idea celebració
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
idea celebració
Hola mames!!!
Resulta que la petita dijous que ve ja ens fa un any!!! Com passa tot... Doncs res, que voldria que ho poguessin celebrar una mica a l'escola bressol. Ja sé que li faran la corona i que li cantaran aniversari feliç però m'agraderia poder fer-los arribar alguna activitat o joguina o instrument musical o alguna idea en la que ella es sentís una mica protagonista... Teniu alguna idea??
Gràcies per avançat!!
Resulta que la petita dijous que ve ja ens fa un any!!! Com passa tot... Doncs res, que voldria que ho poguessin celebrar una mica a l'escola bressol. Ja sé que li faran la corona i que li cantaran aniversari feliç però m'agraderia poder fer-los arribar alguna activitat o joguina o instrument musical o alguna idea en la que ella es sentís una mica protagonista... Teniu alguna idea??
Gràcies per avançat!!
Re: idea celebració
Hola marieta! Jo no portaria cap cosa material, a part que la llar d`infants potser no et deixa perque a vegades hi ha la norma de no portar joguines de casa , els altres nens potser se senten malament, jo no faria diferencies. Pero si et fa gracia fer algu perque no fas un recull de fotos del primer any, muntat com un conte i que ho pugui ensenyar als altres nens. Tambe pots fer un recull de fotos amb primers planols amb diferents cares, content, trist, enfadat, vergonya... i poses un escrit i es un conte que poden tenir a classe per treballar les emocions. Jo li vaig muntar pel meu fill i es el seu conte preferit! Una altre idea es pintar una samarreta seva amb les seves manetes, escriure-hi el seu nom, posar un 1 ben gran i que aquell dia vagi amb la samarreta. Nosaltres tenim la samarreta del primer i del segon any i es un record xulo i fet per ell! No se, nomes son idees pero jo no seria massa de portar res tipus joguina! Una abracada
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Re: idea celebració
Moltes gràcies, de veritat!!!
La idea de muntar un conte amb els diferents estats d'ànim de la petita m'agrada molt!!! A veure si d'aquí a dijous em dóna temps. Hi trobo molt bona idea!!
Bon cap de setmana!!
La idea de muntar un conte amb els diferents estats d'ànim de la petita m'agrada molt!!! A veure si d'aquí a dijous em dóna temps. Hi trobo molt bona idea!!
Bon cap de setmana!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |