Sac pel maclaren

Més qüestions.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Sac pel maclaren

EntradaAutor: catalanna » dv. des. 12, 2014 11:33 am

Hola noies! A veure si m'aconselleu!
Tinc un mclaren quest del 2012 i vull aprofitar per demanar als reis un saquet d'hivern! Amb el meu fill gran en tenia un de jané que no em va acabar d'anar bé (se'm va trencar pel costat de la cremallera, em baixava cap avall i s'arrossegava per terra...) o sigui que quan el nen el va deixar de fer servir el vaig jubilar. Aquest cop vull comprar sobre segur: l'oficial de maclaren va bé o me'n recomaneu algun altre? M'és igual gastar-m'hi calés, vull que el nen vagi abrigat i que el sac quedi ben posat!
Gràcies!
karla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

Re: Sac pel maclaren

EntradaAutor: karla » dv. des. 12, 2014 11:52 am

Hola! jo en tinc un que està pràcticament nou! és negre i gris i molt calentó. A mi em va costar 90 euros però pensava demanar-ne la meitat. Si creus que et pot interessar contacta a mi i en parlem!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

EntradaAutor: laiaf3 » dv. des. 12, 2014 1:43 pm

Hola, jo tinc el sac original de mclaren i m'ha anat perfecte. Tinc tres fills (el tercer amb 2 setmanes d'edad) i l'hivern que ve el tornaré a fer servir, i està com nou!!!! Fins i tot, podria dir que l'he utilitzat més amb la cadireta del cotxet gros que no amb la mclaren i també s'hi adapta bé. T'el recomano.
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dv. des. 12, 2014 3:05 pm

Jo també tinc l'original i va bé perquè no penja gens i va ben agafat a la cadireta. Potser la única pega que li trobo és que és una mica curt al meu fill si li pujo fins a dalt de tot només li arriba fins als colzes, o sigui que ha d'anar ben abrigat de panxa cap amunt perque el sac no li tapa
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. des. 13, 2014 9:32 am

Ens ha passat el mateix! Amb el meu fill vam fer servir un universal i vaig acabar farta i amb la nena, tenia clar que volia un d'original i la veritat és que molt bé; a més, la cremallera és molt resistent. Jo te'l recomano, tot i que vaig acabar pensant que cap sac queda perfecte, però que l'original és el que millor s'adapta.

Per si et pot interessar, jo tinc el meu, només fet servit un hivern i molt poc, perquè la meva filla ja caminava i no volia cotxet. És gris fosc.
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

EntradaAutor: Lisa_Cat » dg. des. 14, 2014 9:39 pm

Hola! Doncs jo tinc l'original i un de la casa red castle i si be l'original m'ha anat molt be, jo recomano el segon, perque quan son mes grans queden les sabates fora i no s'embruta tant....
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dt. des. 16, 2014 10:55 am

Nosaltres, amb el mateix cotxet, n'hem fet servir un de Bimbidreams, abriga molt i es corda pel mig, per dins té forro polar. Ens ha anat molt bé, te'l recomano :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::