Cadiretes de passeig per bessons

Més qüestions.
Xellota
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

Cadiretes de passeig per bessons

EntradaAutor: Xellota » dt. maig 28, 2013 11:06 pm

Potser ja hi ha un altre post on se'n parla però no el se trobar..perdoneu si el repeteixo.
Els meus bessons ja tenen vuit mesos, i per quan ja caminin volem canviar el cotxet que tenim per una cadireta. El cotxet ens va molt be, però vivim en un pis sense ascensor i baixar i pujar cada dia les peces desmuntades es una mica pal. Així que hem pensat en comprar una cadireta d'aquestos dobles, que es mes fàcil i còmoda de plegar i ocupa menys (crec) i no caldrà baixar els menuts lligats a les cadires..no se si m'explico.
Bueno..el tema es que veig moltes cadiretes de marques i preus diferents, i no sabria quina triar..
Me'n sabrieu recomanar alguna???????
Que es lo que hem de mirar principalment?????

Gràcies noies
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Cadiretes de passeig per bessons

EntradaAutor: Mara17 » dc. maig 29, 2013 7:44 am

Xellota ha escrit:però vivim en un pis sense ascensor i baixar i pujar cada dia les peces desmuntades es una mica pal.

"Una mica pal" diu!!! :content: :content: :content: Xellota, jo n'estic fins al monyo!!! Per mi és el pitjor de tot plegat! Ni dormir, ni menjar, ni plors... Les escales!!! N'estic ben farta! Espero que com a mínim em facin sortir algun múscul als braços. :r)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
estrella81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm

Re: Cadiretes de passeig per bessons

EntradaAutor: estrella81 » dj. maig 30, 2013 11:26 pm

Jo no tinc bessons pero si 2 nenes i es porten 21 mesos. Jo tinc la maclaren twin techno per bessons. Es genial.
Un consell: nova val uns 400 euros. Jo la vaig comprar al milanuncios a una noia k la venia i nomes tenia 6 mesos us per 200 euros. T'ho pots mirar pk hi ha gent k les tenen noves i se les venen
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::