Superfície per reptar i gatejar

Més qüestions.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Superfície per reptar i gatejar

EntradaAutor: lavidaesbonica » dv. nov. 14, 2014 12:47 pm

Hola!

Tinc un dubte.. jo poso a la meva nena al terra en una manta i al damunt la manta de jocs, però ara penso que de cara a aprendre a reptar i gatejar no sé si aquesta superfície és la idònea! Vull dir que crec que la manta, al moure's i relliscar, pot dificultar que la nena començi a reptar, no?? Què en penseu? Seria millor posar-la directament sobre aquells puzzles de números de goma? (no sé si sabeu a quins em refereixo...)

Gràcies!
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Superfície per reptar i gatejar

EntradaAutor: VespresVerds » dv. nov. 14, 2014 5:19 pm

Jo vaig fer un curs d'estimulació primerenca i deien que el millor era el terra, si tens parquet millor que millor perquè no serà fred.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dv. nov. 14, 2014 5:27 pm

Nosaltres li hem posat una catifa molt gran, gruixuda, que no es nou. La vam comprar al leroy merlin economica.
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dv. nov. 14, 2014 8:04 pm

I si tens la sort que sigui tan gatejadora com ho han sigut els nostres tant és que tinguis puzzles, catifes o parquet, perquè seran al carrer, a la plaça, al parc i al camp, i gatejaran igual. :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 14, 2014 8:42 pm

jllt ha escrit:I si tens la sort que sigui tan gatejadora com ho han sigut els nostres tant és que tinguis puzzles, catifes o parquet, perquè seran al carrer, a la plaça, al parc i al camp, i gatejaran igual. :ok:

I tant! a més, quan començen a gatejar l'espai que pots acondicionar se li quedarà petit desseguida i aniràn per tot arreu de la casa! Millor al terra directament, si tens parquet millor. I si creus que el terra és massa dur i si cauen es poden fer mal... jo et diria que millor que s'acostumin a caure i a fer-se cops. Com més experimentin, més aprendràn, tant pel bo com pel dolent. Amb això no vull dir que no es vigili si fan alguna cosa perillosa, simplement que si estàn en un lloc controlat (sense escales, endolls tapats, portes protegides, sense coses perilloses al seu abast...), se'ls deixi fer.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::