Pijama-manta o sac de dormir
Pijama-manta o sac de dormir
A casa ja ha arribat la fresqueta a les nits amb el pijama de cotó maniga llarga no n.hi ha prou.
Estic buscant pijames-manta de cotó 100% o sacs amb cremallera tipus buzo de cotó 100% i no en trobo.
Com ho fareu?
Estic buscant pijames-manta de cotó 100% o sacs amb cremallera tipus buzo de cotó 100% i no en trobo.
Com ho fareu?
Re: Pijama-manta o sac de dormir
Palme, al Vertbaudet n'hi ha 100% coto, tant pijames con saquets, de la col.leccio bio
Petons!!!!
Petons!!!!
Hola,
A la pagina web de kiabi també en pots trobar a part dels de vellut.... hi ha de punt de jersey...que son 100% cotó.
A la pagina web de kiabi també en pots trobar a part dels de vellut.... hi ha de punt de jersey...que son 100% cotó.
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Hola! mira, acabo deveure que a L'ALDI aquest dimecres 18-9-13 venen sacs amb cremallera, suposo que és el que et referies, amb mides de 6 mesos a 3 anys. A 10 euros! http://www.aldi.es/aldi_saco_de_dormir_para_bebe_48_5_549_6995.html
Moltes gracies!!!! Ho mirare
hola jo l'hivern passat ho vaig intentar amb el sac, però no li va agradar gens ... a veure aquest any! amb el pijama manta i la manta em va anar genial, ja que es destapa a cada moment!

He llegit q els sacs no van be amb bebes q es giren i mouen molt. Me n.han deixat un i ho probarem qyan faci mes fred
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |