pREINSCRIPCIÓ PER P0
pREINSCRIPCIÓ PER P0
hola noies,
tinc un dubte, a veure si em podeu ajudar.
vosaltres sabeu si un nen neix després de les preinscripcions per anar a P0 pot accedir-hi un cop s'ha iniciat el curs??
no sé si m'explico, sé que les preinscripcions per les llars d'infants són a principi de maig, pot un nen nascut al juny entrar aquell any a P0?
'única opció que tindria seria anar a la privada als 4 mesos??
gràcies noies
tinc un dubte, a veure si em podeu ajudar.
vosaltres sabeu si un nen neix després de les preinscripcions per anar a P0 pot accedir-hi un cop s'ha iniciat el curs??
no sé si m'explico, sé que les preinscripcions per les llars d'infants són a principi de maig, pot un nen nascut al juny entrar aquell any a P0?
'única opció que tindria seria anar a la privada als 4 mesos??
gràcies noies
Re: pREINSCRIPCIÓ PER P0
Jo soc educadora infantil i fins on jo tinc entès l'infant ha de tenir els Quatre mesos al setembre, quan comença el curs escolar, per poder optar a una plaça en una llar municipal.
Per accedir a les privades, no cal.
Per accedir a les privades, no cal.
A mi també em sembla recordar que a les municipals el nen ha de tenir 4 mesos el dia que comença el curs. Provar d'entrar més tard es pot, però depèn d'on siguis ja és gairebé impossible entrar al setembre... Pensa que les classes de lactants són de només 8 nens i moltes escoles bressol o no en tenen o en tenen només una...
Depen de cada municipi i segurament deu dependre de la demanda que tinguin. Ara fa un any vaig preinscriure el meu fill que encara havia de néixer i ha començat la llar municipal aquest gener. Tot és preguntar-ho...
Bon dia!
Pots fer una inscripcio fora de término Quan el bebé cumpleixi els 4 mesos. Llavors t'assignaran una llar amb vacant o baixa. Però com t'ha dit la catalana és pràcticament imposible perque no totes les plata municipals tenen aula de lactants I si en tenen només és de 8 nadons... Però ho pots probar, sinó sempre tens la opció de la privada.
Pots fer una inscripcio fora de término Quan el bebé cumpleixi els 4 mesos. Llavors t'assignaran una llar amb vacant o baixa. Però com t'ha dit la catalana és pràcticament imposible perque no totes les plata municipals tenen aula de lactants I si en tenen només és de 8 nadons... Però ho pots probar, sinó sempre tens la opció de la privada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |