Alguna solució per posar tres cadiretes al darrera?
Alguna solució per posar tres cadiretes al darrera?
Primer de tot demanar disculpes perquè ahir vaig intentar fer una entrada desde el mòvil i no me'n vaig ensortir, però després he vist que a la pàgina d'inici sortia 4 o 5 vegades només l'assumpte....
Bé, sabeu d'alguna cadireta de cotxe que sigui estreta? Ara a finals d'octubre serem pares per 3a vegada i no sabem com fer-ho per posar tres cadiretes al cotxe, tenim dos cotxes normals ( kia carens i kia cee'd) que no tenen tres seients reals al darrera. Ara com ara canviar de cotxe impossible (un és practicament nou). Les nenes tenen 4 i 2 anys, així que suposo que han de ser tres cadiretes oi? Per l'elevador, encara son petites no? Existeix alguna cadira al mercat més estreta que les altres?
Algú porta tres nenes a darrera en un cotxe que no sigui monovolum?
Gràcies i disculpes de nou per repetir les entrades!
Bé, sabeu d'alguna cadireta de cotxe que sigui estreta? Ara a finals d'octubre serem pares per 3a vegada i no sabem com fer-ho per posar tres cadiretes al cotxe, tenim dos cotxes normals ( kia carens i kia cee'd) que no tenen tres seients reals al darrera. Ara com ara canviar de cotxe impossible (un és practicament nou). Les nenes tenen 4 i 2 anys, així que suposo que han de ser tres cadiretes oi? Per l'elevador, encara son petites no? Existeix alguna cadira al mercat més estreta que les altres?
Algú porta tres nenes a darrera en un cotxe que no sigui monovolum?
Gràcies i disculpes de nou per repetir les entrades!
Re: Alguna solució per posar tres cadiretes al darrera?
Xipieta, nosaltres tenim el mateix problema. Tenim un Toyota Prius i la veritat és que ens queda una mica petit, però de moment no tenim ni pensaments ni calers per canviar-lo, així que anem tirant amb les dos nenes en la cadireta (3 i 4 anys) i el nen de moment amb la maxicosis.
El dia que l'Aniol ja no hi càpiga haurem de tirar d'elevador, per a la nena gran

El dia que l'Aniol ja no hi càpiga haurem de tirar d'elevador, per a la nena gran

Jo ho he anat preguntant també i quasi tots m'han dit que han anat a una botiga de cadiretes, que les han provat al cotxe a veure si entraven i també que han comprat una cosa d'aquestes (http://www.amazon.es/Extensi%C3%B3n-cin ... B008AKN3EC) per no deixar-se els dits posant els cinturons.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Compte amb aquests allargadors, a Espanya no estan honoligats i en cas d'inspecció per part dels mossos us ho pot caure multa o fins i tot en cas d'accident tenir problemes amb l'assegurança!
Ostres, gracies Nime, no en tenia ni idea. Nosaltres no tenim cotxe (ni carnet), i ara estem "en ello", per això vam anar preguntant i ens van dir això. Gracies per dir-ho!!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
És que jo vaig tenir problemes amb el grup 0 perquè els cinturons de darrere del meu cotxe eren massa curts i parlant-ho amb un veí mosso m'ho va dir, jo tampoc ho sabia, hi ha moltíssima grnt que els porta.
Sobre el tema de las Sillitas hay varios Posts y el problema es el mismo, las sillas tienen un tamaño standard, personalmente nosotros también tuvimos ese problema, y la solución fue cambiar de coche, ahí se acabaron los problemas.
Sobre las extensiones del Cinturón cualquier cosa que no este homologada lo mejor es no llevarla, lo mas importante es la Seguridad.
Sobre las extensiones del Cinturón cualquier cosa que no este homologada lo mejor es no llevarla, lo mas importante es la Seguridad.
Gràcies per les respostes!! Al final mirant i remirant hem trobat una cadireta estreta que ens hi cap!! Per si a algú li interessa es la stalight SP 2013 d'una marca alemana storchenmüle que es veu que pertany a la marca recaro. Es aquesta (http://productos.parabebes.com/silla-au ... d0e78.html)
Es del grup 12 3. L'hem provat al cotxe amb les altres dues cadiretes i es veu bona i còmode i per comentaris trobats x internet la deixen molt bé!!! L'únic que es un pel cara (250€) sense isofix, (amb isofix, impossible posar tres cadiretes) però ens hem atrevit a comprar-la a una web alemana per 100€ menys!
Ja us explicaré....
Es del grup 12 3. L'hem provat al cotxe amb les altres dues cadiretes i es veu bona i còmode i per comentaris trobats x internet la deixen molt bé!!! L'únic que es un pel cara (250€) sense isofix, (amb isofix, impossible posar tres cadiretes) però ens hem atrevit a comprar-la a una web alemana per 100€ menys!
Ja us explicaré....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |