Gandula (hamaquita) Babybjörn
Gandula (hamaquita) Babybjörn
Bon dia, noies! M'han recomanat molt la gandula Balance Soft de Babybjörn.
Buscant per Internet, trobo preus molt diferents (des de 80€ fins a 160€, per exemple).
Sabeu el perquè d'aquesta diferència? Hi ha diferents models?
Moltes gràcies!
Buscant per Internet, trobo preus molt diferents (des de 80€ fins a 160€, per exemple).
Sabeu el perquè d'aquesta diferència? Hi ha diferents models?
Moltes gràcies!
Re: Gandula (hamaquita) Babybjörn
Pot variar una mica el preu segons el color o si es el model una mica mes antic (no la "soft" sino la balance a seques). Jo agafaria la mes barata. T'anira bé igual. Jo la vaig comprar a Amazon.
Moltes gràcies!
Ara he vist que el preu també varia segons el teixit de què estigui feta la gandula. Però és que de vegades hi ha tanta diferència de preu!!!
Sabeu quina diferència hi ha entre el model antic i el nou?
Ara he vist que el preu també varia segons el teixit de què estigui feta la gandula. Però és que de vegades hi ha tanta diferència de preu!!!
Sabeu quina diferència hi ha entre el model antic i el nou?
Jo tinc l'antiga (una prestada i una altra que vaig comprar jo) i va perfecte. De fet quan vaig comprar-la estava tant contenta amb la que tenia de prestec que no em vaig voler arriscar a agafar el model nou i vaig comprar directament el model antic. Crec que la diferencia esta en el tipus de roba i en la tira frontal de subjeccio. Diria que la estructura de ferro es exactament la mateixa. Pero no ho se segur 100%.
Jo la tinc i no s'està ni 5 minuts!
Suposo que perquè té un mes... després potser si que la utilitza més, no?

Suposo que perquè té un mes... després potser si que la utilitza més, no?

Jo també la tinc i em va tan i tan bé.
Va ser un regal i la vaig fer servir pel meu primer fill força però tampoc s'hi estava molta estona perquè era més mogut. L'Èric, el petit, és més tranquil i li agrada estar-hi mentre el gran juga pel voltant.
Les diferències son sobretot amb la tela sobretot. Recordo una coneguda que es va comprar una "limited edition" i li va costar bastant! Mira-la de segona mà també que son tan robustes que aguanten molt bé
Va ser un regal i la vaig fer servir pel meu primer fill força però tampoc s'hi estava molta estona perquè era més mogut. L'Èric, el petit, és més tranquil i li agrada estar-hi mentre el gran juga pel voltant.
Les diferències son sobretot amb la tela sobretot. Recordo una coneguda que es va comprar una "limited edition" i li va costar bastant! Mira-la de segona mà també que son tan robustes que aguanten molt bé
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |