Sac per dormir. Quin
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Sac per dormir. Quin
Hola a tothom, l'hivern passat la meva filla va dormir en un saquet d'aquells que poses els braços i hi queden ben abrigadets. Aquest any li he de comprar un altre i no sé quin triar, n'hi ha d la marca Grobag que són força cars i també n'hi ha del Kiabi molt més econòmics. La pregunta és, quin sac teniu vosaltres que abrigui? En aquest cas no sé si la diferència de preu té a veure només amb les marques o també amb la qualitat. Gràcies
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
Re: Sac per dormir. Quin
Hola!
Jo tinc de la marca grobag (de segona mà), tinc de la marca babybag (comprats per mi) i tenia un del primark (va ser quan era mes bebito).
Tots m' han anat bé en quan escalfar al nen, mirant sempre la densitat del "relleno" (ara no em surt en català, seria farcit?) El que pasa que un sac
de la marca grobag o babybag aguanten moltes rentades i continuen estant igual que el primer dia, d' altres el farcit es va movent i de vegades es queda
tot aglomerat a un cantò. Si has d' agafar la talla 18 mesos- 3 anys potser si que val la pena que sigui una mica més bo ja que et durarà més temps, no se.
Jo encara li posos i te 3 anys, ara ja li possa-re el de la talla 3-6 anys.
De totes maneres els de la marca babybag son molt semblant als de la marca grobag, son més economics i son fets aqui a Begues
No se si t' he ajudat o t' he liat més
Edito per dir que els de la marca babybag surten bé de preu si agafes els de la secció outlet, són els de la temporada passada i queden per 25€, si no surten com els de la grobag.
Jo tinc de la marca grobag (de segona mà), tinc de la marca babybag (comprats per mi) i tenia un del primark (va ser quan era mes bebito).
Tots m' han anat bé en quan escalfar al nen, mirant sempre la densitat del "relleno" (ara no em surt en català, seria farcit?) El que pasa que un sac
de la marca grobag o babybag aguanten moltes rentades i continuen estant igual que el primer dia, d' altres el farcit es va movent i de vegades es queda
tot aglomerat a un cantò. Si has d' agafar la talla 18 mesos- 3 anys potser si que val la pena que sigui una mica més bo ja que et durarà més temps, no se.
Jo encara li posos i te 3 anys, ara ja li possa-re el de la talla 3-6 anys.
De totes maneres els de la marca babybag son molt semblant als de la marca grobag, son més economics i son fets aqui a Begues
No se si t' he ajudat o t' he liat més

Edito per dir que els de la marca babybag surten bé de preu si agafes els de la secció outlet, són els de la temporada passada i queden per 25€, si no surten com els de la grobag.
Nuvolmagic, on es poden comprar?
Gràcies!
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
A la seva web, t' ho envian a casa però també és pot recollir allà, estan a Begues i així t' estalvies els ports.
Hola, jo n'he tingut del kiabi, els he utilitzat per els dos nens, m'han nat b, i estan perfectes!! I el farcit continua al seu lloc, les cremelleres van b, i abriguen molt,......
Nosaltres vam tenir un de Grobag, i no em va convéncer que no té mànigues... Quan fa molt fred...
I després vam comprar uns de la marca Baby Boum. Són una mica cars, però jo he quedat encantada! Tenen els braços que li pots posar o treure, i a les cames tenen unes cremalleres, per posar com a sac, o com a pantaló.
Crec que són de Bèlgica, però hi ha una web española d'outlet que tenen models d'altres temporades molt rebaixats. Jo vaig comprar-hi i perfecte!!!
I després vam comprar uns de la marca Baby Boum. Són una mica cars, però jo he quedat encantada! Tenen els braços que li pots posar o treure, i a les cames tenen unes cremalleres, per posar com a sac, o com a pantaló.
Crec que són de Bèlgica, però hi ha una web española d'outlet que tenen models d'altres temporades molt rebaixats. Jo vaig comprar-hi i perfecte!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |