el cansament fins quan?
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
el cansament fins quan?
Ho pregunto perquè jo em pensava que era normal continuar cansada als set mesos de postpart, i encara més donant el pit a la nit, i resulta que tenia problemes de tiroides. Pot ser que m'hagi sortit de forma espontània o que estigui relacionat amb el postpart. Ara prenc medicament i em trobo molt millor. Però us ho deixo aquí per si us sentiu molt cansades i us penseu que és normal.
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Marta, a mi també em va passar. Quan L'Aina tenia 5 mesos em van trobar una descompensació de les hormones tiroidees, que després s'em va regular sola.
Em van dir que era normal en el postpart, sbtot tenint en compte els antecedents familiars (la meva mare i les seves 4 germanes ho tenen diagnosticat). Per això últim em van dir que tard o d'hora tornaria.... i ara ha tornat.....

Em van dir que era normal en el postpart, sbtot tenint en compte els antecedents familiars (la meva mare i les seves 4 germanes ho tenen diagnosticat). Per això últim em van dir que tard o d'hora tornaria.... i ara ha tornat.....
-
VisitantVi
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Doncs en el meu cas, la meva ginecòloga en la revisió anual em va tocar el coll i em va preguntar si em sentia molt cansada. Em va fer fer una anàlisi de sang i m'ho van trobar, però jo, no havia notat res d'especial.
El símptoma més conegut és el de canvis radicals en el pes, i m'han parlat de problemes als ulls o a la visió (no ho recordo) i pell seca. Segurament n'hi ha més, perquè la tiròides afecta a tot el cos.
El símptoma més conegut és el de canvis radicals en el pes, i m'han parlat de problemes als ulls o a la visió (no ho recordo) i pell seca. Segurament n'hi ha més, perquè la tiròides afecta a tot el cos.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

)