Fer pastis de bolquers
Fer pastis de bolquers
Hola!!La meva germana espera el seu primer fill pel febrer 2014 hi havia pensat regalar-li algu utilTinc algun dubte sobre com fer el pastis de bolquers, que s'enganxen els bolquers enrotllats amb celo?
Moltes gracies!
Moltes gracies!
Re: Fer pastis de bolquers
Hola!!
Jo quan en faig lligo cada bolquer amb una goma de"pollastre". I després cada 3 o 4 amb cinta (depenent de la base i pisos q facis), i per últim cada base amb una cinta més ample i enganxada per sota amb celo!!
Aixo si q lés gomes, i cintes quedin al mateix nivell i només és vegi la cinta més ample de fora :)
Llavors pots penjari algun nino.... O be alguna cosa útil! Com un xumet, pitet....
I si vols per q el mig et quedi centrat posai una ampolla de colonia o crema (la plata de la base haurà de ser una mica gruixuda!!!) et serames fàcil de mantenir dret! I ho podrà ven aprofitar!!
Esperò q t'hagui servit d'ajuda!
Jo quan en faig lligo cada bolquer amb una goma de"pollastre". I després cada 3 o 4 amb cinta (depenent de la base i pisos q facis), i per últim cada base amb una cinta més ample i enganxada per sota amb celo!!
Aixo si q lés gomes, i cintes quedin al mateix nivell i només és vegi la cinta més ample de fora :)
Llavors pots penjari algun nino.... O be alguna cosa útil! Com un xumet, pitet....
I si vols per q el mig et quedi centrat posai una ampolla de colonia o crema (la plata de la base haurà de ser una mica gruixuda!!!) et serames fàcil de mantenir dret! I ho podrà ven aprofitar!!
Esperò q t'hagui servit d'ajuda!
Fet així (amb la crema o colonia al mig) l'hauras de fer de 3 pisos! amb un paquet d'uns 70... Bolquers ja en tindras! L'emboliques amb paper de celofan, un llaç i un regal ven útil!!!!!
:)
:)
Gracies!!es un regal util!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |