natació per a bebès m'ho recomaneu ?

Més qüestions.
banyolina
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

natació per a bebès m'ho recomaneu ?

EntradaAutor: banyolina » dc. maig 21, 2014 7:23 pm

Hola.
Tinc un bebè de 3 mesos i tinc el dubte si apuntar-ho a natació a partir dels 6 mesos, en el centre on ho fan són 40 minuts aproximadament . Ara veig que s´ho passa pipa a la banyera i per això crec que li agradará

Però no estic segura d'apuntar-ho tinc por que agafi otitis o que no li agradi i plori i una vegada pagada la quota i matricula no hi ha volta enrerre jejej :ufs:

Als vostres petits l´hi agrada la piscina , han agafat otitis, i el clor de la piscina per la pell??
rkl
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

Re: natació per a bebès m'ho recomaneu ?

EntradaAutor: rkl » dc. maig 21, 2014 8:18 pm

Nosaltres portem a la nena des de els 3 mesos,ara en té 14!Hi va un dia a la setmana amb el pare i tots dos estan molt contents!!!No ens ha agafat mai res,quan estan constipats va bé per treure els moquets!!!Aprent a estar en un altre medi,juga,es capbussa i s,ho passen molt bé!!!
És una activitat bonica de fer amb els nens!!!
tristantao
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

EntradaAutor: tristantao » dc. maig 21, 2014 8:29 pm

Hola banyolina,

Jo he portat les meves nenes des de ben petites a natació, la gran va començar amb 3 mesos i mig, i t' ho recomano 100%. Les meves no han agafat cap otitis (tenen 3 anys i 18 mesos) i lo del clor, nosaltres vam buscar piscina que fer servir osmosis inversa per la purificació que és molt millor que el clor.

Jo no ho dubtaria! ;-)
AnnaGP
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dc. maig 21, 2014 8:34 pm

Nosaltres tambe el portem desde que te 4mesos, i molt be. El portem 30 minuts, dos dies a la setmana, i ja en tenim mes que suficient quan son tan petits.
Els hi va molt be, i es disfruta molt. Que li agradi la banyera no diu que li agradi la piscina, les dimensions son diferents i els hi fa mes respecte, almenys al meu.
mel2010
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dc. maig 21, 2014 8:58 pm

Doncs jo et diria que depèn d' on la portis perque a la meva li encantava l' aigua però agafava fred i no hi volia anar, es passava l' estona tremolant i ho vam haver de deixar. Va ser una llàstima perquecs' ho passava bé però després sempre estava refredada.
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dc. maig 21, 2014 10:42 pm

Sense dubte! El meu fill va començar amb 2 mesos, aixó si, a una piscina in fan servir llum ultraviolada i sal per la neteja. Es especial per a bebés tant per la temperatura i les instal.lacions, ja que moltes vegades a les municipals agafen fred fira de l'aigua i no tens gaire infraestructura pel moment "vestuari". Si es a BCN ves a veure Lenoarmi, recomanable al 100x100
juju
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. maig 31, 2008 7:20 pm

EntradaAutor: juju » dj. maig 22, 2014 7:47 am

Hola, bon dia!
Doncs la nostra experiència a la piscina també és positiva. Des dels cinc mesos anem a la piscina i s'ho passa pipa. Nossltres, abans d'apuntar-nos varem fer una sessió de prova que ens va fer decidir. Potser si ho proves veuràs la reacció del teu bebè i et podràs decidir amb més facilitat.
Cotones
Entrades: 103
Membre des de: dt. maig 20, 2014 2:42 pm

EntradaAutor: Cotones » dj. maig 22, 2014 9:48 am

Jo crec que és una experiencia 100% recomanable.

La nostra va desde els 6 mesos i he de dir que ha estat una experiéncia maravellosa, tant per ella com per mí.

És mes ara té 27mesos i els dissabtes és lleva dient, "vamo pisina??"...el dia que no podem anar és possar de mal humor i tot.

L'any que bé ja comença soleta, sense la mami, no se qui ho passarà pitjor. :o(
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dj. maig 22, 2014 10:52 am

doncs jo dirè el contrari que tothom.
Naltros vam tenir força mala experiència amb la piscina. El meu fill gran hi va començar a anar amb 6 mesos i tot i que potser si que s'ho passava bé, no li va servir per gaire. La monitora que ens va tocar els forçava molt, i al final no hi anava gens content. Ho vam deixar cap als dos anys
Amb el petit, el que vam fer va ser fer-nos socis nosaltres de la piscina, i portar-hi el nen "per lliure". El nen disfrutava moltissim més, hi podia anar amb els dos, vam aconseguir que el gran perdès la por, i el petit estimés l'aigua. Quan finalment el vam apuntar a un curset regular, amb 3 anys acabats de fer, el tercer dia nedava sol.
ImatgeImatge
efidu
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 2:53 pm

EntradaAutor: efidu » dj. maig 22, 2014 11:40 am

Nosaltres també el portem des dels 7 mesos... però no amb monitor, ja que aquest ja ens va dir que fins als 3 anys més o menys l'únic que volen els nens és jugar i, amb qui jugaran millor que amb els seus pares? doncs això, que els dissabtes al matí tots cap a la piscina (on també hi ha d'altres nens amb pares i els grans amb monitor) i la veritat és que li ha anat molt bé de moment. A més li fa venir gana i després, com està cansadet, la migdiada la fa millor...
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dj. maig 22, 2014 12:03 pm

Nosaltres també som dels que ens hem fet socis de la piscina i hi anem els tres per lliure cada diumenge el matí.

En el curset, nosaltres vam veure què tot és una mica rígid, i a vegades ja se sap que amb els nens petits cal una mica de flexibilitat... A més a més ens van explicar que l'objectiu final del curs era que l'infant perdés la por a l'aigua i es famialiritzés amb un nou medi... I també vam pensar... Per aconseguir-ho què millor que amb la companyia del pare de la mare i al nostre ritme!

I la veritat què l'experiència per lliure molt positiva! hi vam començar anar amb 16 mesos, i des del primer moment s'hi ha divertit molt! No té gens de por a l'aigua i poc a poc va agafant més sultura! a vegades quan anem entre setmana coincidim que a la piscina del costat fan un curset de piscina amb nens petits 1-2 anys, i hem vist que la nostra filla sense el curset es desenvolupa igual de bé a l'aigua...

Nosaltres estem molt contents de la decisió presa!
Carme-it
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: Carme-it » dj. maig 22, 2014 2:53 pm

Aquí una altra experiència positiva per duplicat.
Tant amb la gran com amb la petita, vam començar als 9 i 7 mesos respectivament (per tema d'inici de cursets) i els hi encanta i a nosaltres tb.
Ara la gran ja va sola, ja és gran! i ara si que aprenen a nedar.
Amb la petita tb fem "curset", i nosaltres molt bé, la classe dura 30min i el monitor un 10. Anem canviant d'activitats, d'accessoris (xurro, planxa, ninot, pilota,...) i no tenim temps d'aborrir-nos.

Tb és un moment que fas exclusiu per ella, nosaltres ens combinem un dia el pare i un dia la mare, i així tb fas activitats amb la petita.
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::