Escola bressol a Castellar del Vallès

Més qüestions.
Sol1411
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 6:13 pm

Escola bressol a Castellar del Vallès

EntradaAutor: Sol1411 » dl. abr. 15, 2013 8:11 pm

Hola,

Estic a la recta final de l'embaràs i tothom m'ha recomenat que busqui ja l'escola bressol, sinó em puc quedar sense plaça on jo vulgui.
Visc a Castellar del Vallès i estem mirant totes les escoles bressols que hi ha, tant públiques com privades. Tot i que per horaris segurament haurem d'acabar anant a una privada.

El problema és que no tenim referència de cap d'elles. Els amics encara no tenen fills i no ens poden ajudar.
M'agradaria que em recomenèssiu alguna d'elles o em donèssiu opinions. I així poder acabar de decidir-nos. Moltes gràcies.
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Escola bressol a Castellar del Vallès

EntradaAutor: soclamarga » dv. abr. 19, 2013 10:22 pm

Hola, no et puc ajudar gaire perquè jo no sóc d'allà, però la meva germana hi viu i ara porta el seu petit a "la Llar de'n Cuaqui" o algo així, diria, que està al carrer àngel guimerà. Crec que n'està molt contenta amb el tracte i tot, i li agrada més que on va portar els seus altres dos (al Casamada, que està a un carrer amb molta pendent, que no hi pots accedir en cotxe a no ser que siguis veí d'allà). Si hi penso ja li preguntaré més directament què en pensa de cada una, o si en coneix més...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::