TRAUMA PER TORNAR A LA FEINA

Més qüestions.
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

TRAUMA PER TORNAR A LA FEINA

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 12:35 pm

:lleo:
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 1:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 01, 2008 12:48 pm

UF...SUPOSO QUE DEPÉN...

JO HE PLEGAT...DE MOMENT VULL ESTAR AMB EN LLUC MINIM FINS que FACI L'ANY.
I DIC MIN. PK M'ESTIC PLANTEJANT MOOOLTES COSES...AI NOIA...SUPOSO que SI POTS PREMETRE-T'HO, MILLOR ESTAR AMB EL PEKE O DEIXAR-LO AMB AVIS ABANS que LLAR...

EN FI, COM SEMPRE, ES LA MEVA HUMIL OPINIÓ.
JO NO EM VEIA CAPAÇ DE DUR-LO A LA LLAR.
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 1:33 pm

:-)
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 1:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
merce
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dt. gen. 01, 2008 1:34 pm

Jo fa 3 dies que he començat i la veritat és que massa bé doncs no ho porto. Marxo a 2/4 de 9 de casa i arribo a 2/4 de 9. D'acord que el meu home és professor i ell es pot encarregar del Marçal però amb 3 dies a mi ja em fa la sensació que l'estic deixantg abandonat... Mmmm... m'estic replantejant moltes coses.

Com a totes les feines, hi ha coses que m'agraden (em sento molt realitzada laboralment parlant i sé que a poquíssims llocs podré treballar com treballo ara al lloc on estic) però també hi ha coses que no m'agraden (el sou, l'horari, les enveges i un llarg etcètera).

Per desgràcia no em puc permetre el luxe de deixar de treballar però si que m'estic plantejant de buscar una mitja jornada, perquè sé que on estic ara no me la donaran (bé, de fet ja l'he demanat i m'han dit que no). Ja sé que estan obligats a donar-la, però jo no vull entrar en discusions.

Amb les condicions d'enguany (sé que no m'agradaran, cada any em passa però callo com una tonta, però és que aquest any no callaré), si no m'apuja ni per cobrir la benzina, doncs li diré que no sé quan duraré a l'empresa pq jo VULL MITJA JORNADA, si li agrada bé i si no també...

Buf... és que canvia tot tant amb els petitons...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 01, 2008 2:51 pm

osti ÉS QUE HA DE SER DURÍSSIM!

NOSALTRES VAM FER UN REPLANTAJAMENT DE TOT...
I MIRA TU, HEM PRESCINDIT DE MOOOLTES COSES QUE ABANS DONCS PODÍEM FER I ARA POS NO, PERÒOOOOOOOOO EN PODEM FER D'ALTRES, I TOTES AMB EN PITUFET LLUC.

SUPOSO QUE PRINCIPALMENT DEPÉN DE PRIORITATS , HIPOTEQUES, DEUTES, VISES , CRÈDITS I UN LLARG ECT que LA VIDA ESTÀ MOLT CARA.
NALTRUS ESTEM DE LLOGUER, PER SORT NO MOLT ALT--TENINT EN COMPTE AVUI DIA COM ESTAN CLAR---UNS 450 EUROS MES, MÉS TEL, LLUM, AIGUA, GASOIL PER CALEFACCIÓ, MENJAR, ETC ETC.

VOLÍEM CANVIAR DE COTXE I NO HO HEM FET.
VOLÍEM MIRAR ALGUNA CASA I HO HEM DEIXAT CÓRRER.
AIXÒ SÍ, BEN CONVENÇUTS I ORGULLOSOS DEL que DECIDÍEM !
TAMPOC PODEM MARXAR DE VACANCES COM FAN MOLS AMICS NOSTRES. BÉ SÍ, TENDA DE CAMPANYA O ALBERG, I PORTANT EL JALU NOSALTRES...PERÒ ENS ENCAAANTA, O SIA que NO PROBLEM.

PER NADAL POS TAMPOC PODEM COMPRAR REGALS A TOTA LA FAMÍLIA, POS ELS FEM NOSALTRES O FEM ALGUN DETALLET BARATU BARATU.

VULL DIR que NO SOM RICS, PERÒ TENIM LO IMPRESCINDIBLE I NECESSARI.

I A CAGAR.

ARA BÉ,.... ME N'HAIG DE SENTIR DE TOTS COLORS, DES DE VAGA PER NO VOLER TREBALLAR FINS A HIPPI PER VIURE AIXÍ... :-((

PERÒ MIRA TU, EL MEU LLUKET VA ON VAGI JO.
I BEN FELIÇOS que SOM!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 01, 2008 4:45 pm

NENES, NO US DEPRIMIU QUE ENCARA US QUEDEN DIES PER ESTAR AMB ELS VOSTRES PETITS.
JO PORTO DEPRE DES DEL DIUMENGE. DEMA COMENÇO. PORTO DOS DIES QUE NOMES TINC GANES DE PLORAR. AHIR QUASI TRUCO A LA FEINA PQ COMPACTAR LA JORNADA REDUIDA. SON 4 HORES I MITJA, INTENTO PENSAR QUE NO SERA TANT, PERO COSTA, PQ MAI ENS HAVIEM PASSAT TANTES HORES AMB ALGU. LA JOANA ES QUEDARA AMB LA MEVA MARE I ELS DIMECRES AMB LA SOGRA. A VEURE COM ANIRA. ESTIC NERVIOSA, NO SAP BEURE AMB EL BIBI, I DES D'AHIR QUE ES QUEIXA MOLT, POTSER COMENÇA A NOTAR LES DENTS. QUAN TINGUI UN ANY LA VOLEM PORTAR A LA GUARDERIA, TANTA AVIA NO M'AGRADA, TOT I QUE ARA EM FAN UN GRAN FAVOR PQ NO SERIA CAPAÇ DE DEIXAR-LA A LA LLAR
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 5:00 pm

:ok: :ok:
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 5:01 pm

Julieta, no sé qùè dir-te perquè jo ja fa dies que em costa dormir. A veure com et va i tant de bo em diguis que no és tan horrorós. Vaja putada!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 01, 2008 5:21 pm

AILEC, NO SOM EGOISTES, ES QUE PER NOSALTRES NO REPRESENTA EL MATEIX QUE PER ELLS.

JA T'EXPLICARE, ESPERO QUE NO SIGUI TAN TERRIBLE COM EM PENSO.
sharey
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

EntradaAutor: sharey » dt. gen. 01, 2008 5:25 pm

anims noies!!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 01, 2008 6:26 pm

segur que es molt dur al ppi però US ACOSTUMAREU, VOSALTRES I ELS PEQUES !
SEGUR SEGUR SEGUR que DAKI UN MES I MIG, KUAN PENSEU LO PREOCUPADÍSSIMES que ESTÀVEU PENSAREU que JA TENIU UN ALTRE OBSTACLE SUPERADOOO!!!!!!!!!!!

VA ÀNIMS, AKI ESTEM SI NECESSITEU CAGAR DESFOGAR-VOS RIURE O PLORAR.

AMUNT que SOU UNES MACHINES.!!!!!!!!1

MOLTS PTONS.
.
.

EntradaAutor: . » dt. gen. 01, 2008 8:10 pm

Noies, jo un mes abans de tornar a la feina ja plorava...i molt...estava molt depre.
Ho vaig passar molt malament, ho recordo com el pitjor moment des que va neixer el David.
Us volia dir peró que els primers dies son MOLT DURS, pero que quan veiu que els vostres nens estàn la mar de bé, que estàn ben cuidats i feliços, us quedareu molt tranquil.les.

Jo anava plorant pel carrer els primers dies, deixava al David amb la family i me'n anava a currar. Quan el vaig portar a la llar ja feia mes i pico que treballava, tot i així, va ser molt xungo. Fins i tot el David XXL plorava!!!

