de 11 mesos. També soc titulada en educació infantil, però des de que vaig ser mare m'he plantejat moltes coses i una d'elles són les necessitats reals que tenen les families. Es per això que he iniciat el projecte de mare de día. Un ambient acollidor amb una ratio molt baixa de nens. Si voleu mes informació sobre el tema estic a la vostra disposició.
Re: Mare de dia a Terrassa
Perdó per utilitzar el teu missatge per això, però volia oferir-me també per ser mare de dia. M'acabo de registrar i no veig com he de fer per enviar un missatge a tothom.
Gràcies!
Gràcies!
- Catibover21
- Entrades: 1
- Membre des de: dc. des. 02, 2015 7:25 pm
Bona tarda. Tinc un nadó que dia 05 farà 5 mesos. Al març començo a treballar. M'agradaria que el meu fill estés amb familiars però com que no és possible he pensat que la millor opció seria una mare de dia.No sé què pot costar. Necessitaria de 8'30 a 14'30. Digues-me quelcom. Moltíssimes gràcies.
Catibover21 ha escrit:Bona tarda. Tinc un nadó que dia 05 farà 5 mesos. Al març començo a treballar. M'agradaria que el meu fill estés amb familiars però com que no és possible he pensat que la millor opció seria una mare de dia.No sé què pot costar. Necessitaria de 8'30 a 14'30. Digues-me quelcom. Moltíssimes gràcies.
T'envío resposta per privat.
Gràcies.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |