Ni cotxet, ni moisès, ni hamaqueta!

Més qüestions.
Halia
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Ni cotxet, ni moisès, ni hamaqueta!

EntradaAutor: Halia » dg. jul. 12, 2015 11:02 pm

Hola!!!

Em sembla que tinc la nena rebel del SP!!! :-D
No li agrada gens que la posem enlloc... fins i tot el cotxet és un drama per ella!!!! :ufs:
El que li passa és que només vol braços i sí, jo li dono molts, però arriba un moment en que dius: va, una estoneta... i no hi ha manera :ufs: .

M'agradaria saber si alguna ha passat per això, com s'ho va fer per aconseguir (almenys) que la volta en cotxet sigui més confortable i no toooota l'estona plorant i si és normal o no.

Gràcies!!!
Imatge
Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Ni cotxet, ni moisès, ni hamaqueta!

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dg. jul. 12, 2015 11:28 pm

Aquí una mare amb una criatura igual!
I si que vàrem aconseguir fer passeigs molt agradables, però deixant el cotxet a casa i portant-la al fular. I si, és normal, hi ha bebés que necessiten més del contacte amb la mare, si t'interessa el tema plts buscar el terme exterogestació, la necessitat de les criatures de ser dutes en braços.
I et recomano usar el fular per casa durant el dia. Així , com a mínim, tindràs les mans lliures ;-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Koaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dl. jul. 13, 2015 5:50 am

El meu també era així (deu ser que és el més freqüent).
Jo també et recomano fular o motxilla (marsupi, caboo o emeibaby). Tan de bo la teva nena no faci com el meu que als 4 mesos pesava més de 8 kg, la teva esquena t'ho agrairà!!
Nosaltres el cabàs només el fèiem servir en alguna migdiada i l'hamaqueta fins als 3-4 mesos res i a més gronxant-lo tota l'estona.
Ara té 14 mesos i encara s'enfada molts dies si ha d'anar al cotxet. Però ara ja pesa 12 kg i jo estic embarassada o sigui que a estones li hem de posar.
Arual83
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dl. jul. 13, 2015 6:46 am

Et dic el mateic que les.companyes! Portanadons!!

La meva nena dels 2-3 mesos als 7-8 no volia res que no fossin braços, i els portanadons ens van anar de.conya! I canviar hamaqueta x manta a terra, i estava molt millor! Cotxet no li a agradat mai xo quan va començar a gatejar s entretenia molt mes i estava més tranquila! Vull dir que arriba un moment que tot millora!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. jul. 13, 2015 7:29 am

Jo vaig utilitzar molt la boba carrier 4g.pels colics va anar tant be!!!! I jo k tinc gossos manava de perles per treurels sola amb la nena
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dl. jul. 13, 2015 8:15 am

El meu primer fill el mateix, el cotxet ni tocar-lo, era posar-lo i drama. Al final quan sortia a passejar sempre acabava que a ell el portava al fular i el cotxet era el carro de la compra. El tema anar en cotxet va millorar molt quan finalment el vam treure del cuco. Tenia ganes de veure mon, :content:
Fular/motxila/mei tai/bandolera... Son imprescindibles!

El segon fill ha sigut diferent, encara que per descomptat prefereix braços també s'adorm al cotxet :love: .
Anna Maria
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dl. jul. 13, 2015 4:29 pm

aquí una altra! Saber que no ets l'única no et soluciona la vida, però no et fa sentir bitxo raro enmig de nens que dormen dotze hores seguides i a tot arreu, amb soroll...
L'Isaac al principi dormia a tot arreu, això van ser les primeres dues o tres setmanes, que l'havia de despertar per fer la toma i es tornava a dormir, però jo crec que era perquè estava justet de pes i em va costar pujar la llet del pit. Però en punt va pujar i el nen va agafar força tot va començar a tenir punxes. Tot, menys els braços de la mama...
Com les altres, et recomano fular, n'hi ha molts al mercat, mira-te'ls, prova i compara. Ets de Barcelona? Em sembla que hi ha una botiga especialitzada en portanadons i fulars, em sona que algun dia ho he llegit per aquí al SP.
Els passejos en cuco al principi eren un drama, més que passejos eren sprints per arribar a casa, jajajajaj Ara ric però llavors plorava...
La tumbona per quan volia dutxar-me i menjar, i sempre l'havia de sentir plorar.
El llitet, tenia punxes!!!
Poc a poc la cosa ha millorat, en el meu cas. Al cotxet i al cotxe (primer amb el maxicosi i ara amb la cadireta) hi fa unes dormides genials. Al llitet del menjador, va a dies, però ha millorat la cosa considerablement. A la nit, poc a poc s'ha anat acostumant a dormir al moisès i ara al llitet collit que he fet fer perquè al moisès ja no hi cabia
Ha dormit moltes hores damunt meu, i ara encara en fa alguna, quan veig que no dormirem gens al llitet o quan es desperta al cap de poc. Té dies millors i pitjors, però el dormir no és el seu fort, tot i que com he dit hem millorat molt
Carrega't de paciència i pels mínims fes servir fular, la resta, un bon llibre, una tablet, la televisió...
Ah, i res de rebel, el son és maduratiu, i hi ha nens que el tenen establert des del primer dia, hi ha nens que els hi costa més. Això és com el menjar, el caminar... cadascun te el seu ritme.
És pesat i molt agobiant, ja no demanem fer les neteges grans de casa, només anar a fer pipí, dutxar-nos, dinar i fer el tomet aquell que ens agrada tant i va tant bé per tots. T'entenem i et recolzem, companya.
Molts ànims Halia!
Una abraçada,
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dl. jul. 13, 2015 9:42 pm

Halia! Em recordes a mi fa 7 mesos! Tranquila perque com han dit és més normal del q et penses, la Anna Maria ha encertat de ple, no puc afegir res més. Mira, jo el q feia era molt porteig i poc a poc anar habituant-lo al cotxet, sense forçar, un dia 5min, un altre 10, i així, no l'he deixat plorar, però algun cop q no l'he pogut agafar ni parar..mare meva..hem arribat a casa plorant tots 2! Jo també ric ara..
Inclús vam canviar de cotxet per si era això, el q passa és q també patia per l'esquena.. de fet ara estic amb una dorsal inflamada..
Poc a poc ha anat acceptant el cotxet, igualment demana braços molt sovint, moltes vegades arrivem a casa amb ell en braços i empenyent el cotxet.. Però tot millora i ara penso q tot va molt ràpid, o sigui al principi era tot com " oh, deu meu q serà així sempre!" i ara veig q cambien molt, q de cop i volta gateja, es posa de peu i d'aqui no res caminarà, i segur q seguirà reclamant braços peró cada vegada menys i despres hauré k sortir corrents al darrera, jeje!!
Anims perque quan estas al meollo, no veus res mes, pero tot passa!!
Un consell, si pots, el passeig fes-lo acompanyada, t'estressaràs menys i algu et podra portar el cotxet' ;)
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dv. jul. 17, 2015 8:35 am

Gràcies noies!

Ella dorm bé eh! Per la nit de conya, de dia amb la llum del dia no li fa gràcia i està amb la mama. Però de nit dorm damunt meu i la deixava al meu llit.
Aquesta nit he pensat... si dorm tant bé al llit, q fara si la poso al moises? I encara dorm! Ha fet tres preses+dormir al moises! Estic molt contenta!
Ahir va aguantar al cotxet 1hora i mitja!
Suposo que va a dies i que li agrada més per la tarda que pel matí...

Ella no vol posició cuco. Sort que el meu cotxet té maxi cosi i cuco i la puc posar pujada... sino em dona algo!!! >.-<:

Tenim el foulard i ens va salvar dels còlics! Però el que no m'agrada és treure-la ara amb foulard perquè fa tantíssima calor... per sort ahir va aguantar...
També el problema és que si li cau el xumet al cotxet, la liem... :-D

Començo a veure una mini llumeta al final del túnel... :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::