ulleres de sol bebe set mesos
ulleres de sol bebe set mesos
Hola marones!!
Ara amb el bon temps al meu home li fa gracia coimprarli a la nena unes ulleres de sol de la casa chico a la parafarmacia.hi han models desde els sis mesos.....a mi sembla perfecte pero tinc la sensacio que acabara menjanseles!....els vostres petit les porten?gracies!!
Ara amb el bon temps al meu home li fa gracia coimprarli a la nena unes ulleres de sol de la casa chico a la parafarmacia.hi han models desde els sis mesos.....a mi sembla perfecte pero tinc la sensacio que acabara menjanseles!....els vostres petit les porten?gracies!!
Re: ulleres de sol bebe set mesos
Hola!
El meu nen n'ha dut sempre, des dels 6 mesos més o menys. Vam comprar-ne unes de la casa Chicco que tenen les varilles flexibles. Les ha dut molt, i no sortia de casa sense elles. De fet, s'hi va acostumar molt bé i ara que té 2 anys quan veu que fa solet ja les demana. Ara en tenim unes altres, d'una altra marca, però tmb amb les varilles flexibles, ja que salta i brinca per tot arreu i a mi que siguin rígides no em fa el pes...
Jo t'ho recomano!
El meu nen n'ha dut sempre, des dels 6 mesos més o menys. Vam comprar-ne unes de la casa Chicco que tenen les varilles flexibles. Les ha dut molt, i no sortia de casa sense elles. De fet, s'hi va acostumar molt bé i ara que té 2 anys quan veu que fa solet ja les demana. Ara en tenim unes altres, d'una altra marca, però tmb amb les varilles flexibles, ja que salta i brinca per tot arreu i a mi que siguin rígides no em fa el pes...
Jo t'ho recomano!
El meu fill les porta des dels 4-5mesos, i si va acostumar perfecte. Ara té 28 mesos i sap que al arribar aquesta època toca protector solar, ulleres i gorra. Si fa sol, inclús a l'hivern les demana ell. Igualment quan hem anat a la neu, no se les treu. Per això vaig voler acostumar-lo de ben petit. Però jo et recomanaria que ho miressis a una optica, segurament és una mania meva, però a mi m'inspiren més confiança i valen si fa o no fa el mateix.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Bones!
Jo a la meva filla li vaig comprar als 8 mesos al decathlon i li van molt bé perquè són sense montura i es poden doblegar. Va fantàstica!
Té els ulls clars i li molesta el sol i no se les treu pas no!
Jo a la meva filla li vaig comprar als 8 mesos al decathlon i li van molt bé perquè són sense montura i es poden doblegar. Va fantàstica!
Té els ulls clars i li molesta el sol i no se les treu pas no!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |