Vueling i viatjar amb bebé

Més qüestions.
Ninu78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. abr. 11, 2012 7:53 pm

Vueling i viatjar amb bebé

EntradaAutor: Ninu78 » dj. jul. 31, 2014 11:33 am

Hola, el proper mes d´octubre tenim previst un viatge amb avió amb el petit que llavors tindrà 9 mesos. Viatgem amb la companyia Vueling. Alguna em pot explicar la seva experiència?
No ocupa seient i viatjarà a sobre meu, els últims cops que he volat amb Vueling recordo un espai entre fileres molt estret i no sé pas si hi cabrem!
A la pàgina de reserva de seient n´hi ha alguns que son al mig d´algunes fileres amb un símbol que posa "asiento bebé". Sabeu que vol dir? Haig d´agafar aquests obligatòriament o tenen alguna cosa especial que els fa més indicats?
Quants dubtes!
Imatge
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Vueling i viatjar amb bebé

EntradaAutor: Merche83 » dj. jul. 31, 2014 12:51 pm

amb vueling ni idea pero he viatjat amb Ryanair i amb Iberia sent bebe i no hi havia res d'asiento bebe.. te'l ficaves a la falda amb un cinturó especial que et donen ells que t'agafa a tu i al nen a la vegada. el cotxet el portes fins al momento d'entrar al avió i allà te'l fiquen a la bodega, també te'l tornen el primer de tot per tant "no pateix" el mateix que les maletes que han de pasar per les cintes i es quan se li donen cops.
a nosaltres ens van ficar com a preferents per entrar a Iberia i amb Ryanair un dels cops ens van deixar els seients del principi també, les altres cops on puguessim. Per lo demés tot normal
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dj. jul. 31, 2014 1:34 pm

Amb Vueling crec que donen seients del principi si vas amb un bebé. Nosaltres vam volar quan el meu nen acabava de fer 2 anys i per tant ja pagava seient, pero uns amics anaven amb un bebé i sí anaven per les primeres files.
quant al cotxet el pots portar fins la porta de l'avió, pero al sortir l'has de recollir a la cinta com la resta d'equipatge.
cafeambllet
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. jul. 01, 2014 11:13 am

EntradaAutor: cafeambllet » dt. ago. 05, 2014 10:10 pm

Ninu78, pel tema de l'espai entre files, el que queda un cop assegut. Jo he fet moltes vegades un trajecte de 4'30 min de vol amb vueling i, tot i no anar-hi amb cap bebè, n'he vist molts i asseguts a tot arreu, primeres files, al mig,... i no em semblava pas que estessin incòmodes del tot. El que sí que feien, era que un de la parella, a vegades es passejava amunt i avall del passadís amb el nadó en braços, però penso que era més per la comoditat del pares que no pas per la del nen.

Bon viatge!
Llompi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dv. ago. 22, 2014 12:03 pm

Ninu78, Fa poc vam volar a Menorca amb la nostra filla de 14 mesos i vam viatjar amb ella asseguda a la falda. L'espai és molt petit i no ens van donar seients especial. Crec que a l'anada vam anar a la fila 23 i a la tornada a la 21. El què sí que fan és que les famílies que tenen nens embarquen els primers.
L'anada es va fer una mica pesada perquè no parava de moure's i l'espai és petit. Però a la tornada li vaig donar el pit i es va quedar dormida tot el vol (uns 40 min. en total).

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::