camina i no vol braços ni motxila

Més qüestions.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

camina i no vol braços ni motxila

EntradaAutor: martina13 » dg. oct. 19, 2014 8:13 pm

Holaaa
Doncs com be diu titol jeje resulta k fa 1 setm k la pitufi camina (té 11 mesos) i cada cop li agrada menys nar en braços i menys encara la motxileta boba carrier!!
Clar volem fer alguna excursioneta i estem k no sabem com portar la cria xq aguanta molt poca estona a la boba i caminant tot i saguanta perfectament es cansa molt rapid

Com ho farieu vosaltres???
Vampirets
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

Re: camina i no vol braços ni motxila

EntradaAutor: Vampirets » dg. oct. 19, 2014 8:26 pm

Hola!

Et llegeixo i em sembla sentirme a mi mateixa fa una any i mig... Però jo en tenia dues, jaja!

La primera cosa que vaig provar va ser canviar la motxilla (jo tenia -tinc- la manduca) per un pouch, i va funcionar genial! Com les duia al maluc al costat, podien "veure el món", i els agradava molt mes que la motxilla. Després vaig comprar un fular d'anelles per tenir una "cosa" per cada nena i bé també.

La segona cosa, quan van ser una mica més grans, va ser prendre'm la vida amb moooolta calma: caminar, descansar, corredissa, mirar aparador, caminar, descansar... I així anar fent.

Això sí, si t'animes amb algun altre tipus de portanadó, guardar la boba et pot anar bé, perquè quan són més grans i alts (2.5-3) si els dus a l'esquena ja hi veuen per sobre l'espatlla i els hi agrada.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. oct. 20, 2014 5:28 am

Vampirets mho he estat mirant i aixo del pouch és com una bandolera no?? Pero quan pesen ja bastant no et destrosses lesquena duentlos amb el pouch?? Vull dir aquesta bandolera aguanta pes com x que tu no et facis mal??
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. oct. 20, 2014 5:29 am

Jeje x cert crec vampirets k lopcio de prendre's la vida amb calma sera la unica k podre fer!!
Clar xo tu com ho feieu x on sortieu?? On anaveu a caminar?
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dt. oct. 21, 2014 4:48 pm

Si, pouch i bandolera es mes o menys el mateix. Sent realistes, es mes durillo que la motxilla o el fular, però s'aguanta prou bé, tot i que jo tinc molts problemes d'esquena. Això sí, suposo que també depèn del pes del nen!

Del tema passejar som de ciutat, aixi q basicament pel carrer. Recordo que quan vam començar a anar caminant a l'escoleta trigavem 1.15 hores a arribar a casa! I això que ja eren mes grandetes i esta a 15 min de casa a pas d'adult...

Si anàvem a fer excursions al bosc o així, doncs buscar camins fàcils i rutes curtes :D

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::