Motxilla manduca o Boba
Motxilla manduca o Boba
Hola! sabeu quina es millor? soposo que son casi iguals!! però ja que me n'haig de comprar una conèixer opinions! avui he provat la manduca i m'ha encantat!
adeu!!
adeu!!

Re: Motxilla manduca o Boba
Bones!
Jo no he provat la Manduca, però tinc una boba i la recomano al 100%!!!
Super cómode, pràctica! I ja la tinc mes que amortitzada!! A mi m' encanta i a l Emma i al papi també!
Jo no he provat la Manduca, però tinc una boba i la recomano al 100%!!!
Super cómode, pràctica! I ja la tinc mes que amortitzada!! A mi m' encanta i a l Emma i al papi també!
- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
Nosaltres també tenim la BOBA i estem encantats! La Manduca no l'hem provat així que no podem opinar.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Nosaltres hem provat totes dues al llarg d'aquests mesos, són molt semblants, però ens hem quedat amb la manduca
El que destacaria de la Boba;
- és més lleugera
- és més fàcil de regular per passar d'un portador a l'altre ( el meu home és molt corpulent i jo esquifideta, així que això ho vam valorar molt)
- els dissenys són xulíssims
- plegada ocupa menys
I de la manduca
- és una mica més aparatosa i difícil de regular (tot és trobar-li el punt)
- té posició a la cadera
- suporta MOLT més bé el pès de la nena (això fa uns mesos era igual però ara que s'apropa als 10 kilets la diferència es nota). Teòricament totes dues aguanten els mateixos kg, però, almenys segons el nostre parer, amb la manduca no els notes tant
El que destacaria de la Boba;
- és més lleugera
- és més fàcil de regular per passar d'un portador a l'altre ( el meu home és molt corpulent i jo esquifideta, així que això ho vam valorar molt)
- els dissenys són xulíssims
- plegada ocupa menys
I de la manduca
- és una mica més aparatosa i difícil de regular (tot és trobar-li el punt)
- té posició a la cadera
- suporta MOLT més bé el pès de la nena (això fa uns mesos era igual però ara que s'apropa als 10 kilets la diferència es nota). Teòricament totes dues aguanten els mateixos kg, però, almenys segons el nostre parer, amb la manduca no els notes tant
Nosaltres tenim la Boba 3G i n'estem molt contents, porta fins i tot reposa peus per quan són més grandets! (Desconec si la manduca també ho porta). Nosaltres hi hem possat en Pau amb 15kg i molt bé (clar que gaires hores acabes amb l'esquena baldada, però no crec que sigui la motxilla sinó el pes del nen).
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Manduca sens dubte!, la Boba es molt maca però quan t'acostes als 10kg de criatureta la teva esquena ho comença a notar, ho vaig provar l'altre día amb la Boba d'una amiga.
Jo he tingut les dues, i si et sóc sincera, per mi són exactament iguals!!!
Potser la Boba em tira més perquè té les estriberes per quan són més grandets i és còmode, però per la resta, jo no hi he notat gaire diferència.
qualsevol de les dues motxilles és un bon portanadons!!

Potser la Boba em tira més perquè té les estriberes per quan són més grandets i és còmode, però per la resta, jo no hi he notat gaire diferència.
qualsevol de les dues motxilles és un bon portanadons!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |