Plora quan els pares dinem o sopem..!

Més qüestions.
formiguetes
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

Plora quan els pares dinem o sopem..!

EntradaAutor: formiguetes » dv. oct. 02, 2015 5:21 pm

Hola! la nostra nena, cada vegada que seiem a taula per menjar, i ella ja ho ha fet (de moment tenim horaris incompatibles per poder menjar els tres plegats..), es posa a plorar molt insistentment perquè vol que ens la posem a la falda.. fins el punt que els àpats s'han tornat un infern! Hem provat de posar-la a la trona al nostre costat amb joguines, tros de pa, etc etc... però res, ella vol estar a la falda. Al principi li consentiem però ja us podeu imaginar que resultava molt difícil poder menjar a gust ja que ens agafava els coberts, el plat, agafa el menjar de dins el plat, el got, etc etc... Avui ja li he dit que no i que no, que no podia ser, i ha plorat molt sense parar.. :ufs:

Algú té alguna idea?? :-:)
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Re: Plora quan els pares dinem o sopem..!

EntradaAutor: ña » dv. oct. 02, 2015 9:43 pm

I si li poses a ella plat, coberts i got dels q no es trenquen???
quina edat te?
ImatgeImatgeImatge
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » ds. oct. 03, 2015 7:35 am

Jo també faria el que diu la Ña. Poseu-la amb vosaltres, encara que ja hagi dinat, amb un plat, got, coberts de plàstic i alguna cosa de menjar perquè jugui i us imiti si vol. No sé quina edat té, però tot és qüestió de temps i de molta paciència... Quan són molt petits sempre prefereriran estar a la teva falda i tenir accés a tot el que tu posis al plat. Si li poses les coses a l'abast, et deixarà dinar més tranquila.
Ànims.
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » ds. oct. 03, 2015 11:11 am

jo de seguida vaig veure que en el meu cas era perque volia el nostre menjr, així que si mengem alguna cos que ja ha provat li dono, i si no doncs un tros de fruita i tan content! Ah, jo faig anar la malleta aquella per evitar ensurts!
abraçades,
anna maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
formiguetes
Entrades: 113
Membre des de: dj. set. 17, 2015 9:25 pm

EntradaAutor: formiguetes » ds. oct. 03, 2015 11:49 am

Té 15 mesos... i el que vol és estar a la falda! no és pel tema menjar, perquè és just quan s'aixeca de la migdiada que coincideix que estem dinant. Li oferim menjar però a la seva trona, i no ho vol... Provaré això de posar plat i got etc.. però crec que li serà igual perquè hem provat d'oferir-li de tot eh!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » ds. oct. 03, 2015 2:06 pm

Suposo que no és una gran solució, però crec que en aquest cas jo optaria per menjar per torns. Primer un i mentres l'altre juga amb ella, i després al revés. Qui sap, potser al cap d'uns dies ja accedeix a jugar ella sola mentre dineu.

També se m'acut asseure-la a la trona amb alguna joguina que li agradi, i jugar amb ella mentre dineu. No sé, molta paciència i ànims en tot cas!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::