Cadireta de passeig

Més qüestions.
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Cadireta de passeig

EntradaAutor: rita2013 » dc. set. 17, 2014 12:03 pm

Em podeu recomanar alguna cadireta de passeig tipus paraigües per nen a partir de sis mesos? Quina teniu, quin us en feu, preus,...
Gràcies!!
Busy_Bee
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 1:33 pm

Re: Cadireta de passeig

EntradaAutor: Busy_Bee » dc. set. 17, 2014 5:26 pm

Hola!

Nosaltres tenim la Cbex Onix i n'estem súper contents! És molt forta, se la veu súper còmoda, es plega molt fàcilment, i té una súper capota que és el que a nosaltres sobretot sobretot ens interessava! Crec que valia uns 270 euros, més o menys... Jo sóc del parer que val més gastar-se els diners en la cadira de passeig que en el cotxet. Nosaltres vam comprar un Muum de segona mà i menys mal que no ens va costar gaires diners! Amb dos mesos i mig ja no cabia al cuco-maxi cosi i la vam haver de passar a la cadira. No és que aquesta no ens vagi bé, però ocupa molt al maleter del cotxe, i en canvi la Cybex molt poquet, i sempre que sortim anem amb aquesta última. Val a dir però que per anar pel poble a fer recados prefereixo el Muum, ja que és més manejable i té una cistella inferior molt més gran.

Si ara em tornés a comprar cotxet canviaria el Muum per algún altre, però en canvi la Cybex no la canviaria per res del món! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::