Jo m'he plantejat moltes vegades deixar de treballar, pero continuo. Per una banda, aniriem molt justos de peles, per l'altre, m'ha costat moltissim trobar una feina com aquesta i no voldria perdre-la, per l'altre, per mi és molt important tenir certa independència económica.
Aixó sí, vaig demanar reducció de jornada i faig només 4 hores. No podria deixar al David tot el dia a llar, aixó sí que no, almenys fins que no tingui un any com a minim.

Ara que torno a estar embarassada penso que va estar una bona decisio no demanar una excedencia, ja que la demanare segurament de cara a quan tingui el segon.

Bé, noies, que molta sort, que es questio d'acostumar-se, i que sobretot, recordeu que estaran ben cuidats..!!!!
ANIMSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dt. gen. 01, 2008 8:44 pm

NINES ÀNIMS QUE JA VEUREU QUE UNA VEGADA COMENCEU A TREBALLAR NO SE US FARÀ TANT DUR...

A MI SE'M FEIA UNA MUNTANYA EL PENSAR QUE EM SEPARAVA DEL PATUFET, PERÒ PER DESGRÀCIA LA BAIXA MATERNAL ESTÀ COM ESTÀ I EL CERT ÉS QUE JO NECESSITO TREBALLAR I SENTIR-ME ÚTIL, ENCARA QUE AIXÒ COMPORTI PORTAR EN JAN A LA GUARDERIA!!

NO US PREOCUPEU EN EXCÈS, ´SÉ QUE ÉS FÀCIL DIR-HO, PERÒ VEUREU QUE QUAN TORNEU A CASA I ELS VOSTRES PATUFETS US FACIN UN SOMRIURE COMPENSARÀ EN ESCREIX L'ANGOIXA QUE HAUREU SENTIT ANANT A TREBALLAR...

ÀNIMS GUAPÍSSIMES!!

SORT DEMÀ JULIETA!!
Daina
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dt. gen. 01, 2008 9:07 pm

Guapes, ja veureu que tot passa i que tot i que en un principi és molt dur, amb el temps anireu ben animades a la feina només pensant en que a la tornada us estarà esperant els vostres nens amb un sonriure que no té preu!

Ara si podeu no treballar i sobretot esteu convençudes, endavant!
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 9:12 pm

:elefant:
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
.

EntradaAutor: . » dt. gen. 01, 2008 9:21 pm

Ailec, jo si vaig tornar a les 16 setmanes, bé, a les 17, que tenia una de vacances pendent.
El David encara no havia fet els 4 mesos. :plora:

En el meu cas vaig plantejar me deixar la feina uns dies abans de tornar, perq em feia pena el nen , pero abans d'aixó no m'ho havia plantejat mai seriosament.
Jo necessito desconectar una mica, aquestes 4 hores al ppi. eren una tortura, pero jo no sóc persona d'estar-me a casa.
Aixó depén de la persona, facis el que facis segur que està ben fet.
:-)
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 9:23 pm

<:-<
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 01, 2008 9:23 pm

Ailec, reina no li donguis més voltes.
Mira d'una banda pots considerar l'opció de sumar a la baixa una part o tota de les vacances i les hores de lactància.
que no, torna a la feina, per demanar que t'acomiadin sempre hi estàs a temps.

Pensa que ara s'et fa una muntanya però en quatre dies ho tindràs control.lat. Jo també donaria el que fos per estar tot el dia amb la Cloe però de tant en tant agraeixo tenir una feina, que tot i que no m'agradi, m'ajuda a tenir una mica d'independència. ARa fins i tot vaig al gimnàs un parell de cops per setmana!!!!
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 9:23 pm

: lasito :
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 1:57 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Niu

EntradaAutor: Niu » dt. gen. 01, 2008 9:25 pm

:elefant:
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 1:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::