No li agrada anar al cotxet

Més qüestions.
ura13
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dt. març 26, 2013 11:43 am

No li agrada anar al cotxet

EntradaAutor: ura13 » dc. ago. 06, 2014 5:31 pm

Estic una mica desesperada, tinc una nena de 6 setmanes i cada dia sortim a passejar amb el cotxet, però és horrible sortir, plora com si l'estiguessin matant i no hi ha maneres de calmar-la si no és que l'agafo en braços. Ara quan sortim, la posem dormida ja al cotxet, però quan es desperta ja hi tornem a ser.... Al final he agafat la motxilla (marsupi) i quan es desperta i plora li acabo posant. Però és desesperant, perquè no podem anar enlloc...a alguna li ha passat o li passa? Què heu fet?

Gràcies!!
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: No li agrada anar al cotxet

EntradaAutor: Arual83 » dc. ago. 06, 2014 6:03 pm

Hola Ura!

A l.Emma mai li ha agradat el.cotxet. Des del.primer més que res... Hi estava com a molt 20 minuts o si s adormia podia arribar a estar una horeta... La Solució? Portanadons. I quan.va començar a caminar als 14 mesos encara el.volia menys! Sort que em.van deixar el.cotxet pq no l he fet servir gens. Al principi pensava, pq els dels altres van.estupendus al cotxet i la meva no hi ha manera??? Però l Emma volia anar enganxadeta a la mama aixi que no li vam.donar moltes voltes. No he intentat mai retenir-la al.cotxet plorant, pensava que.això encara faria agafar-li més mania! Així que pocs consells.et puc donar!
Ànims, no.sempre ha.de ser així, fan.canvis!!
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dc. ago. 06, 2014 6:17 pm

Al nostre petit tampoc li ha agradat mai el cotxet, ni el portanadons, res de res. El tenia que portar en braços, ja que a mi no m'ha agradat mai deixar al nen plorar dins del cotxet.

Per sort, va començar a caminar als 10 mesos, ara te 13 mesos i quan sortim al carrer a passejar, anem sense cotxet.

Crec que aixo va a nens, els nostre mes que mogut li agrada molt explorar, i ( a no ser que tinguem "cosetes" que fer) sempre que sortim, anem al seu ritme, potser no fem mes de 200 metres, però anem tranquils, no ens cansem, i tots contents.
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dj. ago. 07, 2014 10:39 am

Hola ura13!
A la meva nena tmb li passava. No suportava el cuco.
uf, era un suplici anar a passejar U_U quan sortiem per la porta....ja tremolava...sempre acabava igual...plorant....jo agafantla i portantla a coll...
Només s'hi estava quan es quedava dormideta també. Quins mesos vam passar... :-o00m Igual que la Naethda, jo tampoc entenia perque hi havia bebés que anaven amb el cuco com si res... i perquè la meva peque no?? :(
Tot va anar a millor uns mesos després, quan vam cambiar el cuco per la cadira. Crec que tenia ganes de passejar i veure món.

Ànims!
Imatge

Imatge
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Arigalma » dt. ago. 19, 2014 7:44 am

Hola
a mi em passava el mateix.... el passeig era un suplici... cada dia arribava a casa plorant o a la motxilla, així que als 6 mesos quan la pedi em va donar l'ok el vaig passar a la cadireta de passeig i quin canvi!!!! A vegades encara plora però no sempre i comença quan ja portem mooolta estona.
Ah, i tampoc li agrada anar amb cotxe.... Suposo k canviarà també quan el giri endavant.... però jo el vull portar contra marxa tot el temps que pugui...
Imatge

Imatge
rita2013
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: rita2013 » dt. ago. 19, 2014 9:42 pm

Al meu tampoc li agrada el cotxet. Quan està despert tirem de portanadons (a estones) i sobretot braços! Jo de moment encara el porto al cuco. Espero que quan el passi a la cadireta la cosa millori!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. set. 01, 2014 3:35 am

El meu no volia ssber res del capazo pero vaig posar lancadireta amn reductor i aqui si q va encantat
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 01, 2014 5:10 am

Has probat ura13 de posarls en una maxicosi i mirant cap a tu??
Natrus combinavem cuco, maxicosi o motxila boba k ens salvava dels colics!!
Xo la maxicosi k teniem era primer easy k es reclinava quasi totalment xo nen et veia perfectamenr

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::