Rentar bambes Pablosky
Rentar bambes Pablosky
Hola marones!!El meu nene.aquest hivern a portat bambes Pablosky ii ara que be el bon temps ja li comença suar el peu. Com renteu vosaltres les bambes?
Re: Rentar bambes Pablosky
Hola Tutty29!
Jo les rento a la rentadora normal, amb la roba que sigui.... si posso xandalls, les de color.... si son blanques, amb la roba blanca... les netejo una mica d'abaix perque no espolsin sorra.. li trec els cordills, ben obertes.... sobretot no les possis que estiguin soles, perque es poden trencar les rentadores...
Però sense mes "especialitats"!!!!!
Isabel
.
Jo les rento a la rentadora normal, amb la roba que sigui.... si posso xandalls, les de color.... si son blanques, amb la roba blanca... les netejo una mica d'abaix perque no espolsin sorra.. li trec els cordills, ben obertes.... sobretot no les possis que estiguin soles, perque es poden trencar les rentadores...
Però sense mes "especialitats"!!!!!
Isabel
.
Gracies wapes!!!!
Hola,
jo tinc un altre suggeriment per rentar sabates i bambes sense passar per la rentadora: proveu amb les típiques "tovalloletes" per rentar els culets dels bebés. Van super bé. De fet, les tovalloletes serveixen per tot!
jo tinc un altre suggeriment per rentar sabates i bambes sense passar per la rentadora: proveu amb les típiques "tovalloletes" per rentar els culets dels bebés. Van super bé. De fet, les tovalloletes serveixen per tot!
a la rentadora amb la roba del nen i poso termostat a 0ºC (aigua freda) i cap problema
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |