Cadiretes de passeig per bessons
Cadiretes de passeig per bessons
Potser ja hi ha un altre post on se'n parla però no el se trobar..perdoneu si el repeteixo.
Els meus bessons ja tenen vuit mesos, i per quan ja caminin volem canviar el cotxet que tenim per una cadireta. El cotxet ens va molt be, però vivim en un pis sense ascensor i baixar i pujar cada dia les peces desmuntades es una mica pal. Així que hem pensat en comprar una cadireta d'aquestos dobles, que es mes fàcil i còmoda de plegar i ocupa menys (crec) i no caldrà baixar els menuts lligats a les cadires..no se si m'explico.
Bueno..el tema es que veig moltes cadiretes de marques i preus diferents, i no sabria quina triar..
Me'n sabrieu recomanar alguna???????
Que es lo que hem de mirar principalment?????
Gràcies noies
Els meus bessons ja tenen vuit mesos, i per quan ja caminin volem canviar el cotxet que tenim per una cadireta. El cotxet ens va molt be, però vivim en un pis sense ascensor i baixar i pujar cada dia les peces desmuntades es una mica pal. Així que hem pensat en comprar una cadireta d'aquestos dobles, que es mes fàcil i còmoda de plegar i ocupa menys (crec) i no caldrà baixar els menuts lligats a les cadires..no se si m'explico.
Bueno..el tema es que veig moltes cadiretes de marques i preus diferents, i no sabria quina triar..
Me'n sabrieu recomanar alguna???????
Que es lo que hem de mirar principalment?????
Gràcies noies
Re: Cadiretes de passeig per bessons
Xellota ha escrit:però vivim en un pis sense ascensor i baixar i pujar cada dia les peces desmuntades es una mica pal.
"Una mica pal" diu!!!
Xellota, jo n'estic fins al monyo!!! Per mi és el pitjor de tot plegat! Ni dormir, ni menjar, ni plors... Les escales!!! N'estic ben farta! Espero que com a mínim em facin sortir algun múscul als braços. 
- estrella81
- :: conillet

- Entrades: 391
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm
Re: Cadiretes de passeig per bessons
Jo no tinc bessons pero si 2 nenes i es porten 21 mesos. Jo tinc la maclaren twin techno per bessons. Es genial.
Un consell: nova val uns 400 euros. Jo la vaig comprar al milanuncios a una noia k la venia i nomes tenia 6 mesos us per 200 euros. T'ho pots mirar pk hi ha gent k les tenen noves i se les venen
Un consell: nova val uns 400 euros. Jo la vaig comprar al milanuncios a una noia k la venia i nomes tenia 6 mesos us per 200 euros. T'ho pots mirar pk hi ha gent k les tenen noves i se les venen
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |