Fins quan porten bodie?
Fins quan porten bodie?
Hola noies! Una pregunta tonta, fins quina edat porten bodie els bebes?
Re: Fins quan porten bodie?
Mentre portin bolquer, mentre tu/ell vulgui.
Al meu fill li vaig posar fins l'any i pico o així. Després si feia fred li posava samarretes interiors, però ja no body.
Al meu fill li vaig posar fins l'any i pico o així. Després si feia fred li posava samarretes interiors, però ja no body.
Normalment fins q treus el bolquer que ja no es practic. Ara al maig o aixi li trec fins a l'hivern q ve.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
El meu encara en porta i té 28 mesos; ara començarem operació bolquer i aleshores la idea és no tornar-li a posar i passar directament a samarretes. Jo opto pel body perquè el trobo més còmode quan porten bolquer 
Doncs el meu en va portar fins els 9 o 10 mesos, que era just abans d'estiu, Abril-Maig. Un cop passat l'estiu ha dut sempre calçotets sobre del bolquer i samarreta. Per a nosaltres molt còmode. Amb el bodie a vegades suen i es queda humit.... Però com t'han dit hi ha nens que hi van còmodes i families que els agraden. A mi no.. Jeje
- PEDRA LLUNA
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm
Em sembla molt còmode el body, però a l'estiu també en porten? Jo tinc nena, li poso sol braguetes per a que no tingui calor? Tinc comprats akfuns bodys de tirants però...
No a l'estiu no pobrets!!!!
Gràcies noies! És que el meu (8 mesos), és de suar bastant i penso que a l'estiu ho passarà malament si l'hin poso...llavors veig que es posa bàsicament per aguantar el bolquer, provarem de cara a l'estiu no posar-n'hi, aviam com va.
Gràcies de nou!
Gràcies de nou!
home a l estiu un bodi a sota no...pero hi ha bodis de tirants amb dibuixos molt xulos k semblen samarretes i de maniga curta també jo li posava molts cops bodi i un pantalonet curt!
Hola,
Per mi el body no és tant com per aguantar bolquers sinó pel fred: és fàcil que movent-se, acabin arramangats de l'esquena i almenys amb el body queden més protegits.
Fins quan el body? Doncs fins que ens sembli convenient. A l'estiu no, massa calor, i quan passem a l'operació treure bolquers tampoc, no és gens pràctic.
El meu té 28 mesos i aquest hivern encara ha portat body.
Per mi el body no és tant com per aguantar bolquers sinó pel fred: és fàcil que movent-se, acabin arramangats de l'esquena i almenys amb el body queden més protegits.
Fins quan el body? Doncs fins que ens sembli convenient. A l'estiu no, massa calor, i quan passem a l'operació treure bolquers tampoc, no és gens pràctic.
El meu té 28 mesos i aquest hivern encara ha portat body.
Nosaltres el body el vam utilitzar fins que vam enretirar el bolquer, als 24 mesos.
Ens era pràctic tant per aguantar al bolquer, com per abrigar A l'hivern.
A l'estiu en compraven de maniga curta o tirants i a sobre un pantaló curt.
Si fa molta calor a l'estiu tmb comptavem calceta pel bolquer, li posavem i ella despullada, de fet a la llar ho feien amb tots els nadons de P0 i P1
Ens era pràctic tant per aguantar al bolquer, com per abrigar A l'hivern.
A l'estiu en compraven de maniga curta o tirants i a sobre un pantaló curt.
Si fa molta calor a l'estiu tmb comptavem calceta pel bolquer, li posavem i ella despullada, de fet a la llar ho feien amb tots els nadons de P0 i P1
Nosaltres tambe vam fer servir body fins que vam treure el bolquer. Aquest hivern ja no hem fet servir body sino camisetes interiors de tirants..pero jo tinc la sensacio que amb els bodies vam mes abrigats.
Gràcies noies!

Nosaltres l'hem portat d'octubre a maig, mentre duia bolquer (som de BCN). De juny a setembre aqui fa massa calor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |