Corrector estètic orelles

Més qüestions.
lavidaesbonica
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Corrector estètic orelles

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. feb. 01, 2015 7:02 pm

Hola!

La meva nena té les orelletes una mica sortides, no és una cosa exagerada però bé, les hi té. No ens ha preocupat mai però l'altre dia en una farmàcia em vaig fixar en un producte que era per corregir-ho! No recordo com es deia però crec que eren una mena d'adhesius transparents que els hi poses darrere les orelles... En fi, la meva pregunta és si algú coneix o ha utilitzat aquests productes.. serveixen únicament per corregir-ho al moment o té un efecte a llarg termini en el sentit que a la llarga les orelles queden una mica més enganxades..? Més que res perquè si fos a llarg termini potser sí que li aniríem posant només per casa o mentre dormís..

Gràcies! :-)(-:
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Corrector estètic orelles

EntradaAutor: catalanna » dg. feb. 01, 2015 9:19 pm

hola! em sembla que parles d'una cosa que es diu otostick. He mirat a internet i diria que només són enganxines per dissimular les orelles sortides, no te les "arreglen"!
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dl. feb. 02, 2015 11:28 am

Jo, humil opinió, no li posaria res a una nena que corregís cap cosa estètica. Li donareu importància a una cosa que no en té tanta, no és cap problema mèdic. No ho sé, seria crear-li ja un prejudici, crec jo.
Ella ho porta malament tenir les orelles méssortides?
lavidaesbonica

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. feb. 02, 2015 12:13 pm

garota ha escrit:Jo, humil opinió, no li posaria res a una nena que corregís cap cosa estètica. Li donareu importància a una cosa que no en té tanta, no és cap problema mèdic. No ho sé, seria crear-li ja un prejudici, crec jo.
Ella ho porta malament tenir les orelles méssortides?

Garota jo també sóc del teu parer però penso més que res quan sigui més grandeta... i si ara es pot corregir una miqueta doncs millor, però per a mi és la nena més preciosa del món! No ho porta de cap manera perquè és un bebé z2:-) . Va néixer amb les orelletes ben enganxades i cap als 3 mesos va ser quan se li van desenganxar, jeje. Bé, més que res era per saber si algú ho ha fet i si li ha servit! Però és un tema que no ens treu la son.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 02, 2015 3:13 pm

Quan sigui més gran, amb el cabell llarg ni es notarà.
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dl. feb. 02, 2015 3:52 pm

El meu petit als 3 mesos tb se li veien moooolt les orelles. Ara té 19 mesos, i les té normals i corrents, ni grosses ni petites! Dona -li temps ja veuras!!!
lavidaesbonica

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. feb. 02, 2015 6:42 pm

Serà qüestió d'esperar uns mesos doncs! Es que ens estranya perquè cap dels dos les tenim així!!!

Gràcies noies!!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::