ulleres de sol bebe set mesos

Més qüestions.
Belisa
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

ulleres de sol bebe set mesos

EntradaAutor: Belisa » dt. abr. 16, 2013 10:14 pm

Hola marones!!
Ara amb el bon temps al meu home li fa gracia coimprarli a la nena unes ulleres de sol de la casa chico a la parafarmacia.hi han models desde els sis mesos.....a mi sembla perfecte pero tinc la sensacio que acabara menjanseles!....els vostres petit les porten?gracies!!
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

Re: ulleres de sol bebe set mesos

EntradaAutor: mamamimos » dt. abr. 16, 2013 11:03 pm

Hola!
El meu nen n'ha dut sempre, des dels 6 mesos més o menys. Vam comprar-ne unes de la casa Chicco que tenen les varilles flexibles. Les ha dut molt, i no sortia de casa sense elles. De fet, s'hi va acostumar molt bé i ara que té 2 anys quan veu que fa solet ja les demana. Ara en tenim unes altres, d'una altra marca, però tmb amb les varilles flexibles, ja que salta i brinca per tot arreu i a mi que siguin rígides no em fa el pes...

Jo t'ho recomano!
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dt. abr. 16, 2013 11:10 pm

El meu fill les porta des dels 4-5mesos, i si va acostumar perfecte. Ara té 28 mesos i sap que al arribar aquesta època toca protector solar, ulleres i gorra. Si fa sol, inclús a l'hivern les demana ell. Igualment quan hem anat a la neu, no se les treu. Per això vaig voler acostumar-lo de ben petit. Però jo et recomanaria que ho miressis a una optica, segurament és una mania meva, però a mi m'inspiren més confiança i valen si fa o no fa el mateix.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dc. abr. 17, 2013 11:03 am

Bones!
Jo a la meva filla li vaig comprar als 8 mesos al decathlon i li van molt bé perquè són sense montura i es poden doblegar. Va fantàstica!
Té els ulls clars i li molesta el sol i no se les treu pas no!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::