No li agrada anar al cotxet
No li agrada anar al cotxet
Estic una mica desesperada, tinc una nena de 6 setmanes i cada dia sortim a passejar amb el cotxet, però és horrible sortir, plora com si l'estiguessin matant i no hi ha maneres de calmar-la si no és que l'agafo en braços. Ara quan sortim, la posem dormida ja al cotxet, però quan es desperta ja hi tornem a ser.... Al final he agafat la motxilla (marsupi) i quan es desperta i plora li acabo posant. Però és desesperant, perquè no podem anar enlloc...a alguna li ha passat o li passa? Què heu fet?
Gràcies!!
Gràcies!!
Re: No li agrada anar al cotxet
Hola Ura!
A l.Emma mai li ha agradat el.cotxet. Des del.primer més que res... Hi estava com a molt 20 minuts o si s adormia podia arribar a estar una horeta... La Solució? Portanadons. I quan.va començar a caminar als 14 mesos encara el.volia menys! Sort que em.van deixar el.cotxet pq no l he fet servir gens. Al principi pensava, pq els dels altres van.estupendus al cotxet i la meva no hi ha manera??? Però l Emma volia anar enganxadeta a la mama aixi que no li vam.donar moltes voltes. No he intentat mai retenir-la al.cotxet plorant, pensava que.això encara faria agafar-li més mania! Així que pocs consells.et puc donar!
Ànims, no.sempre ha.de ser així, fan.canvis!!
A l.Emma mai li ha agradat el.cotxet. Des del.primer més que res... Hi estava com a molt 20 minuts o si s adormia podia arribar a estar una horeta... La Solució? Portanadons. I quan.va començar a caminar als 14 mesos encara el.volia menys! Sort que em.van deixar el.cotxet pq no l he fet servir gens. Al principi pensava, pq els dels altres van.estupendus al cotxet i la meva no hi ha manera??? Però l Emma volia anar enganxadeta a la mama aixi que no li vam.donar moltes voltes. No he intentat mai retenir-la al.cotxet plorant, pensava que.això encara faria agafar-li més mania! Així que pocs consells.et puc donar!
Ànims, no.sempre ha.de ser així, fan.canvis!!
Al nostre petit tampoc li ha agradat mai el cotxet, ni el portanadons, res de res. El tenia que portar en braços, ja que a mi no m'ha agradat mai deixar al nen plorar dins del cotxet.
Per sort, va començar a caminar als 10 mesos, ara te 13 mesos i quan sortim al carrer a passejar, anem sense cotxet.
Crec que aixo va a nens, els nostre mes que mogut li agrada molt explorar, i ( a no ser que tinguem "cosetes" que fer) sempre que sortim, anem al seu ritme, potser no fem mes de 200 metres, però anem tranquils, no ens cansem, i tots contents.
Per sort, va començar a caminar als 10 mesos, ara te 13 mesos i quan sortim al carrer a passejar, anem sense cotxet.
Crec que aixo va a nens, els nostre mes que mogut li agrada molt explorar, i ( a no ser que tinguem "cosetes" que fer) sempre que sortim, anem al seu ritme, potser no fem mes de 200 metres, però anem tranquils, no ens cansem, i tots contents.
Hola ura13!
A la meva nena tmb li passava. No suportava el cuco.
uf, era un suplici anar a passejar U_U quan sortiem per la porta....ja tremolava...sempre acabava igual...plorant....jo agafantla i portantla a coll...
Només s'hi estava quan es quedava dormideta també. Quins mesos vam passar...
Igual que la Naethda, jo tampoc entenia perque hi havia bebés que anaven amb el cuco com si res... i perquè la meva peque no?? :(
Tot va anar a millor uns mesos després, quan vam cambiar el cuco per la cadira. Crec que tenia ganes de passejar i veure món.
Ànims!
A la meva nena tmb li passava. No suportava el cuco.
uf, era un suplici anar a passejar U_U quan sortiem per la porta....ja tremolava...sempre acabava igual...plorant....jo agafantla i portantla a coll...
Només s'hi estava quan es quedava dormideta també. Quins mesos vam passar...
Igual que la Naethda, jo tampoc entenia perque hi havia bebés que anaven amb el cuco com si res... i perquè la meva peque no?? :(Tot va anar a millor uns mesos després, quan vam cambiar el cuco per la cadira. Crec que tenia ganes de passejar i veure món.
Ànims!
Hola
a mi em passava el mateix.... el passeig era un suplici... cada dia arribava a casa plorant o a la motxilla, així que als 6 mesos quan la pedi em va donar l'ok el vaig passar a la cadireta de passeig i quin canvi!!!! A vegades encara plora però no sempre i comença quan ja portem mooolta estona.
Ah, i tampoc li agrada anar amb cotxe.... Suposo k canviarà també quan el giri endavant.... però jo el vull portar contra marxa tot el temps que pugui...
a mi em passava el mateix.... el passeig era un suplici... cada dia arribava a casa plorant o a la motxilla, així que als 6 mesos quan la pedi em va donar l'ok el vaig passar a la cadireta de passeig i quin canvi!!!! A vegades encara plora però no sempre i comença quan ja portem mooolta estona.
Ah, i tampoc li agrada anar amb cotxe.... Suposo k canviarà també quan el giri endavant.... però jo el vull portar contra marxa tot el temps que pugui...
Al meu tampoc li agrada el cotxet. Quan està despert tirem de portanadons (a estones) i sobretot braços! Jo de moment encara el porto al cuco. Espero que quan el passi a la cadireta la cosa millori!
El meu no volia ssber res del capazo pero vaig posar lancadireta amn reductor i aqui si q va encantat
Has probat ura13 de posarls en una maxicosi i mirant cap a tu??
Natrus combinavem cuco, maxicosi o motxila boba k ens salvava dels colics!!
Xo la maxicosi k teniem era primer easy k es reclinava quasi totalment xo nen et veia perfectamenr
Natrus combinavem cuco, maxicosi o motxila boba k ens salvava dels colics!!
Xo la maxicosi k teniem era primer easy k es reclinava quasi totalment xo nen et veia perfectamenr
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |