Plora quan el banyo

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Plora quan el banyo

EntradaAutor: Tutty29 » dc. abr. 10, 2013 9:51 pm

Fa cosa de dos dies quan banyo el nen plora, es posar-lo a la banyera i ja comença el concert. Te 14 mesos i fins ara no ho havia fet mai. Que pot ser degut?
Recordo haver llegit algun post per aqui sobre aquest tema, pero no recordo a quin apartat.
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Plora quan el banyo

EntradaAutor: mishka » dj. abr. 11, 2013 7:56 am

Té el cul irritat o alguna ferida?
Perquè aquestes coses, quan hi toca l'aigua calenta, pica.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Plora quan el banyo

EntradaAutor: jllt » dj. abr. 11, 2013 8:22 am

Hola Tutty29,

Els nostres nens han passat per diverses etapes a l'hora del bany. Un dia, sense saber per què i després d'haver-se banyat sempre molt bé, comencen una temporada que no voldrien saber res de la banyera ni de l'aigua, i és un martiri haver-los de banyar. Ara per exemple passem per la fase positiva, però crec que, com en tot, són etapes. Quan han tingut les èpoques de no voler-se banyar he intentat no tindre'ls gaire estona a la banyera i de mica en mica s'hi han tornat a adaptar la mar de bé.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Plora quan el banyo

EntradaAutor: Tutty29 » dj. abr. 11, 2013 8:41 am

Mishka, no te vap ferida ni el cul irritat. Mentres plora faig una dutxa rapida perque no passi aquest mal moment. Fins ara li encantava, jugava amb les joguines.
Avatar de l’usuari
Rousi23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Re: Plora quan el banyo

EntradaAutor: Rousi23 » dj. abr. 11, 2013 9:09 am

I si us poseu amb ell a la banyera i jugueu???
A nosaltres ens va passar que com que es molt mogut i teniem la banyera en una plataforma damunt de la nostra va cedir banyera petitaamb ell dins, com queestavem amb ell no va passar res, però es va asustar, el següent bany no en volia saber res de res, i m'hi vaig posar amb ell, vam jugar amb l'aigua i els ninotets, i el dia següent tot tornava a ser igual, menys la banyera que la vaig posar al terra de la nostra clar!!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::