Irritació al coll que fa mala olor

Més qüestions.
melibea80
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

Irritació al coll que fa mala olor

EntradaAutor: melibea80 » dj. set. 12, 2013 12:23 pm

Hola!! Fa uns dies que en algunes tomes notava una certa olor forta quan em posava a la nena al pit. No sabia s'on venia, primer pensava que era l'alè de la nena, que té reflux i vomita sovint, però quan me l'acostava a la cara no ho notava, la boca li feia oloreta de llet però bona. També vaig descartar que fos jo, o el meu pit, els discos de lactància o el sostenidor.... I resulta que avui ja no podia suportar-ho més, havia de saber d'on venia l'olor... i he descobert que té una irritació a un plec del coll i que tenia fins i tot restes de llet, com un grumoll blanc. I li feia una olor rància. Li ho he netejat amb cura i li he posat crema del culet, però m'agradaria saber si també us ha passat i si teniu algun truc per evitar que empitjori. Jo pensava que li estava netejant bé però es veu que no arribava al fons del tot del plec.

Gràcies
Sol1411
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

Re: Irritació al coll que fa mala olor

EntradaAutor: Sol1411 » dj. set. 12, 2013 12:59 pm

A la meva petita li va passar el mateix, i això que fem LA. Es veu que els regalims de llet, la suor, roba que li pot rossar la zona... pot fer que s'irriti.

Quan ho té irritat li netejem amb suero fisiològic i li posem la pomada del culet (eryplast); i se li cura molt bé.
Quan ho té bé, li netejem amb aigua i sabó; això sí, no li agrada ensenyar gaire el coll i hem de fer malabarismes per poder-ho fer bé.

Per evitar-ho, neteja, roba que no apreti molt el coll o que no li rossi; i jo amb el biberó intento que no vagi rés de llet cap avall amb una tovallola. I a la mínima, pomada.

De totes maneres si ho veus molt malament pregunta al teu pediatre.
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dt. set. 24, 2013 10:59 am

Li va passar en dos o tres dies de crema del culet i de procurar que no l'hi arribés la llet fins al plec. :love: Gràcies!
navann
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. set. 22, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: navann » dc. set. 25, 2013 7:59 pm

Hola guapa!!

A la meva petita li passava exactament el mateix, era un no parar de fer glupadetes, hem passava el dia canviant-li la roba, i també tenia tot el coll irritat. Nosaltres, un parell de cops al dia, aprofitava quan li canviava el bolquer, per posar-la panxa a terra, d'aquesta manera aixequen bé el cap, li netejava amb aigua i sabó, li assecava amb el secador, li posava crema del cos, o com bé dius crema del culet i la deixava uns minutets, si a la teva petita li agrada la postura la pots deixar més estona, però d'aquesta manera la crema també té una mica de temps de fer efecte.

Per altre banda no cal que t'hi amoïnis gaire, jo cada vegada que anava al pediatre s'esgarrifava de com tenia el coll, però una dermatologa va dir-me que era el més normal del món, i que no m'hi preocupes. Aniràs veient que a mesura que la petitona va creixent i aguanta el cap soleta, la irritació se li anirà curant sola. Només és qüestió de paciència.

Fins aviat!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::